Hvor få tak i RS4 II eller RS6 II i gunmetal? (VMR i Gun Metal)

Anbefalte innlegg

Har surfet endel uten å finne noen som selger RS4 II eller RS6 II i gunmetal, var èn på ebay.de men det var SVINDELDYRT..

 

Er det noen som har tips på hvor få tak i felger innland eller utland?

9756_27.jpg

2c20_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo sende på lakkering selv da. er jo en mulighet det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble ikke så billig med lakkering heller, nye felger+dekk og ca 7-800 kr per felg i lakkering.. Burde da finnes en eller annen kjappe som eventuelt selger disse felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall! Skal sjekke det ut :) takker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dårlige til å svare på mail de Velocity Motoring folka.. Nå er det jo litt å spare også, dollaren er på 6.35 :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! :)

 

Nå ble jeg veldig usikker på om jeg skal bestille felgene i Matt sort eller Gun metal!!

 

Har sort optikk på bilen, lurer på om det blir for mye med felgene i matt sort også?

 

Hva sier dere?

img7583largepy1.jpg

audinight085.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VMR hjula er sykt rå! Har sikla på de lenge. Veldig konkave felger. Råeste RS4 felgene som er produsert! inkl OEM.

Både matt og gunmetal funker fint på din bil når den er sort optikk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VMR har jo selvfølgelig tomt lager i 19".. Vet heller ikke når neste lass kommer, trolig ikke før etter sommeren.

Noen andre feks USA som har 19" i GUN METAL??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestille sammen fra VMR når skattepengene kommer?

Med dagens kurs blir frakten til Norge 8 335,035 kr,- Tatt de 1224$ i betraktning som nevnt over her:)

 

Hvad tycks? Skal jeg høre de ang pris på 4 stk. 19" og 4 Stk. 8,5 18"?:)

 

Mvh.

Truls.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo også høre med Jons Dekk og Felg i Porsgrunn. Super service, bra priser og skaffer det meste:)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! :)

 

Nå ble jeg veldig usikker på om jeg skal bestille felgene i Matt sort eller Gun metal!!

 

Har sort optikk på bilen, lurer på om det blir for mye med felgene i matt sort også?

 

Hva sier dere?

 

Jeg synes sort Audi med sort optikk er knall, men istedenfor helsorte felger ville jeg da evt brukt stålfelg uten kapsler og spart masse penger. Sorte felger passer, etter min mening, nesten kun på biler hvor bremsene er finere enn felgene, f.eks på 600 hesters Porscher med fult racekit. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser den, blir Gun Metal.. MEEEEEN.. Å finne felger i Gun Metal er søren meg ikke lett! Har nå trålet hele verden for å finne felger i Gun Metal, enten så sender de ikke til Norge, eller så er de utsolgt..

 

Edit: VMR er utsolgt for 19" og får ikke inn før ca midten av juni.

 

Jons dekk &felg klarte ikke å skaffe, som de 30 andre felgforhandlerne jeg har vært i dialog med i Norge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå trålet hele verden for å finne felger i Gun Metal, enten så sender de ikke til Norge, eller så er de utsolgt..

 

Mulig du kjenner til denne, men dette kan være en mulighet hvis du finner felger i USA og de ikke vil sende til Norge: http://www.jetcarrier.com/

 

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser den, blir Gun Metal.. MEEEEEN.. Å finne felger i Gun Metal er søren meg ikke lett! Har nå trålet hele verden for å finne felger i Gun Metal, enten så sender de ikke til Norge, eller så er de utsolgt..

 

Edit: VMR er utsolgt for 19" og får ikke inn før ca midten av juni.

 

Jons dekk &felg klarte ikke å skaffe, som de 30 andre felgforhandlerne jeg har vært i dialog med i Norge..

 

Kan du strekke deg til 20" fikk jeg mine fra grossisten Aabenraa Felglager. Jon som skaffet for meg i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du strekke deg til 20" fikk jeg mine fra grossisten Aabenraa Felglager. Jon som skaffet for meg i fjor.

 

20"?? Hadde jeg hatt Q5`en, ja.. A3, blir litt i drøyeste laget.. 19" er maxmax. Men takk for tilbudet :)

 

Hvis noen kommer over noen felger, er det bare å si ifra.. Nå begynner det å haste litt: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20"?? Hadde jeg hatt Q5`en, ja.. A3, blir litt i drøyeste laget.. 19" er maxmax. Men takk for tilbudet :)

 

Hvis noen kommer over noen felger, er det bare å si ifra.. Nå begynner det å haste litt: bh :

 

Aiai.. Så ikke at du hadde byttet, siden det ikke stod noe om bil trodde jeg du skulle ha til Q5.

Da er det vel lakkering som er eneste alternativ..?

 

Prøvd denne? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/19-Audi-RS4-Style-wheels-4-AllRoad-S4-S6-S8-Gunmetal_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1229Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem330306146539QQitemZ330306146539QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_4545wt_1787

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Yes.. Han ville ikke sende til Norge, og levering kun til paypal registrert adresse.. Jetcarrier utgikk her.

 

Gir opp og lete, da får det duge med 18" fra VMR...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes.. Han ville ikke sende til Norge, og levering kun til paypal registrert adresse.. Jetcarrier utgikk her.

 

Gir opp og lete, da får det duge med 18" fra VMR...: klø :

 

Du kan legge inn Jetcarrer adressen din i Paypal og bruke den når du betaler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er felgene kjøpt via VMR:) ble 8,5X18" klarte ikke å vente lenger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også interessert i å handle 18x8.5" fra WMR, må bare få ordnet noen penger først, hvor mye måtte du betale med frakt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også interessert i å handle 18x8.5" fra WMR, må bare få ordnet noen penger først, hvor mye måtte du betale med frakt?

 

Er sinnsykt mye styr med VMR.. Ekstremt dårlige til å svare på e-post, lønner seg å ringe de. Ting går i slow motion der. Var skeptisk til betalingsmåten (Google Checkout), får se om jeg får felgene : rolleyes .

 

Totalt kom bestillngen på 1169dollar (Felgene, OEM audi senterkopper og frakt).

Frakten kommer på 300dollar og 5-7 dagers leveringstid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.