Skiltholdere med klubblogo

Anbefalte innlegg

I know fikk mld :)

 

;)

blir det våler treff på dej Torkjell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg bestilte ei skiltplate fra klubben, men når jeg fikk den passet ikke skilte. så jeg ringte til selgeren å spurte, å han sa at det kom nye skilt etter nyttår derfor passer de ikke, er det noen som har hatt samme problemet som jeg, isåfall ta kontakt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;)

blir det våler treff på dej Torkjell?

 

Har ikke tenkt tanken enda faktisk, var jo skøy ifjor, dog litt mye drikking på lørdag:P

 

Får se hva jeg får til:D Har jaffal lyst:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg bestilte ei skiltplate fra klubben, men når jeg fikk den passet ikke skilte. så jeg ringte til selgeren å spurte, å han sa at det kom nye skilt etter nyttår derfor passer de ikke, er det noen som har hatt samme problemet som jeg, isåfall ta kontakt...

 

Hei du!

 

Har du vanlig str. skilt? eller er det skiltplatene som er for små?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplatene blir for små, for har som sagt den typen skilt som er av plast som kom etter nyttår, og de er en del tjukkere en den "gamle typen" skilt. :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplatene blir for små, for har som sagt den typen skilt som er av plast som kom etter nyttår, og de er en del tjukkere en den "gamle typen" skilt. :-(

 

Prøvd å fjernet den svarte kanten rundt?

Mener å huske at Daniel Myklebust hadde samme problemet :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd, men de virka som dei nærmest e "støypt" i hverandre. skilte og den svarte kanten rundt, det ser nesten ut som enn skulle ha limt fast ei skiltplate på skilte :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestiller inn skiltplater til de nye skiltene i morgen. Det pleier å dukke opp ganske kjapt så da er det bare å ta kontakt men Marius om litt:)

 

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, men dei skilplatene som e allerede har kjøpt da, får e bytta dei med deg eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan heilt sikkert bytte dei me marius når han får de nye, om de ser like fin ut som når du fikk de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, ja de er heilt like fine som ny, den eine e faktisk så ny som du kan få de, får den har e ikkje fått enda engang:-) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trenger 2 skiltplateholdere til skilt av gamletypen, og 2 klistremerker : vinke :

Er det mulighet for å møte nokken en kveld eller nokke?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikke klistermerker enda, men kan møte deg med skiltplater ;) Bare ring meg du, 48214411 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey:) har tenkt meg en tur til Moa i morgen, kan slå på tråden da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit de du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt meg et par skiltplater jeg også :) Er frå Ørsta, kan møtast på moa elns i nermaste framtid ? pris ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt meg et par skiltplater jeg også :) Er frå Ørsta, kan møtast på moa elns i nermaste framtid ? pris ? :D

 

Trur Torkjell fortsatt he endel plate liggande.... e lettare å fare t han enn å kave sej over fjorden i ferje :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor han bur hen da ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått inn nye plater?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, ikke enda :P Venter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor han bur hen da ? :)

 

Torkjell bur på Hareid, eller akkurat no helde han vel til i Ulsteinvik :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.