#76 Skrevet April 25, 2009 Har troa på å kjøre torsdags formiddag eller noe sånt? Det høres ut som en fin greie, starte fra shell vegsund i 10-tida eller noe sånt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet April 26, 2009 Det høres ut som en fin greie, starte fra shell vegsund i 10-tida eller noe sånt:) Go plan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet April 26, 2009 Stemme for kl 10 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet April 26, 2009 Klokka 10 torsdag, ej e me:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet April 26, 2009 Bryllupet mitt på lørdagen dårlig gjort av klubben å ikke høre med meg først ka tid hovedtreffet skulle være. Kirka blei bestilt ifjor på seinsommern....... Det er faktisk den beste du har hatt sålangt: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet April 27, 2009 Skal ikke bli me du da Terje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet April 27, 2009 Da ser det værtfall ut som bilen er klar men satan kor tidlig dåkke ska kjøre da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet April 27, 2009 må ha tid å repare på vei ned veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet April 27, 2009 Skal ikke bli me du da Terje? Du skal ikke se bort i fra det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet April 27, 2009 E de mange som skal nedover? sikkert e som e treig, men ka dato de skal ver treffe? korsn Våler ligg i forhold til Hønefoss, blir de lang omvei å kjøre den veien? skal dit ned i begravelse iløpet av neste uke skjønner dere :-/ så tenker å kansje reise ned noen dager før, så får e kansje med me treffe :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet April 28, 2009 Må rekke dombås-ferga, den går jo ikke så ofte så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet April 29, 2009 Er det noen her lokalt som er int i http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146708 Ring meg og vi blir sikkert enig om pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mai 6, 2009 Jeg skal nedover, men trenger både en bil å sitte på med & hytte! Noe som er ledig? Mvh A.U 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mai 6, 2009 Jeg skal nedover, men trenger både en bil å sitte på med & hytte! Noe som er ledig? Mvh A.U Ej he no forsåvidt bil stående da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mai 6, 2009 Jeg skal nedover, men trenger både en bil å sitte på med & hytte! Noe som er ledig? Mvh A.U Esstvåen da ?? Hadde ikke du plana om å sladde å spinne litt da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg skal nedover, men trenger både en bil å sitte på med & hytte! Noe som er ledig? Mvh A.U Jeg har både plass i bil og i hytte:) Interressert hønni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mai 7, 2009 Jeg har både plass i bil og i hytte:)Interressert hønni? I`m IN Hvem bor på den hyytta da? Mvh A.U 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mai 7, 2009 ej me klar no håpe ej:) men he manko på hytte: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mai 7, 2009 I`m IN Hvem bor på den hyytta da? Mvh A.U vi he ei 8mannshytte(den he 2 halvparta på 4 senger) og ei firmannshytte. Gisle og mulldal i eine halvparten og blir vell ej å du i den andre da.( og Arnti?) Arnti: Kan no flytte inn til oss du da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mai 7, 2009 vi he ei 8mannshytte(den he 2 halvparta på 4 senger) og ei firmannshytte. Gisle og mulldal i eine halvparten og blir vell ej å du i den andre da.( og Arnti?) Arnti: Kan no flytte inn til oss du da: rolleyes Pris da? Må jeg sitte baki elr? hEhE!! Klar ej!! Mvh A.U 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mai 7, 2009 vi he ei 8mannshytte(den he 2 halvparta på 4 senger) og ei firmannshytte. Gisle og mulldal i eine halvparten og blir vell ej å du i den andre da.( og Arnti?) Arnti: Kan no flytte inn til oss du da: rolleyes ja men espen me må han som ska drage mej hehe: skål:venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mai 7, 2009 ja men espen me må han som ska drage mej hehe:skål:venner: e vell plass til han også, men han må sove oppå minikjøkkenet:p hehe, neida, Der e no plass til 4 stk i den halvparten som "ej" råda over+ ei hytte te så plass skal man nokk få Du skal nokk få sitte framme ja:p Det blir vell bare mej og dej i bila. Prisen på hytta blir ca 200-400 for torsdag til søndag.Synst å huske det vi betalte i fjor. ikkje heilt sikker, men ikke langt unna ivertfall. Det skal sies at hyttene holder ikke til 5 stjerner:p: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mai 7, 2009 Bilen min funka no værtfall endelig! men treff budsjettet er riiiimelig skrapa no så håpe e får lurt fram nokke kronasje til å reise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mai 8, 2009 Hyttene helde akkorat litt bedre standar en et telt.. Ser ut til at de kan bli en bra grillfest på veien mylla hyttene:-) berre å gle sej:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mai 8, 2009 sikkert ej som ikkje he følt me, men ka dato de e snakk om de her? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...