Anbefalte innlegg

Noen her i Østfold som kunne vært så snill å sendt meg noen klubb klistremerker? Jeg har spurt 3stk her inne om å få, alle 3 har lovet å sende men ikke fått noen enda :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis du kommer til toy`s ved borg storsenter til neste torsdag så ha vi med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her i Østfold som kunne vært så snill å sendt meg noen klubb klistremerker? Jeg har spurt 3stk her inne om å få, alle 3 har lovet å sende men ikke fått noen enda :confused:

 

som Martin sier, møter du opp på toys eller noen av de andre treffa så har vi stort sett alltid med noen merke!

Men veit også at det har vært litt misforståelser, da det er en her fra Sarp som også heter Thomas Karlsen...Tror dette er informert om, men veit noen pm har "gått feil"..hehe.. så mulig derfor du ikke har mottatt noen merker!

Men som sagt letteste er å møte opp så har vi der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste treff er jeg ikke kjørbar, sitter med gips på foten. Men skal prøve å komme på et treff. Blir det noe av det treffet som skulle være i Askim området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet i Askim var forrige gang, da var vi på Obs Morenen! Litt sent ute, men du får få av gipsen snart, snart sommer og da trenger man et friskt ben!:)

God bedring;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sendt deg en pm ang dette Thomas, og skal få sendt deg merker. Jeg fikk også en pm av en annen Thomas Karlsen fra Sarpsborg om at jeg hadde sendt til feil person, det som egentlig skulle til deg. Har sendt deg en ny pm, men ikke fått svar på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.