#126 Skrevet Juni 22, 2009 Hadde planer om å ta turen, men glemte at jeg skal jobbe klokka åtte:o Så da blir det ikke denne gangen heller: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 22, 2009 Tviler på at jeg kommer. Junior fyller 5 år idag, så har litt forpliktelser å gjøre hjemme idag Kommer sterkere tilbake neste mandag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 22, 2009 Tviler på at jeg kommer. Junior fyller 5 år idag, så har litt forpliktelser å gjøre hjemme idag Kommer sterkere tilbake neste mandag:) Gratulerer med dagen til junior! Her males og males det, også maler vi enda litt mer.. Så ingen av oss som kommer i dag, men plutselig dukker vi begge opp i løpet av sommeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 22, 2009 Vi sees! Mattis på tide du dukker opp nå! Prøv og lure med deg Rune også da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 22, 2009 jeg dukker opp, pluss at jeg snakket med ken så han dukker ihvertfall også opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 22, 2009 Jeg kommer tar du med deg skiltplater? Klart jeg tar med skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 25, 2009 Jeg kom på plassen litt utpå, men ikke så veldig sent. Hadde vært hos Christer og fått på Le mans felger i 9.5x19 rundt hele, men neste mandag er jeg på plass litt tidligere. Da med nye hjul. RS6 1 felg 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 25, 2009 Jeg kom når det ikke var noen der. Forsøker meg på 1900 neste mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 29, 2009 Da er jeg straks på tur til Lørenskog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 29, 2009 får du tatt med en skiltplate til? hehe trenger 1 til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 30, 2009 Neste lokaltreff jeg stiller på, så skal bilen være strøken. Om den blir det denne sessongen gjenstår og se. Rudskogen og drammen er jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 30, 2009 Vi bare tuller litt med deg PK Du må jo helt klart møte opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 30, 2009 Slutt og tull a PK! Da kommer jeg og henter deg før treffet neste mandag så får du sitte på ned ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 30, 2009 bilen din ser veldig bra ut PK og du er hyggelig å snakke med. så du er uten tvil et god innskudd på en mandagsettermiddag. visst ikke du kommer så drar jeg hjem til deg å tauer bilen din ned på mandagstreffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 30, 2009 eller så kommer Plast kongen på døra di!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juli 1, 2009 jeg fårslår at visst ikke pk kommer på mendagstreffet flytter vi det hjem til der han bor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juli 1, 2009 jeg fårslår at visst ikke pk kommer på mendagstreffet flytter vi det hjem til der han bor. Psst Arve, må ikke drikke til lunsj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juli 1, 2009 Hehe. Ok ok gutter. Ser nesten at jeg ikke har noe valg:) Hehe.. Men passaten kommer ikke. Den skal ikke vises før rudsakogen eventuelt! Mulig det blir en lufte tur med far sin octavia da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juli 5, 2009 Er ikke meldt kjempe bra vær i morgen, men det dukker vel opp noen for det fra kl. 19 og utover?! For dere som ønsker å bli med på bestilling av nye lokallagsklær, vennligst bruk denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=160504 slik at vi holder bestillingene på et sted og ikke mister overblikket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juli 6, 2009 Jeg kommer nok i dag jeg også gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juli 6, 2009 jeg kommer også i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juli 6, 2009 Jeg dukker nok også opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juli 6, 2009 Jeg derimot dukker ikke opp! Sitter og "koser" meg i strømstad med regnvær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juli 6, 2009 Ser ut som jeg tar turen i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juli 6, 2009 I was there... Noe info om den mobbeoffer-trendline-Golf 4en med R32 fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...