Anbefalte innlegg

Har satt inn forsterker i min 2006 Touran. Skulle gjerne hatt hjelp å endre i "Modul Navigasjon" til VW Soundsystem.

 

Har vært i kontakt med Møller, og de ville ha rundt 1500-2000 for jobben : eek : Regner jo med at dette er gjordt på få minutter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er isi-pisi 2min jobb. Hvis du vet om noen som har kabel, så vet jeg hvordan man gjør det (har gjort det på min) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo kabel, men er ikke ofte i Sandnes for å si det sånn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er isi-pisi 2min jobb. Hvis du vet om noen som har kabel, så vet jeg hvordan man gjør det (har gjort det på min) :)

 

Ja, regnet med det er fort gjordt. Kundemottakeren på Møller anbefalte faktisk å bruke annet uavhengig verksted som hadde Bosch diagnoseutstyr. Grunnet var at Møller ikke fikk lov å gå inn å endre bare en enkelt ting, de måtte da gå gjennom hele leksa. Noe som kunne ta opp til to timer :confused:

 

Har du og satt inn forsterker på original spiller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har satt inn en Blaupunkt PnP forsterker, men jeg får ikke lyd, så den står i bilen, men er ikke koblet til :P

Hvilken spiller har du?? Hvis du har RNS510 så har du sikkert mistet fader-funksjonen?? Når man endrer innstillingene til at man får den tilbake så blir også lyden forbedret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har satt inn en Blaupunkt PnP forsterker, men jeg får ikke lyd, så den står i bilen, men er ikke koblet til :P

Hvilken spiller har du?? Hvis du har RNS510 så har du sikkert mistet fader-funksjonen?? Når man endrer innstillingene til at man får den tilbake så blir også lyden forbedret.

 

Har RNS 510 + PNP 475. Så har mistet fader funksjon + det er litt skurring i høyttalerne når ikke spilleren er på. Har lest litt rundt og funnet ut at dette visstnok forbedrer seg når man koder om ja. Funnet ut hvorfor du ikke får lyd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har ikke funnet ut av det, og holder på å bli GAL!!! Du har tilfeldigvis ikke en gammel spiller liggendesom jeg kan få låne slik at jeg kan teste ut om det er spilleren min som det er noe galt med??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har ikke funnet ut av det, og holder på å bli GAL!!! Du har tilfeldigvis ikke en gammel spiller liggendesom jeg kan få låne slik at jeg kan teste ut om det er spilleren min som det er noe galt med??

 

PM sendt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en RCD500 uten fader og med skurring...

Begynner å lure litt på om det har sammenheng med dette..

Jeg var egentlig på tur til å skifte høyttalere.. men kanskje det ikke er noe hjelp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok..litt lokal tråd dette her så jeg.. legger det ut ett annet sted..

Var å kikket etter.. jeg har VW soundsystem....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet kan være at i can bus systemet i bilen, skal det ligge en viss balast altså motstand. Denne pleier å ligge i orginale spilleren. Bytter du ut den med ett eller annet som ikke har den motstanden. Kan du fucke med can bus systemet. Bare en liten fact slik at folk er klar over det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg bytta til rns-e i min audi så fikk jeg ikke fram noe lyd men bare skurring. men etter MASSE styr fant jeg ut at på det nye plug and play adapteret var det en gul ledning som var til "telephone mute", klipte over denne og alt var i orden. -vet ikke om det er noen likheter mellom dette men ville ialefal nevne det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått koda om slik at du får fader??

Jeg grabba med meg vag-com kabelen sist jeg var hjemme hos gamlingene, så hvis du trenger hjelp så kan jeg trå til i helga :) (hvis du ikke skal til våler... eller rudskogen, eller hva det nå enn er denne helga).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått koda om slik at du får fader??

Jeg grabba med meg vag-com kabelen sist jeg var hjemme hos gamlingene, så hvis du trenger hjelp så kan jeg trå til i helga :) (hvis du ikke skal til våler... eller rudskogen, eller hva det nå enn er denne helga).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått kodet om så fader er tilbake.. men det skurrer som f... i høyttalerne nå..

Lurer litt på om forsterkern er gåen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått koda om slik at du får fader??

Jeg grabba med meg vag-com kabelen sist jeg var hjemme hos gamlingene, så hvis du trenger hjelp så kan jeg trå til i helga :) (hvis du ikke skal til våler... eller rudskogen, eller hva det nå enn er denne helga).

 

Har ikke fått kodet om noe enda, så hadde satt stor pris på litt hjelp. Er litt opptatt i morgen, men gjerne søndag ettermiddag eller mandag etter jobb? Har du alt som skal til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alt som skal til ja :)

Jeg er sannsynligvis på jobb på søndagen, men utpå kvelden har jeg nok kommet meg hjem.

 

Mandag "etter jobb" kan være alt fra halv 4 til halv 10 for meg så jeg må se det litt ann hvis vi skal ta det på mandag :P

 

Jeg kan holde kontakten her på forumet så ser vi når det måtte passe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stikker på jobb i 11-12-1 tia en gang og blir til litt utpå ettermiddagen... Kan ikke du sende meg en SMS så kan vi avklare ting litt utpå dagen. Tar med meg pc'en og kabel i bilen så er jeg beredt til kunne fikse det når jeg er ferdig på jobb (er igrunn noe drit å jobbe på søndager...).

 

Nummeret mitt er 98 68 35 26.

 

-JM-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.