Hvordan skal vi få opp aktiviteten??

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Sitter her å leser litt rundt om kring på forumene.

Er tydlig det er flere som ønsker mer aktivitet i lokallagene..

 

Så da tenkte jeg at jeg kunne starte en brainstorming hos oss også.

 

Hva kan vi gjøre for å få opp aktiviteten??

Hva kunne vi tenke oss å finne på iløpet av året?

Hva kan vi gjøre for å friste fler medlemmer til å møte opp??

 

Ja, dere skjønner tankegangen. :)

 

Nå er jo vår og sommersesongen like rundt hjørnet, så come on folkens!!

:grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne! Er familiemann, så ikke bestandig det passer å dra på biltreff! Men skal iallefall gjøre det jeg kan for å få "fri" om det skjer noe her i regionen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel et problem for alle bilklubber. Vi i Bodø Gatebil sliter også med å få opp aktiviteten blant medlemmene, men i år satser vi for fullt på kjøring og treff.

 

Vi startet litt smått i januar med å arrangere klubbkvelder med bilfilm og pils tidligere i år, og det var kjempesuksess. I sommer blir det mye treff og arrangementer.

 

Hvis det kan hjelpe noe på for å få aktiviteten opp her inne kan vi jo se om vi ikke klarer å kjøre igang et samarbeid mellom klubbene og få opp aktiviteten hos begge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne! Er familiemann, så ikke bestandig det passer å dra på biltreff! Men skal iallefall gjøre det jeg kan for å få "fri" om det skjer noe her i regionen!

 

Jeg er ihvertfall ivrig på å arrangere et lite VAG-treff på Sortland..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall ivrig på å arrangere et lite VAG-treff på Sortland..!

 

Godt, da er vi iallefall 2. Vet om en håndfull flere også, så er jo et grunnlag her :) omså bare møtes en Søndag, spise no mat, snakke bil, kjøre en tur...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo rimelig mange bilinteresserte som har vag så det skal vel ikke være noe problem å møtes.. Jeg skal ihvertfall høre litt rundtomkring hva folk mener om det, så får vi håpe det blir respons :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo rimelig mange bilinteresserte som har vag så det skal vel ikke være noe problem å møtes.. Jeg skal ihvertfall høre litt rundtomkring hva folk mener om det, så får vi håpe det blir respons :)

 

Jepp! Skal høre meg litt rundt omkring jeg også.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo rimelig mange bilinteresserte som har vag så det skal vel ikke være noe problem å møtes.. Jeg skal ihvertfall høre litt rundtomkring hva folk mener om det, så får vi håpe det blir respons :)

 

Jeg kjører lett til sortland vist det skulle bli noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er Nina Didriksen, og hvorfor fyller du ikke inn bosted i avataren din?

 

Jeg er med på et eventuelt treff, om jeg har tid. Så kan jeg ta med skiltplater og klister, om noen trenger. Har fått en del henvendelser fra medlemmer, men gidder ikke bruke masse tid på å distribuere slikt til hver og en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Hans kanskje på tide du hiver deg med på noe. Er vell endel år siden jeg så deg på et treff :-)

 

Nina er vell fra Bodø trur jeg og har vell fått oppgaven om å få til noe på Sommertreffet så vidt jeg veit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ei bodøjente på 28.

Har ikke noen verv i klubben, men kunne gjerne tenkt meg å få litt mer "liv" i gjengen her nord..

Og da er det jo kun en ting å gjøre..

Få folket engasjert. :)

At det ikke står hvor jeg er fra, har jeg faktisk ikke lagt merke til, eller tenkt over.

Skal fikse det nå. Takk for at du gjorde meg obs på det. :)

 

Det jeg tenkte på med denne tråden, var ikke bare treff. Men å møtes og finne på ting. Alt fra bare å dra å spise, kjøre tur, osv osv..

Vil tippe det er fler enn bare meg som trives sammen med de andre rundt om kring.

Og da er det jo ingen grunn til at man ikke skulle kunne møtes oftere enn siste søndag i mnd som vi gjør her i Bodø.

Dere skjønner tankegangen håper jeg.

 

Men selvsagt. Å ha trommet sammen ett treff/en sammenkomst ett par plasser iløpet av sommeren, hadde jo vært supert. :)

Trenger jo ikke være noe "big happening". Bare funnet en plass med overnatting og gode parkeringsmuligheter, muligheter for å kjøpe/grille noe mat. og bare være sosial og ha det skøy sammen.

