Etterlyser stjålne bildeler VW Vento

Anbefalte innlegg

Til alle bil folk der ute, antageligvis i natt har jeg hatt besøk av folk hjemme hos meg utenfor blokka på Sandnes, som ville ha deler av bilen min. Folket har vært så frekke at de har plukket av RS" front fanger med skilt, blinklys og tåkelys. (Skilt nr: HJ57587) Og slått inn låsen i bagasjen rommet for å skru løs vingen. Og der med tatt med seg en West Wings commando vinge til Volkswagen vento.(samme som Jetta/Ventoen i F&F) Denne er gjenkjennelig med inne bygget bremselys som ikke virker, samt sprekk i kanten som er inn mot bakruta Viss dere ser eller blir til bydes kjøp av disse send meg PM eller Mail:

best_av_alt@hotmail.com

 

Takk til dere som gidder å holde øyne og ører åpne etter dette. Dette er sjelden vinge i Norge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det faen meg mulig! Skal ha øyer å ører åpne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal følge med, hater tjuvpakk : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De delene er nokk på vei ut av landet... Har vert her også tok tåkelysene samt øyelokkene på fråntlyktan. Så det har vert et raid her i regionen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får håpe delene kommer til rette da.

det er helt sikkert noen som er så dumme at dem monterer dem på bil skal du se :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får håpe delene kommer til rette da.

det er helt sikkert noen som er så dumme at dem monterer dem på bil skal du se :P

 

Da kommer dem til å slite med tåkelysene mine. siden dem vart ombygd til xeon og dem fikk ikke med seg balastene og normale pærer får en ikke inn i de heller. måtte fjerne låsingen til pære under ombygning. øyelokkene har steinsprutskader i seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idiotisk!!! sko hatt seg et nakkeskudd i tryne di folkå!

off, me må passa godt på tingå våre folkens!

 

Forresten så hette d Wings West..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nakkeskudd i tryne gjør nok susen da ja;)

 

LEit med delene, skal følge med her nede Tor semming..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av de jeg jobber med kom til meg og spurte om jeg hadde flyttet bilen min i helgen. Bilen stod parkert utenfor IKM Testing på Sola.

 

Han kunne fortelle at når han var på kveldskift så hadde han observert en mørkegrønn Peugot med Latviske skilt; ARV-081. Denne bilen hadde kommet, rygget inntil min. En person hadde gått ut, tatt på seg hetten på hettegenseren, gått en runde rundt bilen min, kikket inn, satt seg inn bilen sin igjen, tatt ennå en runde og satt seg inn i bilen og ringt til noen. Han fikk da øye på kollegaen min, og startet opp og stakk avgårde.

 

Heldigvis var bilen, med innhold, der på lørdagen når jeg skulle flytte den....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal holde øyene åpne å se om vi ikke kan finne ut hvor denne bilen triller rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm jaja lite håp å finne igjen delene min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.