#51 Skrevet Mai 4, 2009 Jeg tar turen i dag Mikael. Har du skiltplate og klistremerke klart? I dag kommer jeg, og har selvfølgelig både klistremerke og skiltplate med (tar med nok, hvis det er andre som også skal ha ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 11, 2009 Drar hjemmefra nå jeg Vi sees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 11, 2009 Litt bilder fra i kveld. Greit oppmøte med ca 15+ biler:) kveldens blankeste bil: kveldens blankeste felger: Kveldens laveste: kveldens premiere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 12, 2009 Spess grøftelys på den Golf VI GTI'en.. Vet ikke helt hva jeg synes om de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 18, 2009 Når er neste treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 18, 2009 det er i dag. jeg kommer med noe nytt på bilen. håper noen har med kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 18, 2009 Tenkte å svinge innom på Lørenskog en liten tur med Iroc'en i dag. Blir det no liv?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 18, 2009 Mulig jeg stikker innom litt ut på kvelden idag om jeg rekker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 18, 2009 Jeg kommer iallfall, og har med paraply.. For normalt når jeg IKKE har det, begynner det så klart å regne, men når jeg har den med så pleier det ikke å regne Tar med kamera også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 18, 2009 Når kommer bildene da Mikael???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 18, 2009 Litt bilder fra i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 18, 2009 Har ikke bilder av alle, men her er enda litt flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 18, 2009 Flere bilder fra i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 18, 2009 Knut-Erik synes at Polo er litt stor bil, så han dukket opp i denne i steden Stasjonsvognsmafiaen var også på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 18, 2009 Og så dukket Ken og Ståle opp med ny delebil.. Eller var det den gamle som skulle være delebil til denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 18, 2009 Jo da, skal være trekk på alle 4 på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 18, 2009 Mye som fulgte med til prisen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 18, 2009 Og så litt (opp?)skryt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 18, 2009 Det blir nok en bil ut av to. Og her er det trekk på alle fire. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 25, 2009 Andre enn meg som kommer i dag Tar uansett med skiltplater og klistremerker til trengende medlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 25, 2009 Jeg kommer desverre ikke i dag heller. Kom nettopp inn døra og er helt skutt etter å ha jobbet ute i solsteika i hele dag: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 25, 2009 Takk for hyggelig kveld med nye bekjentskaper og gode samtaler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 25, 2009 Ganske bra oppmøte i kveld også ja Var jo tilmed noen igjen når PK dukket opp Neste mandag er fridag for veldig mange av oss regner jeg med, så vi var noen som var inne på tanken om å ta en photo shoot først Er denne tanken fullstendig fjern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 25, 2009 Ganske bra oppmøte i kveld også ja Var jo tilmed noen igjen når PK dukket opp Neste mandag er fridag for veldig mange av oss regner jeg med, så vi var noen som var inne på tanken om å ta en photo shoot først Er denne tanken fullstendig fjern? Jeg støtter denne! Noen som vet om noe bra område i nærheten av lørenskog? (Parkeringshus, steder med noe bra bakgrunsmotiver eller noe).. Om man møtes rundt 16-17 så er det jo litt tid før møte kl 19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 25, 2009 jeg er med. kan kjøre en litt samme ting som sist. over sletta ved siden av mcd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...