Kjøre en fellestur til en eller annen plass... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånne som deg Nina er det klubben trenger, ildsjeler som kan stå på:)

 

Hvorfor ikke snakke med lokallagslederen, så har dere Årsmøte med valg, så får du kansje en plass i lokallagsstyret også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en god dialog med de som er i lokallaget. :)

Tor har blant annet fått høre litt fra meg.. hehe

 

Er mange som sier at de vil ha aktivitet, men noen må jo faktisk gripe fatt i det og ta steget videre fra bare prat til å prøve å få gjennomført noe.

Og der sparker jeg en liten ball til Sortland. :D

Kan ikke dere kjøre noen medlemskvelder der oppe og finne ut hva gjengen der oppe kunne tenke seg å gjøre.

Kan jo gjøre som vi gjør her i byen, møtes 1.gang i mnd. :)

 

Så kan man jo innlede en skikkelig dialog og se om man ikke klarer å få til en sammenkomst iløpet av sommeren når ikke alle er på ferie. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er sammarbeidet med Møller i Bodø? Her oppe er det iallefall ikke noe serlig, får ikke noe medlemsrabatt o.l. Ler bare av oss som viser frem medlemskort.

 

Tenkte på om det kunne være mulig å få til noe i Bodø, eller Svolvær ala dette : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1631216#post1631216

 

Hadde jo vært skøy! :) Man legger tross alt igjen en hel del penger hos Møller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det nettopp vært nyåpning av Sulland her i Bodø.

Forrige torsdag åpnet de. :)

 

Er enig med deg om at dette hadde vært artig å fått til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo nevnes at det skal være et biltreff på Sortland nå på fredag.

Jeg tar sikkert turen med golfen om jeg får ferdig felgene og får justert bilen enda mer ned..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er sammarbeidet med Møller i Bodø? Her oppe er det iallefall ikke noe serlig, får ikke noe medlemsrabatt o.l. Ler bare av oss som viser frem medlemskort.

 

Tenkte på om det kunne være mulig å få til noe i Bodø, eller Svolvær ala dette : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1631216#post1631216

 

Hadde jo vært skøy! :) Man legger tross alt igjen en hel del penger hos Møller...

 

Det er utrolig tåperlig at de ler av dere, slike forhandlere er ikke Møller tjent med desverre.

 

Bruk da en annen forhandler som er mere seriøs hvertfall da. Bodø Bil er med på Profileringshengeren også, og sjefen der er veldig hyggerlig. Om hun sitter der enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk da en annen forhandler som er mere seriøs hvertfall da. Bodø Bil er med på Profileringshengeren også, og sjefen der er veldig hyggerlig. Om hun sitter der enda...

 

Nope, ho e borte. Og Bodø Bil navnet eksisterer ikke lengre...

Nå heter det Sulland AS, og er en del av Sulland-gruppen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo nevnes at det skal være et biltreff på Sortland nå på fredag.

Jeg tar sikkert turen med golfen om jeg får ferdig felgene og får justert bilen enda mer ned..

 

ØH skal det det?? Hvor da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, ho e borte. Og Bodø Bil navnet eksisterer ikke lengre...

Nå heter det Sulland AS, og er en del av Sulland-gruppen.

 

Oki, da har vi faktisk en ledig reklameplass...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ØH skal det det?? Hvor da?

 

Sitat fra en kompis på facebook:

"Streetmeet på Sortland 15Mai...Ta med venner å kom på en sossial sammenkomst utafor vesterålen dekklager med EIK kl18:00"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sortland Auto AS er ikke eid av Møller, dermed drar vi ikke nytte av de sentrale Møller-rabattene over det langstrakte Norge. Jeg har snakket med både daglig leder og delesjef angående rabatter. Delesjefen ved SA er derimot positiv til en rabattavtale. Hvis jeg får en oversikt over hvor mange i VACN som handler deler gjennom SA er det mye enklere for meg å forhandle frem rabatter. Har en følelse av at vi er flere medlemmer enn jeg er klar over.

 

Noen som vet hvordan en kan søke frem medlemmer på forumet (eller hjemmesiden vår) etter bosted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat fra en kompis på facebook:

"Streetmeet på Sortland 15Mai...Ta med venner å kom på en sossial sammenkomst utafor vesterålen dekklager med EIK kl18:00"

 

Du må jo fer å bjærte med nygolfen din Øystein!! :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.