#201 Skrevet August 4, 2009 Spøkte nå litt jeg også da Så klart du skal få en klem på mandag! Æ gler mæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet August 11, 2009 Ble påpekt idag at jeg ikke var på treffet igår...og det stemte jo:/ Jeg hadde rett og slett glemt det, selv om jeg kjørte forbi dere rundt 19 tiden til og med! Får gjøre ett nytt forsøk neste Mandag og satse på at noen bumper meg når dagen nærmer seg så jeg ikke driter meg ut igjen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet August 17, 2009 da var det nok en mandag kommet. blir jeg spisende alene i dag eller kommer det noen flere??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet August 17, 2009 Du kan spise alene. Så kommer jeg og holder deg i hånda når du er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet August 17, 2009 Du kan spise alene. Så kommer jeg og holder deg i hånda når du er ferdig. juhu.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet August 17, 2009 Skal holde deg med selskap jeg Arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet August 17, 2009 Kommer jeg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet August 24, 2009 NOEN SOM KOMMER I DAG? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet August 24, 2009 JAJA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet August 24, 2009 Javisst, i riskoker til og med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet August 24, 2009 NEI. kvelden skal brukes i garasjen for montering av styling... jipppiiii.... Bård ring meg før dere drar utover til ski igjen a. så vi får knipset noen bilder kan legge til at for de som vil så er det bare å komme til meg iløpet av kvelden og overse avdukkingen av stylingkitet på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet August 24, 2009 NOEN SOM KOMMER I DAG? Jepp og tar med jakka de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet August 24, 2009 Kommer i kveld jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet August 31, 2009 skjer det noe fett i dag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet August 31, 2009 Vet ikke, gjør det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet August 31, 2009 Vet ikke, gjør det? ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet August 31, 2009 Ok, får vel ta en tur idag da! KOM DA BÅRD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet August 31, 2009 bård kommer. men om han tar med seg kamera hadde vært enda mer moro... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet August 31, 2009 bård kommer. men om han tar med seg kamera hadde vært enda mer moro... hehe hvorfor det? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet August 31, 2009 Jeg kommer i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet August 31, 2009 Jeg kommer i kveld da gidder ikke jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet September 7, 2009 noen som dukker opp i kveld??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet September 7, 2009 Dukker opp som alltid jeg, og Roger er sikkert på plass han også Men ser ut til at det kan være greit å ha med paraply i kveld også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet September 7, 2009 Men ser ut til at det kan være greit å ha med paraply i kveld også Som vanlig: bh : Hva skjedde med sommeren liksom. Høsten begynte i juni og varer til jul: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet September 7, 2009 Stikker straks! Med paraply 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...