VW treff i Mandal 30-31 mai

Anbefalte innlegg

Eg sko hatt passaten ennå, så hadde eg hatt noge å stilla ut og, itte så det bare e VW treff å isje Audi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tru nok dar e begge dele som kjeme der.. Hadde ikje vært feil å hatt ein liden roadtrip på søndagen om være var gudd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay...Kan nok ver begge dele så du seie ja Kjell...

Nei, det hadde vært kult om me konne blitt ei goe kollona nerøve, om været e fint då, enten på lørdagen elle søndagen, alt itte så det passe best for folk : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært på dette treffet to ganger tidligere. Er fortrinnsvis eldre VW som stiller her, men på selve treffet møtte det opp litt forskjellig, både VW og Audi, f. eks. RS2, Corrado, Golf 2, Audi 100 osv.

 

Et kjekt og greit treff med god og tilbakelent stemning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men eg føler det e litt feil på de audiene eg siden det egentlig er et reint VW treff. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

audi passer ikke helt inn da,men resten er velkomne ;) luft som wasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men eg føler det e litt feil på de audiene eg siden det egentlig er et reint VW treff. ;)

 

Har du tenkt deg ner Ernst?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tenkt deg ner Ernst?

 

Ska kanskje ned. Det er en kompis av meg som vil ha meg med. Var der i fjor. Bra treff. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska kanskje ned. Det er en kompis av meg som vil ha meg med. Var der i fjor. Bra treff. :)

 

Hmm, mulig eg hiver meg med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, mulig eg hiver meg med...

 

Dt er bra jo flere jo bedre. Så blir det mer enn bare luftkjølt. ska si ifra ka det blir te når vet mer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, mulig eg hiver meg med...

 

spørs om du e hjemma t då;) komme jo an på kati me kjøre hjem fra Wörthersee og Tyskland...

 

Me kan jo bare ta båden fra danmark øve t kr.sand, så svinge me innom mandalstreffe å kikke og på veien hjem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, har ingen hastverk te me å komma meg hjem derfra :D Men OM eg e hjemma kan eg sikkert ta turen innom siden eg har fri uansett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så har tenkt seg neriønnå til sørlandet på det her treffe i helgå ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e i mandal i helgå så tenkte eg sko ta turen innom å se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e i mandal i helgå så tenkte eg sko ta turen innom å se :)

 

Gudd...Då ser me gjerna.

Eg tenke eg sko reisa ner på lørdags morning, hvis været e gudd :)

Men eg e isje 100 prosent sikker ennå, fordi bilen sko hatt enn øvehaling på shine`ing fronten før Våler.

Polerte ann dagen før vårmønstringå (gjekk gjerna litt fort i svingane då), for ann e græla falma igjen nå...Så eg får se ka det blir til...Me snakkes eventuelt bare øve telefon : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha med golfen i år dit,har hatt bobla på treffet der i flere år,men greit med litt forandring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PLanen va å reisa ner på søndag, men ser ud som det utgår for min del desverre.. Bli nok for mye å gjer i helgå + at det nya glise he ein del kjørespor og vaskeribe som må vekk før våler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei ikke til at eg heller reiste....Va heller hjemma å gjor bilen klar til Våler : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde for mye i promille til å komme meg til utstillingen :Dmen låg bag ein svarte golf 5 me svart emblem på baglugå;9 nogen her i fra?(kjørte ein svarte kia9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen min var at eg sko ned men var ikke ledig soveplass på campen (altså hytte, leilighet eller lignende for telt ikke aktuelt). For eg sko ha dama og ungen og med. Så bestemte meg for å ta turen ned bare på sødagen men det klarte eg å forsove meg te. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.

Ja det ska isje ver liga lett å få me seg alt vettu, Ernst.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.

Ja det ska isje ver liga lett å få me seg alt vettu, Ernst.....

 

Nei det er sant det. Men hadde sett frem til dette en stund nå. Jettaen sto klar i garasjen og. Det var helste Jettine som ble mest skuffa. Hadde jo sett fram te en lang luftetur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde for mye i promille til å komme meg til utstillingen :Dmen låg bag ein svarte golf 5 me svart emblem på baglugå;9 nogen her i fra?(kjørte ein svarte kia9

 

Joda det var jeg med familien som var på tur, vi hadde vært i dyreparken på dagstur.

Regner med han du satt på med ikke har så veldig lang fartstid bak rattet, for det er ikke noe sjakktrekk å kjøre så mye over 60, der dere tok forbi.

Det fikk jeg erfare mai 2000, 84 km/h i 60 sonen, og dengang ble det bare en liten faktura på 3000, nå er det vel noe mer :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.