Treffplan for vår/sommer 2009

Anbefalte innlegg

Ikke for å være vrang, men skulle vi ikke ta sånt i egne tråder? :P Men for all del, jeg er med :D

 

Bra oppmøte idag også. Første treff for meg i t-skjorte:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være vrang, men skulle vi ikke ta sånt i egne tråder? :P Men for all del, jeg er med :D

 

Bra oppmøte idag også. Første treff for meg i t-skjorte:p

 

Siden du er så vrang, videre diskusjon om photoshoot neste mandag før McD kan diskuteres her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1644563

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeeee.. haha :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er neste møte i lokallaget og hvor? Jeg har lyst til å treffe folk i lokallaget mitt, men jeg bommer på tid og dag... Var på Grenlandstreffet, der fant jeg ikke folk fra Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var da flere fra Oslo på Grenlandstreffet.

Neste møte er førstkommende mandag på McDon på lørenskog.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske bra oppmøte i kveld også ja : ja : Var jo tilmed noen igjen når PK dukket opp ;)

 

Neste mandag er fridag for veldig mange av oss regner jeg med, så vi var noen som var inne på tanken om å ta en photo shoot først : klø : Er denne tanken fullstendig fjern?

 

Hehe, ja er veldig trivelig at det er igjen noen når jeg kommer rullende inn også. Veldig gledelig det:) Får dessverre ikke kommet på treff før litt etter kl 9 da jeg jobber til kl 9 om kvelden, men som sagt så er det trivelig å se at det er noen kjente fjes igjen når jeg kommer:)

 

Støtter veldig den ideèn om photo shoot neste mendag. Kunne vært trivelig det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff idag kl 19!

For dere som vil være med og ta litt bilder først så skal vi møtes på mcd kl 17, så kjøre et sted og ta litt bilder i nærheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg kommer en tur med Touranen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer litt før 19 jeg.. Bilen min er ikke verdt å ta bilde av sånn som den ser ut nå :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja? Venter på disse bildene da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg legge ut med skilt eller skal jeg fjerne alle??? isåfall tar det litt tid for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke fjerne mine skilt hvertfall. Er vel bare urq av de bilene som var der som er værdt og stjele:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, skiltene mine ser folk på gata (også REGNR til 2282 ellernoe), så de trenger du ikke å fjerne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal legge ut bildene jeg tok i kveld, bare få justert størrelse... Hva het det programmet til xp som kunne gjøre det fort og riktig? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en særdeles innbringende helg på hovedtreffet der det ble plukket MANGE pokaler til medlemmer i Oslo-lokallag så er det idag tid igjen for lokallagstreff. Blir ingen utdeling av pokaler her, men garantert en burger eller to og masse juging og diskusjoner rundt helgens hovedtreff;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en særdeles innbringende helg på hovedtreffet der det ble plukket MANGE pokaler til medlemmer i Oslo-lokallag så er det idag tid igjen for lokallagstreff. Blir ingen utdeling av pokaler her, men garantert en burger eller to og masse juging og diskusjoner rundt helgens hovedtreff;)

 

Kult at det blei en del pokaler til Oslo da : rock :

 

Jeg tar muligens turen innom i dag om det er stille på jobben og hilser på gamle kjente : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult at det blei en del pokaler til Oslo da : rock :

 

Jeg tar muligens turen innom i dag om det er stille på jobben og hilser på gamle kjente : smil :

 

Ble endel ja. OM jeg husker riktig ble det vell omtrent som dette her:

 

Ørjan: 1.plass Golf 4, Golf 5 og Golf 6

Arve: 2.plass Passat

Kristian: 1.plass A3/S3

Dansken: 2.plass A3/S3

Roger/Renate: 1.plass Caddy/Touran

Roger/Renate: Pepoles choice

Frode Bakken: 3 Plass i klassen med bl.a Urquattro og mange andre Audi....

Noen jeg har glemt da????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble endel ja. OM jeg husker riktig ble det vell omtrent som dette her:

 

Ørjan: 1.plass Golf 4, Golf 5 og Golf 6

Arve: 2.plass Passat

Kristian: 1.plass A3/S3

Dansken: 2.plass A3/S3

Roger/Renate: 1.plass Caddy/Touran

Roger/Renate: Pepoles choice

XXX.XXX: 3 Plass i klassen med bl.a Urquattro (Sorry, men husker ikke navnet :o)

 

Noen jeg har glemt da????

Frode Bakken.

 

Men i tråden med resultater står det:

Passat

1. Utstiller nr: 270 - 2005 Volkswagen Passat TDI 4motion (10 stemmer) http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=14234

Eier: Arve Andrè Egeberg

2. Utstiller nr: 217 - 2003 Volkswagen Passat Bandit (9 stemmer) http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=14120

Eier: William Pettersen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det oslo treff i dag? hvem skal dit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det oslo treff i dag? hvem skal dit?

 

Oslo treff idag ja :D Er på vei ut døren nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar også hvert øyeblikk jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får komme en liten tur jeg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, da er jeg hjemme fra lokaltreff. (Tidenes lengste?) Kristian og Morten er på vei hjem nå! Heheheh. Vi var ikke bare på mc don men ble da jaggu 12 før vi dro derifra og opplevde mye rart. hehe: smil :

 

Ford biler har fryktelig like frontlamper! Hvertfal focus og mondeo... :o

 

Takk for en super kveld og et flott treff.. hehe: vinke :

 

 

Bårdi the man var også veldig lenge til stede og hvertfall med tanke på at han skal ha fagprøve i morgen.. Hehe.. også drive in skuespillet fikk meg til å knekke i latter bårdi! Hahaha! Lykke til i morgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.