Treff: Horten Bilmuseum 18. April kl 12.00 Medlemmer utenfor Vestfold er og velkommen

Anbefalte innlegg

Da har vi fått til et treff på Horten Bilmuseum med omvisning, og håper dette er noe alle i lokallaget kan ha interresse av å være med på. Det vil bli åpnet bare for oss denne dagen, så det er ikke masse annet publikum der heller.

 

Inngang er 40 kr så det har vel alle råd til.

 

Datoen er 18. April kl.12.00-14.00

 

Medlemmer utenfor Vestfold er også velkommen.

 

Påmelding her i tråden, så de veit hvor mange som kommer!

 

Horten Bilmuseum

 

Vi håper å få til en samling når det er ferdig på Bilmuseet, og kanskje få ordnet med noe mat. Dette kommer vi tilbake til litt senere

 

VEL MØTT:)

 

stipe.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vært morro å vært med på, har aldri vært der. Bra jobba Thomas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo blant annet trekke frem at bilen som faktet kongen og Max Manus gjennom Oslo's gater etter Norges frigjøring står på dette museét. Er det satt noen øvre grense for hvor mange de kan ta imot, eller er det mulighet for medlemmer av rundtomliggende lokallag til å ta turen innom på denne (forhåpentligvis) solrike lørdagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å komme ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel klare å få til dette :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for andre enn kun vestfoldinger å komme også eller?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for andre enn kun vestfoldinger å komme også eller?:)

 

Ja det går fint det, og andre som tenker å komme kan si ifra i tråden her, så veit vi ca antall som kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere vestfoldinger som har tenkt seg hit?

 

Påmelding her i tråden, så de veit hvor mange som kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke :

2 stykker, tenker jeg! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lufte cabben da kanskje....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lufte cabben da kanskje....

 

Du får prøve å lokke med deg flere fra DAV, blir vi mange nok må vi nesten vurdere å steke vaffler :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får prøve å lokke med deg flere fra DAV, blir vi mange nok må vi nesten vurdere å steke vaffler :P

 

har snakka med de, så er ikke umulig at det blir flere herfra. er jo bare en liten tur med ferga dit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får prøve å lokke med deg flere fra DAV, blir vi mange nok må vi nesten vurdere å steke vaffler :P

 

Hæææ!?

vaffler?

Da kommer jeg :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper å komme med golfen denen dagen!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte rykter om Vafler, så jeg og "Leader" kommer også en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur jeg også.

Tar med speilrefleks eller videokamera

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yr melder om bra vær å greier! Ser ut til at det kan bli en fin lørdag!! : rock :

 

Har selvfølgelig glemt å spørre om vi får låne litt strøm til vaffel pressa, men får vi ikke det henter jeg agregatet på jobben :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yr melder om bra vær å greier! Ser ut til at det kan bli en fin lørdag!! : rock :

 

Har selvfølgelig glemt å spørre om vi får låne litt strøm til vaffel pressa, men får vi ikke det henter jeg agregatet på jobben :P

 

Snakker vi grillings? : smil : Regner med jeg tar turen ( har desverre ikke helt eksakt svar Thomas :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis kLysebo kommer, så kommer hvertfall jeg! : haha :

Om det blir grillings kommer vel litt ann på hvor mange som ønsker mat etter treffet.

Vi hadde planer om en tur på Peppes/Dolly eller lignende, men om vi ikke blir så mange kan vi jo frese opp i noens hage og fyre pyls! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper så mange som mulig tar seg tid til en liten tur inn i hjertet av Vestfold imorgen, vi satser på strålende vær, fine biler, gode historier, og mulighet for en liten "Vaffel/Kaffe/Sladder"-samling etter selve omvisningen.

 

For de som ønsker å vaske bil, så finnes disse vaskealternativene innenfor Horten:

Shell Tveiten (Selvvask og maskinvask)

Esso Storgata (Maskinvask)

Shell Apenes (Selvvaskehall)

Statoil Holtandalen (Maskinvask)

Esso Borre (Maskinvask)

 

Vil også gjøre alle oppmerksomme på at vi planlegger en stopp innom Peppes/Dolly eller lignende litt senere på dagen, litt avhengig av hvor mange som ønsker seg en matbit.

 

Vel møtt! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vært et eget sted (slik som selvvaskehall) hvor jeg kunne fjerna vinterrusta mi og lakkert.. da hadde jeg kommet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vært et eget sted (slik som selvvaskehall) hvor jeg kunne fjerna vinterrusta mi og lakkert.. da hadde jeg kommet ;)

 

Men det er da lov å komme uten bilen også, er jo i hovedsak omvisningen på museet vi har dratt i gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten kommer vi i stygg, rusten S4 med _relativt_ bra sommerdekk på oppskrapede felger, eller relativt mye penere Audi Cabrio med minst like heslige vinterdekk.. Spiller liten trille, gitt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dra opp inatt og gjøre klar "Leader" så kommer jeg og David over en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For alle de som enda ikke har bestemt seg, SE UT AV VINDUET!

Knall vær, fine biler, vafler, saft og kaffe, kan det bli bedre? :tilber:

 

Vi sees klokka 12! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.