Anbefalte innlegg

Det er ikke noe problem å ordne en dag evt. dato og klokkeslett, bare å sette det det, men i oppstarten bør vi finne en dag hvor det faktisk passer for de av oss som garantert vil komme på dette lille initiativet.

Hva med Onsdag 1. Juli, vet det er ei stund til, men da har vi tid til å prøve å få med oss en gjeng samt at stedet for "happeningen" kan bli diskutert. Vet ikke helt hva du/dere andre mener om lokalisasjonen? Krav har dere?

1. Esso: er jo en plass til vurdering. Det dumme er jo at det er så fryktelig mange andre der til en vær tid og at om vi skulle klare å få med oss noen biler vil det kunne bli trangt.

2. Halsøykroa: god plass, mulighet for kaffe og å sitte inne. Om dette blir aktuellt så blir jeg å ta en tur innom til dem og forhøre meg hva vi kan få til av evt kaffe tilbud osv. Sommer enda så blir vell kanskje å stå ute for det meste.

3. Elektroland: gode plass, ingen kaffe muligheter annet enn den lille cafèn som sikkert stenger i 3 - 4 tiden. Men da igjen kanskje en mulighet for å få til noe med de ansatte på elektroland, kaffe, Demo av stereo, klubb/tilbudspris/pakketilbud etc. Dette igjen må jeg snakke med ett par VW Audi Kollegaer om som jobber der om og jeg vil ikke garantere noen ting.

4. Parkeringsplassen på Sjøsiden: Stor plass, ingen kaffemuligheter og stort sett det.

5. Forslag??

Tidspunktet bør være en gang etter stengetid. 18 - 19 tiden eller noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tillater å legge ut noen teaser bilder fra 2005 sesongen i Agder da jeg bodde der.

Hadde vært gøy om vi kunne få til noe slikt vi og ;) Og som dere blir å se, det er ikke BARE dyre, flotte, strøkne VAG som stiller opp, men det viktigste er jo at alle er velkommen og at det er mangfoldet av biler og personer som gjør miljøet så trivelig :D (Litt klisjè, men sant ;) )

IMG_2617.jpg

PS: Min gamle Jetta som står nærmest :P

Vacn20Agder20-20glattkjC3B8ringsban.jpg

Vacn20Agder20-20glattkjC3B8rings-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funker fint 1juli. bare å bli enig om et sted å møtes:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Da er vi ihvertfall 2 stykker da :) Samt at jeg vet jeg får med meg ett par stykker til...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi 3 + eventuellt da... 1 juli er meget notert i den store kloke boken som hellig etter kl 18 ;)

Gleder meg allerede!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke sett tråden før, men er selfølgelig med : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg å rulle innover til mosjøen 1 juli. Bare kom med tid og sted!

Hadde vært toppers om det hadde vært mulig å få tak i klistermerker og skiltplater.

Mvh Sandnessjøværing.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser for meg at Halsøykroa i denne omgang er beste alternativ, så vist ingen har noe imot det så tror jeg vi skal satse på det.

Vi kan prøve å tilpasse tidspunktet etter hva slags behov de enkelte har med tanke på jobb og kjøring fra Mo og S.sjøen, men satser på 18.00!

Jeg kan lage en egen tråd for "Helgeland lokallags treff" med dato, sted og tidspunkt så fort dette er gravert i stein.

Jeg tar en telefon å ser hva jeg kan få til av klistremerker og skiltplater.

Ellers vil jeg bare oppfordre dere som skal komme til å informere andre kjente osv.

Dette gleder jeg meg til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden responsen på dato, sted og klokkeslett er til å ta å føle på så sier jeg at det blir 1.Juli kl. 18.00 på Halsøy kroa. Kan lage en ny tråd om det slik at det er stempla liksom.

Om det skulle være noen spm. så kan det taes her eller på tlf. 91 00 96 17. Er på mobildekning Torsdag 18 Juni ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dato og klokkeslett er notert i kalendern min i allefall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du klarer å skaffe meg en skiltplate på denne sammenkomsten skal jeg ta meg en tur ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik: Jeg har to ekstra skiltplater jeg hadde tenkt å bruke på fruens bil når ho nå etterhvert får kjørt opp, men du skal få kjøp den ene av nette sum 50,- helt ny aldri brukt. Da skal det sies at jeg verken har fortjeneste eller tap på denne plata daa 50,. er klubbpris pr. stk. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann. hvordan ligger det an med en oppfølger til første møte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.