10x18 med ET35 på s2 går det?

Anbefalte innlegg

driver å ser etter felger til s2 en min og har funnet et sett som jeg vil ha.

men det kommer bare ut i 10x18. skal ha samme dim foran og bak

tankte 10x18 med et 35 gikk men er virkelig usikker: klø :

så lurer på om det går? og hvordan innpress jeg kan ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk på håret med 9,5 bak på den da jeg hadde den! Dog med 255 bak. Skal nok være mulig men da med litt strekk på dekkene! 225 ellerno!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk på håret med 9,5 bak på den da jeg hadde den! Dog med 255 bak. Skal nok være mulig men da med litt strekk på dekkene! 225 ellerno!

 

strekk er alltid velkomen hos meg. men hvilken ET hadde du på di felggene var det ET35?

 

og hvordan blir det framme? det går vel ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke ET i hodet.. Skal vel godt gjøres å få de på fremme ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en coupe en gang med keskin kt1 klassik 8,5" foran og 10" bak. ET var 30 foran og 20 bak. Hadde 235 dekk bak og det subbet godt. Dreide av bremseskiva 5mm men det subba fremdeles ved hard kjøring. Tror ikke det var så mye mer å gå på innover heller så vidt eg husker. Men mulig skjermene kunne vært valset mer.Bilen var godt senket med kw1. Tror du skal slite med 10" foran men bak går det an.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var min gammle det der Lasse, di skjermene va godt valset helt opp til ruta. Så 10" er nok i breieste laget for bil som skal brukes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var min gammle det der Lasse, di skjermene va godt valset helt opp til ruta. Så 10" er nok i breieste laget for bil som skal brukes

 

Stemmer det: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar. regner med jeg velger et annet sett for og få 9x18 eller 9.5x18

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.