Kolonne til Hadelandstreffet?

Anbefalte innlegg

henger meg på her jeg å :)

gamle bomstasjon stig ?

 

gamle bomstasjonen du tenker på da ikke sant?

Veldig kurrant det da,bare å skli ut rett i kollona når vi cruiser forbi i "redusert" fart :P

 

Jepp der ja :)

Veldig kurrant så send på en melding da dere nærmere dere så vi er klare i bilene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg står på RV4 v eina å ser på at dere passerer,bare å tute!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg står på RV4 v eina å ser på at dere passerer,bare å tute!;)

 

og det er hvor...??? hmm: klø : skal du ikke være med??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og det er hvor...??? hmm: klø : skal du ikke være med??

 

Det er like etter en skole Thune skole,der det er 60 skilt;)

 

Kommer en tur senere på dagen å ser på grombilene: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir avreise ifra hamar? Jeg reiser ifra elverum hvis jeg skal i veien, noen andre som skal i veien ifra elverum??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir avreise ifra hamar? Jeg reiser ifra elverum hvis jeg skal i veien, noen andre som skal i veien ifra elverum??

 

Som det står i link/post nr 3 så reiser vi fra Statoil,vis a vis CC på hamar kl 08.30 :)

Bare moro det om det kommer ei lita kollonne fra elverum å - vet det er en del vag folk der men kjenner ingen der, men dere er for all del hjertelig velkommen til dette treffet (og alle andre vw audi treff seff)

Kan absolutt anbefale det til de av dere som ikke har vært der men som vurderer dette.

 

Kom til hamar og statoil fra kl 08.00 så skravler vi litt før vi reiser ei kollonne mot br dal, videre til moelv, over mjøsbrua,deretter gjøvik og videre til hadeland. :D

 

SLENG DERE MED FOLKENS!!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det står i link/post nr 3 så reiser vi fra Statoil,vis a vis CC på hamar kl 08.30 :)

Bare moro det om det kommer ei lita kollonne fra elverum å - vet det er en del vag folk der men kjenner ingen der, men dere er for all del hjertelig velkommen til dette treffet (og alle andre vw audi treff seff)

Kan absolutt anbefale det til de av dere som ikke har vært der men som vurderer dette.

 

Kom til hamar og statoil fra kl 08.00 så skravler vi litt før vi reiser ei kollonne mot br dal, videre til moelv, over mjøsbrua,deretter gjøvik og videre til hadeland. :D

 

SLENG DERE MED FOLKENS!!! : vinke :

 

Okei, da kommer jeg vettu! Kjenner ingen i flokken men det går vel seg til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, da kommer jeg vettu! Kjenner ingen i flokken men det går vel seg til ;)

 

bra! :) vi er nok ikke så vanskelige å bli kjent med :P bilentusiaster er som regel pratsomme :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som om det ikke blir no av for min del, får ikke felga før om 2 uker igjen: bh : har vinterhjul på nå, så er ikke mye og vise frem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som om det ikke blir no av for min del, får ikke felga før om 2 uker igjen: bh : har vinterhjul på nå, så er ikke mye og vise frem.

 

Er vel snakk om det sosiale og treff som har noe å si. om du har noe å vise fram eller ikke har ingen betydning. Det er vårmønstring. og da får de som har gjort noe vise det og de andre bare nyte og titte på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant nok det rolf! mista bare litt motivasjonen når de skal være så treige på quality, skulle egentlig hatt felga her nå ifølge det dem sa når jeg bestilte: bråk : men lysta kommer nok igjen før lørdag tenker jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo flere jo bedre sier nå jeg. Selv om man kommer med ferdig bil eller ikke vag i hele tatt :D årets første treff jo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. jan inge har overtalt meg til å stå ved han siden han også har små hjul så :P blir nok tur allikevel :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her lover bra ser det ut som, har snakket med en del folk denne uka og de jeg selv har snakket med samt hørt skal eller vil være med er følgende:

 

meg :D

Rolf

Kenneth

Stian

Eskild

(Ørjan)

Stig Are

(Marius)

(Peder)

Jan Inge

Kim Rune

Jørn

Gaute

Vivian

Nino

 

(de i parangtes er noe usikre..)

er det noen andre jeg har glemt eller?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se en slik trivelig gjeng komme rullende :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Kristin kommer nok antakelig med en bil hver ;)

 

Snakket med Kurt forrige helg og han nevnte at han også hadde tenkt seg over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger vel ikke lage liste og opprop. Men bare å møte på når vi passerer. Vi tuter nok godt når vi raser forbi både brumunddal., rudshøgda og moelv. ;) så møter vi resten på gjøvik og durer til hadeland på treff :D JEG gleder meg i hvertfall. Bare jeg blir ferdig nå da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo litt gøy å se hvor mange vi blir da :D

Tror plassen på Hadeland blir liten på lørdag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Snakket med Kurt forrige helg og han nevnte at han også hadde tenkt seg over.

 

Kurt kommer nok ikke, han skulle på hytta i Tjøme. men ja jeg tror det blir trangt på Hadeland, men jo fler, jo bedre synes jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, så gøy! :glad:

 

Jeg sliter med å få bytta vakta mi på lørdag, men vil vil vil være med!!! Skal gjøre en innsats med dådyr øyner i morgen, så krysser tærne for at jeg får blitt med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, så gøy! :glad:

 

Jeg sliter med å få bytta vakta mi på lørdag, men vil vil vil være med!!! Skal gjøre en innsats med dådyr øyner i morgen, så krysser tærne for at jeg får blitt med.

 

med dine dådyr øyne fikser du det meste ;) hehe

dette klarer du.

Så får du samle en gjeng fra lillehammer eller de trakter som kan vente på oss ved rasteplassen rett ved rundkjøringa over mjøsbrua. Kommer ei grei rekker over den brua da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan sende meg ei melding på 99012942 når folk reiser fra statoil kopperud ?

Så henger jeg/vi/noen oss på fra reinsvoll og videre : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med dine dådyr øyne fikser du det meste ;) hehe

dette klarer du.

Så får du samle en gjeng fra lillehammer eller de trakter som kan vente på oss ved rasteplassen rett ved rundkjøringa over mjøsbrua. Kommer ei grei rekker over den brua da :D

 

Vel, kommer vel litt ann på øynene som ser... Men klarer å trylle litt med øynene, har jeg erfart. :P

Yes, skal se hva jeg får til. Vet om mange potensielle til å bli med dit, så om jeg drar skal jeg nok få dratt med fler! ;)

Skulle ønske jeg kunne begynne å glede meg til å se rekka som kommer sigende over Mjøsbrua, da kommer nok adrenalinet til å suse høyt, håper håper HÅPER jeg får sett det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, kommer vel litt ann på øynene som ser... Men klarer å trylle litt med øynene, har jeg erfart. :P

 

"I know" ;)

 

Skulle ønske jeg kunne begynne å glede meg til å se rekka som kommer sigende over Mjøsbrua, da kommer nok adrenaliet til å suse høyt, håper håper HÅPER jeg får sett det!

 

best du står klar med videokamera da så får dere slenge dere med på rekka, så inntar vi Gjøvik by med storm :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.