#1 Skrevet April 14, 2009 Da har jeg bestilt hytte på Støa Camping fra 4. til 8. juni. Er det flere fra området som har lagt planer for hovedtreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2009 I år skal jeg vente på taxien før jeg går hjem til campingen uten sko på lørdagen:venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2009 Trur de ha vår best om jeg holdt meg hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2009 Trur de ha vår best om jeg holdt meg hjemme Du kan få ha videokameraet på natta om det hjelpe?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2009 MANTORP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2009 MANTORP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2009 Er muuuuligens med jeg,får bare håpe noe ikke crasher med jobben denne gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 15, 2009 jobber på spreng for å få sammen bilen til den tid! om ikke budsjettet sprekker helt å pengene der der så ska jeg! men hytte er no kjedelige greier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2009 hytte e knall me kjøleskap å kald pils:p grillings midt på veien Kan de bli bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2009 Telt er jo gøy, men ikke på en slik tur, varm øl er ikke noe særlig;) hehe dessuten var det helt knall på hytte i fjor med grillings midt på veien;) Måtte flytte oss hver gang det kom bil da men, hehe... Og hytta er vel omtrent like stor som ett telt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2009 Telt er jo gøy, men ikke på en slik tur, varm øl er ikke noe særlig;) hehe dessuten var det helt knall på hytte i fjor med grillings midt på veien;) Måtte flytte oss hver gang det kom bil da men, hehe... Og hytta er vel omtrent like stor som ett telt Hehe. Den grillingsen var heilt sjefs ' Vi også har bestillt hytte på støa, samme gjengen som i fjor Uten Tut da men. Steik so ej gleda mej 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2009 Hehe. Den grillingsen var heilt sjefs 'Vi også har bestillt hytte på støa, samme gjengen som i fjor Uten Tut da men. Steik so ej gleda mej Das ist gut! Da har vi ihvertfall en gjeng på Støa allerede:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 16, 2009 ka han tut ikkje ska for da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2009 Hva koster det for ei helg på disse hyttene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 17, 2009 ca 250 pr natt for hytte me plass til 4 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 17, 2009 hmm..å der e kjøleskap å madrass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 17, 2009 De e der nok heilt sikkert Morten;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 17, 2009 Ka han heite campingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 17, 2009 Olsvik, leige oss ei hytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 17, 2009 troa henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 17, 2009 Olsvik, leige oss ei hytte? Tror jeg ringer å setter av ei hytte jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 17, 2009 Trodde VACN va bannlyst fra Støa til evig tid e...........hehe Har vært nokke herjing der opp igjennom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 17, 2009 Trodde VACN va bannlyst fra Støa til evig tid e...........hehe Har vært nokke herjing der opp igjennom Kun du det Pål,KUN du :D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 18, 2009 Ja men da e vi 3 da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 18, 2009 (endret) jeg skal i allefall dit med golfen:) overnatting har jeg ikke tenkt på enda:P er vell 2 eller 3 til som skal bli med:) Da har jeg bestilt hytte på Støa Camping fra 4. til 8. juni. Er det flere fra området som har lagt planer for hovedtreffet? men.. gatebil.no sier at det er 10-12 juli foresten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...