Anbefalte innlegg

jeg skal i allefall dit med golfen:) overnatting har jeg ikke tenkt på enda:P er vell 2 eller 3 til som skal bli med:)

 

 

 

men.. gatebil.no sier at det er 10-12 juli foresten:p

Gatebil? : vinke ::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil? : vinke ::)

 

 

oh, tenkte helt feil:p VACN hovedtreff ja: flau : må si det med engang da, tok den sherlock runden jeg nå:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka han heite campingen?

 

Støa Camping, tlf.: 624 23 261

 

1 hytte med 4 senger, 250,- per natt, inkludert kjøleskap, "mini-komfyr", madrass og dyne/pute.

Ta med sengesett, godt humør og tid nok til å krysse svenskegrensa for å handle øl:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støa Camping, tlf.: 624 23 261

 

1 hytte med 4 senger, 250,- per natt, inkludert kjøleskap, "mini-komfyr", madrass og dyne/pute.

Ta med sengesett, godt humør og tid nok til å krysse svenskegrensa for å handle øl:p

 

Takk skal du ha :)

 

Da va hytte bestilt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men da e vi 3 da..

Da va hytte bestilt 5-7.juni :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bli mej en bra gjeng :) kolonne til sverige på fredag da? Eller e de berre vi so skal nedover torsdagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer hjem fra sjøen på Torsdagen!

Blir det sør over tror jeg det må bli Fredagen altså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli en bra gjeng nå, dette må bli bra!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ej kan godt kjøre onsdag også ej :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onsdag? :P

 

Onsdag?

Skal jeg booke fra torsdag da? Så kjøre vi i lag med uttaføringane? : klø :

 

Han gamlingen som jeg bestilte hos forstod ikke en dritt sunnmørsk,så måtte vrenge om til vigra engelsk faktisk..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har bestilt fra fredag til søndag på støa! med mulighet for å utvide til torsdag til mandag vist det blir aktuelt! Vist mange reiser nedover på torsdag eller onsdag så kan blir vi sikkert med då...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skakje sjå vekk frå at ej slenge mej me alf;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

torsdag må no vær bra? teke vi oss en tur til sverige tidli på fredag før den egentlige innsjeen begynt :) e vell berre banekøyring å styr lørdag å søndag? Å william! Du stille!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

torsdag må no vær bra? teke vi oss en tur til sverige tidli på fredag før den egentlige innsjeen begynt :) e vell berre banekøyring å styr lørdag å søndag? Å william! Du stille!

 

Ingenting e bestemt endå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onsdag?

Skal jeg booke fra torsdag da? Så kjøre vi i lag med uttaføringane? : klø :

 

Han gamlingen som jeg bestilte hos forstod ikke en dritt sunnmørsk,så måtte vrenge om til vigra engelsk faktisk..:P

 

Ja, koffor ikke?

 

Sikkert samme fyren som ej prata med :P Tonghørt va han me :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal alle over grensa da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e væll ganse valgfritt de da:) ej å frøkna skal iallfall... Visst ej fe sitte på me ne :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skakje sjå vekk frå at ej slenge mej me alf;)

 

Du hekje noke å tenke på, e bere å bli me, du ser no her at det blir liv på Støa:D Hehe!

Åso e det vel ei stond sida Bandit-passaten he fått tatt sej en tur på treff;)

 

Å ej skal over grensa ej også ihvertfall, ekje longe turen det, billig pils å grillmat: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ej skal ivertfall spørre mej fri torsdag og fredag. muuligens mandagen også. men ej gidde ikkje å reise nedover på onsdag. kjøre tidlig torsdag og handle pils å grillstyr i sverige på fredagen. Jeg skal høre med Mullis å dei ka plana dei he, vist dei fe ihop 90`ien da.:)

Og så må vell ej også ha en fungerende bil. Ingen bil, ingen treff:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på en sak, er det noen som har en grei cd-spiller å ta med sånn vi slipper å tømme batteriet på golfen til Kent-Robert? (ooops, den golfen blir vel ikke å se på treffet i år!? Hint hint, det er nok tid ennå!;););))

 

Men ja, dersom noen har en grei spiller så hadde det vært flott, jeg skulle tatt med om jeg hadde, men slik er det ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hekje noke å tenke på, e bere å bli me, du ser no her at det blir liv på Støa:D Hehe!

Åso e det vel ei stond sida Bandit-passaten he fått tatt sej en tur på treff;)

 

Å ej skal over grensa ej også ihvertfall, ekje longe turen det, billig pils å grillmat: ja :

 

Travellt å kjøre so longt:) Men ska sjå om ej fe me mej en sjofør å då e ej spenna klar:)

Ej he en boomblaster me so lengta ette en tur: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Negerboks må man jo ha med på tur.. :D

Er dei gretne på støy og slikt der eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.