15" stålfelger - hvem hva hvor?

Anbefalte innlegg

Trenger et sett 15" stålfelger, ca 6,5x15, ET35 4x100.

Fikk et tips fra Hummel om at Renault Laguna hadde 15" stålfelger og 4x100 boltsirkel, men jeg har ikke forhørt meg med en Renault-forhandler om pris på disse.

 

Noen som vet om Møller fortsatt selger 15" stålfelger til Corrado, og i tilfelle hva koster det for et sett med nye?

 

Andre tips til hvor jeg kan finne 15" stålfelger til en grei penge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger et sett 15" stålfelger, ca 6,5x15, ET35 4x100.

Fikk et tips fra Hummel om at Renault Laguna hadde 15" stålfelger og 4x100 boltsirkel, men jeg har ikke forhørt meg med en Renault-forhandler om pris på disse.

 

Noen som vet om Møller fortsatt selger 15" stålfelger til Corrado, og i tilfelle hva koster det for et sett med nye?

 

Andre tips til hvor jeg kan finne 15" stålfelger til en grei penge?

 

Corrado stålfelger er 6x15 ET35 4x100 artikkelnummer 357 601 025 M koster ca 900,- stk minus evt rabatter (tysklandsvare lev tid ca 4 dager)

Er kun 5x100 felgene som er levert i 6.5"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.dackgrossisten.se/sr510.aspx

 

bla nedover på renault til Laguna / Laguna Grandtour 2.0i-16V ( Art nr 9430) disse er 6.5 - 15 ET 50. OM de skal breddes får du 8" felger med innpress rundt 10 om du kun bredder utover. om du skal bruke de som de er så er det mulig det ligger 15" felger med lavere ET der også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.