Treffplan for vår/sommer 2009

Anbefalte innlegg

Da er våren her igjen.

I år vil det kun bli treff på McDonalds, Lørenskog. Forsøket i fjor med treff både på Lørenskog og på CC-vest var vell ikke helt 100% og oppmøte på CC-vest var tildels svært dårlig. Da er det forsøkt.

Første treff i år blir mandag 13/4 (2.påskedag). som vanlig møtes vi kl 19.00 på McDonalds, Lørenskog for en matbit, litt prat og ikke minst masse pisspreik:p . Deretter blir det treff en gang i uken ut september.

 

La ikke dette bli en tråd med diskusjon om hvorfor vi ikke kan møtes et annet sted el.liggnende. Innlegg som ikke direkte omhandler treffet på Lørenskog vil bli slettet. Om noen er uenige i at mandagstreffene legges på Lørenskog så lag en egen tråd på det der det i så fall kan diskuteres ;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne og minner om vår/sommersesongens første treff i morgen kl 19.00 på MCDonalds, Lørenskog

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne deltatt i morgen, men er veldig i tvil, da formen min er heller dårlig :o Om det bare er en kraftig forkjølelse, halsbetennelse eller streptokokker (igjen) vet jeg ikke, men tror ikke det gir seg til i morgen kveld : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne deltatt i morgen, men er veldig i tvil, da formen min er heller dårlig :o Om det bare er en kraftig forkjølelse, halsbetennelse eller streptokokker (igjen) vet jeg ikke, men tror ikke det gir seg til i morgen kveld : gråter :

 

Bare å pakke den lange danske kroppen inn i noe varmt det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne kommet i morgen selv, men jeg skal på Jeff Dunhamm. Men neste gang, så da får du holde av 1skiltholder og 2klistremerker til meg Mikael;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne kommet i morgen selv, men jeg skal på Jeff Dunhamm. Men neste gang, så da får du holde av 1skiltholder og 2klistremerker til meg Mikael;)

 

Det skal jeg gjøre vet du : ja : Og god fornøyelse i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer kansje.. Må se hva tiden strekker til da det er litt å gjøre i disse klargjøringstider. Nå står bil på bukker og hjul og adaptere demontert etc, men mulig bilen treffer bakken igjen så jeg rekker å ta meg en tur bort:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært blind og ikke fått med meg at det har startet opp igjen. Var det bra oppmøte i dag? Noen som tok noen bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var visst også minst like blind :o

Får komme sterkere tilbake neste gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen bilder og litt dårlig oppmøte. Men fikk da jugd litt i dag også. Bare en uke til neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre vet du : ja : Og god fornøyelse i morgen :)

 

Jeg får bare beklage at jeg ikke klarer å holde mitt løfte til Henrik i morgen :o

 

Jeg ligger hjemme med lungebetennelse og kikhoste, så jeg dukker dessverre ikke opp i morgen heller : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får bare beklage at jeg ikke klarer å holde mitt løfte til Henrik i morgen :o

 

Jeg ligger hjemme med lungebetennelse og kikhoste, så jeg dukker dessverre ikke opp i morgen heller : gråter :

 

Det går bra Mikael. Du får ha god bedring :)

 

Jeg satser på å ta turen, om det ikke skulle skje noe uforutsett på jobben:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Henrik :) Jeg er på heftig antibiotika til på lørdag, så jeg håper å være i form til neste mandag : flau :

 

Men til dere andre, møt opp i kveld da : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal komme og briefe litt med felga mine jeg :D: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også, og skal brife med glatt og blank bil. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også være med. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'll be there! Med møkkete bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en LITEN KJAPP tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil å komme men kan ikke veien:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil å komme men kan ikke veien:(

 

hvor kommer du fra da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer. med ren bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer fra ski:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1: Kjør mot Trondheim, gjennom oslo

2: sving av mot Karihugen, Lillestrøm,

3: sving deretter av på 3. avkjøring når du ser Mc.Donalds og Shell på høyre hånd.

4: ta til høyre i rundkjøringen

5: ta første avkjøring til høyre inn på området til Mc og shell,

6: kjør rundt Mc til venstre og der vil du finne oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er grei;) er der i 8 tiden jeg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.