Vestfold treff: Horten Bilmuseum 18. April kl 12.00

Anbefalte innlegg

Da har vi fått til et treff på Horten Bilmuseum med omvisning, og håper dette er noe alle i lokallaget kan ha interresse av å være med på. Det vil bli åpnet bare for oss denne dagen, så det er ikke masse annet publikum der heller.

 

Inngang er 40 kr så det har vel alle råd til.

 

Datoen er 18. April kl.12.00-14.00

 

Medlemmer utenfor Vestfold er også velkommen.

 

Påmelding i ->denne

Horten Bilmuseum

 

Vi håper å få til en samling når det er ferdig på Bilmuseet, og kanskje få ordnet med noe mat. Dette kommer vi tilbake til litt senere

 

VEL MØTT

 

stipe.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir nok ikke ferdig med bilen innen den tid eller får kjøpt meg noe ny bil men om noen andre fra telemark som ønsker og ta en tur og har ett ledig sete hiver jeg meg gjerne med !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette hørtes artig ut :) muighet for at jeg tar turen ..... felleskjøring fra moheim anyone ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å melde litt interesse i hovedtråden også, slik at vi får et ca antall som kommer! :)

Ikke bindene, men kjekt å vite sånn ca hvor mange vi blir. Møt opp til trivelig samvær i vårværet! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra telemark som skal bortover ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mest sansynlig på jobb fest dagen før så mulig jeg ikke er så kjørbar , men mulighet for å sitte på med noen hadde jo vært kos

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke buss? : haha :

 

Håper så mange som mulig tar seg tid til en liten tur inn i hjertet av Vestfold imorgen, vi satser på strålende vær, fine biler, gode historier, og mulighet for en liten "Vaffel/Kaffe/Sladder"-samling etter selve omvisningen.

 

For de som ønsker å vaske bil, så finnes disse vaskealternativene innenfor Horten:

Shell Tveiten (Selvvask og maskinvask)

Esso Storgata (Maskinvask)

Shell Apenes (Selvvaskehall)

Statoil Holtandalen (Maskinvask)

Esso Borre (Maskinvask)

 

Vil også gjøre alle oppmerksomme på at vi planlegger en stopp innom Peppes/Dolly eller lignende litt senere på dagen, litt avhengig av hvor mange som ønsker seg en matbit.

 

Vel møtt! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For alle de som enda ikke har bestemt seg, SE UT AV VINDUET!

Knall vær, fine biler, vafler, saft og kaffe, kan det bli bedre? :tilber:

 

Vi sees klokka 12! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.