VACN treff på ACR 18-19 Juli

Anbefalte innlegg

konne tenkt meg ja men fy d e langt :D får holda me tenkingå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg lurte litt på om eg sko kombinera dette treffet med ein tur te Nordkapp i sommer :)

Sikkert et bra alternativ for oss som ikkje ska te Våler, men det blir ein god del km...hehe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e vel kanskje ein av de flottaste roadtrippane du kan ta, og d e i Norge! Hadde våre ein sinnsyke tur, men eg har nok å jør allerede i sommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at dere fra stavanger stiller sterkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har iallefall planer om å ta turen, men ser ikke ut som interressen er så veldig på topp... Blir nok for langt for di fleste, er nok bare kremen som tar denne turen :P (Legger ikke press på meg selv nå nei..:D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde lett tatt den turen hvis d isje va for at eg e i Tunisia då:) Me reise 17.juli, typisk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stavanger bør vel holda fast på rykte sitt?

 

Hvis nogen skaffe sponsor på bensin t V8en så stille eg : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stavanger bør vel holda fast på rykte sitt?

 

Hvis nogen skaffe sponsor på bensin t V8en så stille eg : vinke :

 

Med andre ord du stille ikkje... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord du stille ikkje... :P

 

Kan få bakseteplassen hos meg.. Dele me forbruket på 4stk blir det 0.10l på milå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna tråden har eg av ein eller aen grunn ikkje sett før nå... Hmm.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna tråden har eg av ein eller aen grunn ikkje sett før nå... Hmm.... ;)

 

Begynne du å bli sløve, må følga med... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør til bergen. Ta hurtigruta :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynne du å bli sløve, må følga med... :P

 

Pleie nå få med meg det mesta her inne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør til bergen. Ta hurtigruta :) hehe

 

Det var jo faktisk ikke så dumt forslag! Hmmm..!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurtigruta kosta 11.000,- for to voksne pluss bil. Det gjekk åg 3 døgn på overfarten.

 

Mest realistisk for meg vil bli å kjøra opp, gjerna ta et par dager fri (tre dagers :P) og kjøra inn te Kiruna og sverige hjem igjen?

Evt heilt opp te Nordkapp og hjem via sverige igjen. DET blir roadtrip det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurtigruta kosta 11.000,- for to voksne pluss bil. Det gjekk åg 3 døgn på overfarten.

 

Mest realistisk for meg vil bli å kjøra opp, gjerna ta et par dager fri (tre dagers :P) og kjøra inn te Kiruna og sverige hjem igjen?

Evt heilt opp te Nordkapp og hjem via sverige igjen. DET blir roadtrip det!

 

 

Sattan for ein pris!!

 

Ooooh, ein sånnein ferie konne eg godt tenkt meg:) eg har jo isje vært lenger nord enn røros med bilen i dette landet... Har jo vært i Trondheim, men d va me jobben så d telle isje: rolleyes

 

Typisk at sånt ska komma når eg isje kan ver me:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen andre fra Oslo haddet blit med og vi kunne kjørt en gjeng i kolonne oppover kunne jeg sikkert dratt jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tur opp dit går fint på 1 døgn. Har kjørt Stavanger-Sortland non stop et par ganger.. litt trøtt når en kommer opp men ellers alt greit. en legger ikke merke til det er midt på natta før en ser hva klokka er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurtigruta kosta 11.000,- for to voksne pluss bil. Det gjekk åg 3 døgn på overfarten.

 

Mest realistisk for meg vil bli å kjøra opp, gjerna ta et par dager fri (tre dagers :P) og kjøra inn te Kiruna og sverige hjem igjen?

Evt heilt opp te Nordkapp og hjem via sverige igjen. DET blir roadtrip det!

 

Det hørres ut som ein plann Finn.. :)

 

En tur opp dit går fint på 1 døgn. Har kjørt Stavanger-Sortland non stop et par ganger.. litt trøtt når en kommer opp men ellers alt greit. en legger ikke merke til det er midt på natta før en ser hva klokka er.

 

Skjerkje.!! Det e uaktuelt, ska ta det som ein ferie og tur evt... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta hadde våre dritkult å fått me sg, men tru kanskje at damå he planlagt ng ferie i sverige då eller ng sånt.. Så he vell ikje så mye eg ska sei der.. Klare jo å dra hu me mg på Våler og Rudskogen då! Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har heller ikkje sitt denne før nå, sko gjerna ha våre med, men kan vel si det sånn at det bler umuligt å få fri rondt den datoen der.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurtigruta kosta 11.000,- for to voksne pluss bil. Det gjekk åg 3 døgn på overfarten.

 

Mest realistisk for meg vil bli å kjøra opp, gjerna ta et par dager fri (tre dagers :P) og kjøra inn te Kiruna og sverige hjem igjen?

Evt heilt opp te Nordkapp og hjem via sverige igjen. DET blir roadtrip det!

 

Ja, så det var dyrt ja. (i august er det kongebillig. 950 kroner fra trondheim/kristiansund/molde/åleby -> Bergen en vei, inklusive bil, frokost og egen lugar)

 

Tenkte jeg skulle ringe de å høre om de hadde noen rabatter å tilby klubben. Vil da eventuelt opplyse om dette i ACR tråden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt supert det Helge, skal følge med der og, men om du husker det må du gjerne poste det her og :P:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.