Høyrt om Torgersen Lakkering?

Anbefalte innlegg

Har levert bilen min inn te Ny lakkering på bilen te Torgersen lakkering i haugesund!! Husker ikke nøyaktig kor veit berre att da ligg at med en kiwi butikk!!(kem ikke fra hgsund) :) Fikk tips fra en arbeidskollega at dei var flinke i sin sak.. Så eg berre lurte på sidan dåkke e fra hgsund om dåkke har hørt noe om dei+/-?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er både +'er og -'er med alle lakkeringsverksted i byn, men har ikke hørt noe spesielt om akkurat disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm bra at u ikke har høyrt noe spes da :) Får håpe dei gjer en go jobb, ska ha litt spes lakk på bilen... Men eg må no betale for det ja!! ikke noe billi ting å gjera me bilen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva ble prisen da? er det kamelon lakk eller vanlig perlemor? bruker selv Lakkeringen Falck som holder til i samme bygget som Ford.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist u går på galleri/bmw, slik som den røde\sølv grå bmwén... pris ca40t

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40K? å fy f@en... hva koster lakken per liter? virker som du er blitt lurt i mine øyne vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gamle poloen min inne hos torgersen for sveising/sparkling og lakking av panser og bakluke! dei gjorde ein bra jobb og fikk bra pris:)

 

polo66.jpg

polo666.jpg

 

du så har den grønne golf 3 som stod der inne? torgersen sa d va noen kr i lakk på den..! var der oppe i går og fekk pris på diverse arbeid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp da e den, dei virka no veldig seriøse, forskjell til dei her heima, dei gidd så vidt å sjå på bilen, vist da ikke e en forsikrings sak!! Ka sku du lakka på bilen din då??? ser no ganske bra ut forskjell te min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ikke du me bilen på Super Steet me Oasen for litt si?? Va der me bmwén min!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp da e den, dei virka no veldig seriøse, forskjell til dei her heima, dei gidd så vidt å sjå på bilen, vist da ikke e en forsikrings sak!! Ka sku du lakka på bilen din då??? ser no ganske bra ut forskjell te min :)

 

skal ta bakluka og panser + litt anna smådill på den nye poloen min!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ikke du me bilen på Super Steet me Oasen for litt si?? Va der me bmwén min!! : ja :

 

har vært innom der ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar, hva var prisen på cleaning av bakluke hos Torgersen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar, hva var prisen på cleaning av bakluke hos Torgersen?

 

nå husker jeg ikke helt hva bakluka kostet men vil tippe cirka 2-2500 med kvittering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det med eller uten lakk? hørtes vertfall ut som ein grei pris viss sveise arbeidet deres er bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det med eller uten lakk? hørtes vertfall ut som ein grei pris viss sveise arbeidet deres er bra.

 

med lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, får høre litt med dem viss jeg får til bakfangeren jeg skal begynne på...

begynner å bli litt dyrt, viss alt skal igjennomføres så blir det ny lakk på panser, frontfanger, bakfanger, grill,grill list, bakluke og kanskje ene sida pga.lakk forskjell..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torgeresen har både + og - sider... Øyvind som jobber der er flink!

Men men... Holder meg til svigerfar jeg.... Kan sitt han også ;) utrolig flink......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er - sidene da?

 

Kom kanskje litt feil ut , men ALLE firma har noen misfornøyde kunder! Spørsmålet er bare om de er flinke til å rette opp sine eventuelle feil....

Torgersen er en grei plass å levere inn bilen på det.... Selv om de ikke får meg som kunde.... ;)

 

: haha : Bare ikke lever bilen inn te Paintman / lakk,sandblåse serivce!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paintman holder jeg meg langt unna, DET er nå sikkert å visst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka ska u gera me panseret då?? betalte 8t for clean baklukke pluss skifting av to hjulbuer

men da va en lokalt som gjorde(utan lakk)! ka patent lage u på å opna bakluka, antar u fjerne opnarer bak??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha Vento front ;) bak vet jeg ikke helt enda, fikk bare ett impuls kjøp og kjøpte meg en ekstra bakfanger tilfelle cleaning av bakenden, tenkte litt på skiltinfelling i bakfanger, men vet ikke om jeg skal beholde skiltplassen i bakluka og bare fjerne emblem, visker og låslista, og montere slik lås ting (husker ikke helt hva det heter).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke min smak me skilt i bak fanger, men men.. Syns u ska behalde viskaren bak, såg på bilen din, mye arbeid så må gjerast der ja, sku hatt en to dørs eg og.. e da noe fytt i 1.8 en då??? kun kjørt Vr6, me og utan turbo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke så mye arbeid som må gjøres. alt kommer an på økonomien allikevel, er nå greit med futt etter norskeforhold, har god eksos og åpent luftfilter så det hjelper litt på, motor er ikke akkurat første prioritet.. har rulla 234 000km nå.

Men ville ikke gått under 66kW viss jeg skulle hatt ny Mk3. da hadde det nok blitt GTi eller Vr6.

 

de planene jeg har surrendes opp i hode er;

 

clean frontfanger, clean bakfanger, delvis cleaning av bakluke, Vr6 lippe, 80/60 senk, "sumpguard" altså ett motor deksel under bilen for å beskytte bånnpanne. Vento front, Polo CC Sort skinn stoler, ny lakk, stereo anlegg, nye felger, nye baklykter,

 

men dette er ett laaaangtids prosjekt, er lærling så har ikke akkurat så mye gryn, og det er min første VAG så jeg tror jeg beholder den for alltid, veldig god bil : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm så golf motorane går øve 200t, noe dritt å ha bil når u er lærling ja, kjenne da problemet!! E da noen kule Golf3 i hgsunds området da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.