#76 Skrevet Mars 18, 2005 Da bør bildene være her til kl halv 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mars 18, 2005 Blir vel litt råning i by'n Noen så veit nøyaktig kor Ris bilglass høyrer til hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 18, 2005 På raglamyr.... Kjør forbi raglamyr-dekksenter og 100 meter lengre opp så finner du det..... mvh arve berge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 18, 2005 Ok,blir vel bønder i by'n på mandag då tenke eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 21, 2005 Ny bilder!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 21, 2005 Og et til ska ta noen betre i måren!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 21, 2005 Ser ikke værst ut det... Blir bedre med skikkelige bilder , men ser jo bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 21, 2005 Ser ikke værst ut det... Blir bedre med skikkelige bilder , men ser jo bra ut Måtte berre ta noen bilder no, har jo mast om denne lakkeringa i øve 4mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 21, 2005 Hmmmmm.... 40 lapper for lakkering??? Tror jeg lar bilen min stå i England over vinteren jeg...... hørte jeg Premier, Payne, Impact...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mars 22, 2005 Lakken ser tøff ut den, men du MÅ jo få på noen andre hjul og mer senk når du først har lagt ut så mye på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mars 22, 2005 Jepp den skal nok koma litt ned på bakken ja, blir nok meir senking frame... E høyt oppe på ønskelista mi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mars 22, 2005 Så pent ut navne bror! eneste jeg har å klage på er M3 speila Må komme på neste lokallags treff så jeg får sett nærmere på skjønnheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 22, 2005 Så pent ut navne bror! eneste jeg har å klage på er M3 speila Må komme på neste lokallags treff så jeg får sett nærmere på skjønnheten. Hehe..Jepp skal nok koma!! Så kan me ta en diskusjon over m3 speila Men eg e alti open for forslag Har bestilt senkeskåler te golfen no...Ska ned 15mm te... ser så bak øve tung net for øyeblikket..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mars 22, 2005 org er penere enn m3 speila Ellers så ser bilen din veldig bra ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mars 23, 2005 Såg enda bedre ut i dagslys Og jeg synes M3 speila ble bra, ikke enig med de to andre at org speila hadde blitt penere. Med nye felger og mer senk blir det veldig bra dette!! Og ja.. kom på lokallagsmøte og dra gjerne med deg flere øybeboere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mars 23, 2005 Møtet skal være hos Aksdal bil right? kanskje vi skulle lagd en tråd om det allerede nå så folk får med deg endringen... og be dem ta med seg en stol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mars 23, 2005 Jeg hadde ikke fått med meg at møtet skal være hos Aksdal bil , men må nok skuffe dere med at jeg kommer ikke pga det er 3 dagen min i armyen Vi burde heller begynt med fredag`s møter m/øl slik at jeg også kunne deltatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mars 23, 2005 Viss folk vil så kan vi nok klare å dra i gang utepils sesongen en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mars 23, 2005 Møtet skal være hos Aksdal bil right? kanskje vi skulle lagd en tråd om det allerede nå så folk får med deg endringen... og be dem ta med seg en stol. Jepp har fått da med meg, men kor e Aksdal bil hen då?? Har vel en sol stol så eg kan pussa støvet av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mars 23, 2005 Jepp har fått da med meg, men kor e Aksdal bil hen då?? Har vel en sol stol så eg kan pussa støvet av Aksdal bil ligger "bak" aksdal senteret, du kjører "inn" til aksdal senteret, videre langs veien slik at du får aksdal senteret på høyre side, så tar du til høyre og følger veien forbi kjerka, og over noen fartshumper så ser du det, viss du vil så kan jeg treffe deg på Shellen på aksdal og guide deg bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mars 23, 2005 Aksdal bil ligger "bak" aksdal senteret, du kjører "inn" til aksdal senteret, videre langs veien slik at du får aksdal senteret på høyre side, så tar du til høyre og følger veien forbi kjerka, og over noen fartshumper så ser du det, viss du vil så kan jeg treffe deg på Shellen på aksdal og guide deg bort. okey me kan møtes på shell, men neste møte e vel ikke før neste mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mars 23, 2005 okey me kan møtes på shell, men neste møte e vel ikke før neste mnd korrekt, første torsdagen i April. dvs, den 7'ende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...