Høyrt om Torgersen Lakkering?

Anbefalte innlegg

Torodd og en kamerat så har bygg denne, torodd sin vr6 e blit te spiker : smil : Har u noe bilde av felgane???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her for annonsen...

 

Søt liten kant?

 

DCP_3718.JPG

 

Der var foresten en VR6 turbo her på disse kanter for MANGE år siden, tidlig 90 tall like etter VR6en kom i Golf... tøff og anonym sak som gikk bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En svart vr6 turbo du snakker om da Tord ?

Far til en kamerat hadde nemlig en slik for en del år siden... Kan trygt bekrefte at den gikk bra ;)

Må ha vært denne... Han faren var ikke helt tam når det handlet om bil... Utrolig sjøfør også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var svart ja (ihvertfall mørk), med svart skinn. Tror den holdt til i Vikebygd i begynnelsen ihvertfall...

 

Er foresten en kammerat i Etne som har kjøpt Passat VR6 som også har tenkt å montere turbo... han kan jo ikke ha noe av at Poloen sin går bedre enn VR6en :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var svart ja (ihvertfall mørk), med svart skinn. Tror den holdt til i Vikebygd i begynnelsen ihvertfall...

 

Er foresten en kammerat i Etne som har kjøpt Passat VR6 som også har tenkt å montere turbo... han kan jo ikke ha noe av at Poloen sin går bedre enn VR6en :)

 

Det er den då ja.... Konå hans har ei mor i vikebygd... Har tilbragt en del mil i den golfen... Heftige ja ;)

Den ble forresten solgt å byttet i en SYK audi s2 coupe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var svart ja (ihvertfall mørk), med svart skinn. Tror den holdt til i Vikebygd i begynnelsen ihvertfall...

 

Er foresten en kammerat i Etne som har kjøpt Passat VR6 som også har tenkt å montere turbo... han kan jo ikke ha noe av at Poloen sin går bedre enn VR6en :)

 

 

 

Ska ikke så mye til å halda følge me en VR6, greide å halda følge me en bmw316, difor fikk eg turboen montert i, mista jo då den råe 6'er lyden : gråter : Da e ikke så mange vr6 turbo biler i denne kanten, men da e nok desverre mange biler som går betre, ja... Har lyst te å justera turbo trykket opp, men der igjen så har eg vel en feil hjulstrekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No e da berre en og en halv uke til bilen e ferdig lakkert grønn, så skal eg på tur til by'en for å godkjenna videre lakkering av mønsteret på bilen!!! gler meg.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mønster? hvilket mønster da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpa da, men eg ska jo ha grønn/sølvgrå... trur da kan passa elle, ka seie eksperten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e nå ingen ekspert... så lenge du ikke slenger inn gult cc interiør så er jeg fornøyd. men skal bli spenndende å se det ferdige resultatet... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E berre bakseta eg vile ha, men trur da blir dessverre lit for mye gult... Har lyst på momo stoler foran, men dei er i tøy og litt for dyre. og pluss at då må eg få tak i like seter bak!! Så eg tenkter da blir Fk sine skin stoler, men då må eg ha tak i skin bak, pluss at dei må vera noe lunde like... Hmm ikke lett dita her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp Jepp kunne ikke dy meg men DENNE uka ska eg hente bilen!! : rb : ! Berre et litte problem, den j§!"#!#¤#a snøen måtte jo selfølgeli koma denne uka, typisk!!! ser veldig svart ut for at eg kan hente den så lenge snøen e på veien!!! Men dåkke kos e været der i hgsd?? mye snø på vegane????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedveiene er helt "greie" men snøfonnene til brøytemannskapet er litt store og skumle, er den så senka den bilen din da? lekte snøplog med min mk3 med vr6 leppe uten senk, men dette var bare på diverse sideveier...

Snøen smelter nok iløpet av morgendagen allikevel.

 

Konklusjon, ja det er snø på veiene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur eg har 8cm klaring på da lavaste.... vil ikke risikera at da forsvinn div styling på den lange vegen him, på sommer dekk vel å merke....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du har sommerdekk så kan du nesten bare glemme det noen dager til..

8 cm klaring burde gå greit... men er bilen helt fersk i lakken? kanskje litt lurt å la den stå noen dager da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, net som ny :) du har vel dessvere rett, må nok sikkert vente noen dager til... vist ikke tolmodigheten min tar en brå slutt........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff den bmw en du hadde før.. Såg den stod på studalen i sommar.

Automote som har fiksa den te sant? Har sett enda ein blå - mørk automote bmw som går haugesund\stord ein plass. Står i alle fall parkert på HSH inni mellom.

 

Anngåande lakk på stord, da suge jo. Var og hørte på pris på retting av bakskjerm. 6400 skulle dei ha på det firma som ligger nede i sentrum. Her heime skulle dei ha 4000 for samme jobb, og alle seier dei gjer ein ok jobb. Så da er det ikkje noko tvil om kva ein skal velge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff den bmw en du hadde før.. Såg den stod på studalen i sommar.

Automote som har fiksa den te sant? Har sett enda ein blå - mørk automote bmw som går haugesund\stord ein plass. Står i alle fall parkert på HSH inni mellom.

 

Anngåande lakk på stord, da suge jo. Var og hørte på pris på retting av bakskjerm. 6400 skulle dei ha på det firma som ligger nede i sentrum. Her heime skulle dei ha 4000 for samme jobb, og alle seier dei gjer ein ok jobb. Så da er det ikkje noko tvil om kva ein skal velge..

 

 

 

Jepp, fint verk den bmw'en må sei eg savner den:) Studalen Hmm, må ha vert når eg va på drageset å handlet.... Ny automote bil her på Øya?? Lenge sia?? Kan vel ikke gått meg auga forbi...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den stod parkert på HSH, rommetveit , for 3 veker sida kanskje..

Er ikkje sikker på om det var automote. Men rekner med det siden det stod med krom skrift bakpå den.. og den såg ganske ok ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg som hadde tatt sjansen å først brukt 40.000 på lakk for så å kjørt den hjem på sommerdekk på det værste føret som har vært på flere år ;) Men på andre siden så snur jo været så fort at kanskje føret er bra i slutten av uka... blir spennende å se resultatet ihvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp Jepp kunne ikke dy meg men DENNE uka ska eg hente bilen!! : rb : ! Berre et litte problem, den j§!"#!#¤#a snøen måtte jo selfølgeli koma denne uka, typisk!!! ser veldig svart ut for at eg kan hente den så lenge snøen e på veien!!! Men dåkke kos e været der i hgsd?? mye snø på vegane????

 

Var innom på torgersen lakkering idag, så bilen din var ferdig nå..så bra ut dette her! gjenstod en god del montering enda så jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom på torgersen lakkering idag, så bilen din var ferdig nå..så bra ut dette her! gjenstod en god del montering enda så jeg!

 

 

Å hmm kansje dei e komt litt lenger i dag, men på grunn av fin været her på vestlandet bestente eg for at bilen sku inn til soting av bak- og sidevinduene, pris kr 6t for soting og nytt bak vindu, hos RIS bilglass... Syns da va grei pris... Ps: syns u grå og grønn passa i samen? Har berre sett bilen heilt grønn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp då e da endelig avklart, tru da elle ei, men golfen SKA hentes på mandag, kl 2 :D

Då e vindua ferdig sota!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.