Audi a4 senkesett 1,9tdi Q

Anbefalte innlegg

Står vell 30mm på disse....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen vil vel ikke bli så mye lavere enn det den er nå? Kanskje en cm eller noe. Hvis din er originalt senket er den vel senket 20mm. Og det settet senker 30mm fra original høyde. Altså 10mm lavere enn det din er nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min er høyere enn orginal audi a4

slik ser den ut DSC00820.JPG og vis den blir får høy kan jeg vell kutte fjærene etter å få senkesettet godkjent ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I helvette! Kapping av fjører er for ShopShop London! skal du senke mer kjøp justerbart. Kjøpe heller et grisebillig et fra ebay, for det blir aldri værre enn kappa fjører :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok får prøve med de som kommer i posten nå.. vis ikke får jeg kjøpe justerbart til sommern ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din blir sikkert en plass mellom 40 og 50mm lavere enn den er i dag........Men uansett. Hvis du kjører originale dempere som mest sannsynlig ikke har vært byttet kommer de ikke til å vare så veldig lenge med senkefjører. :/

Kan være at det vil lønne seg for deg å kjøre på med dempere og fjærer eller justerbart siden det uansett må ta kosten for montering og 4hjulskontroll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er byttet fjærer får 2år sia. å 4hjulskontroll tar jeg selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

^^ hvis bare fjærene er bytte så hjelper det vell lite. Hvis demperen er byttet hjelper det litt i allefall. Forkorter livet på demperene dine uansett med bare senkefjærer. i allefall her oppe i Nord ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda.. må vell innvistere i justerbart til sommern. eller neste år.. skal ha felger til sommern å det kommer på 10-20K men tror den blir bedre enn nå.. synes den blir får høy. men lettvint kan jo ha den farten man vil over fartsdumper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.