Priser for omlegging av dekk

Anbefalte innlegg

Ja utrolig rart med disse prisene, og ikke minst at dekk 1 har SÅ forskjellige priser fra butikk til butikk.

Var å spurte også hos dekk 1 ved møller i drotningsvik, de skulle ha 1040 kr!!! : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da burdet vert samme pris øve heile fjøla spør du meg : bråk : Eg skulle handle noko so enkelt som girkula te bilen og fan dan samma på 3 plasser med ca 150 spenn i forkjell? og alle kjøpte dan av autostyle.de ?

 

Eit tips e no og skjekka rundt før ein handla bilstasj : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

priser på omlegging av dekk varierer vel gjerne litt på størrelse av felg? litt meir jobb med eit 20 toms dekk enn eit 17 toms dekk liksom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo da kan ein forstå, men no antar eg att Ronny har spurt om pris på ein spesifikk felg dimensjon då ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk ikke noe spørsmål om hvilke dekk/felg dimensjon jeg hadde fra noen av verkstedene.

Så er nok faste priser:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok "karngling" om priser;) Ut å kjøyre og nytt gelden av bilen JUHU DA E JO SOOOOOOOL: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vianor i åsane tenker jeg fixer d for en billig penge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei de var ikke særlig billig...750 kr, men takker for tips:)

Se heller prisene som jeg har skrevet ned tidligere i tråden, så ser du hvor det er billigst:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så dyrt på vianor??? merklig..... ikke vært borte i att dem er så dyre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja slik holdning er det dessverre mange som har.

Har fått slengt den i trynet selv jeg.

 

Og imorra skal jeg tilbake dit å spørre om det samme :D

 

Tror dem tar 500,- for omlegging der.

Koster nok normalt ikke det har jeg hørt men siden jeg ikke har kjøpt dekket der så.. : rolleyes

 

De kan jo ikke regne med annet når de tviholder på sinnssyke priser på dekk, ofte over det dobbelte av det akkurat samme dekk kan skaffes for..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en del skriveri her så kan jeg nå opplyse om at jeg leverte inn dekk/felg hos Midtun Dekk, kjempe god service og en ok pris. ca 560 kr. De hadde til og med satt på kromme "lokk" på lufteventilene mine på dekka:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en del skriveri her så kan jeg nå opplyse om at jeg leverte inn dekk/felg hos Midtun Dekk, kjempe god service og en ok pris. ca 560 kr. De hadde til og med satt på kromme "lokk" på lufteventilene mine på dekka:D[/QUOT

 

Der er det god service ja, Var da Alexander du snakka med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med en kar som satt i bua der, hyggelig kar det!

Hva han nå het vet jeg ikke:) Midtun Dekk får ihvertfall skryt fra min side med god service, fikk de tilbake fra montering på dagen jeg leverte dem inn til tross for de hadde myyye å gjøre! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med en kar som satt i bua der, hyggelig kar det!

Hva han nå het vet jeg ikke:) Midtun Dekk får ihvertfall skryt fra min side med god service, fikk de tilbake fra montering på dagen jeg leverte dem inn til tross for de hadde myyye å gjøre! :)

 

Jeg brukte Midttun dekk i fjor og kan anbefale dem. Alexander der oppe er veldig hyggelig. Eneste minus er at de klarte å sette 3 dekk med samme rulleretning. Ikke noe problem da han allerede har lagt seg flat og beklaget. Snu det ene dekket skulle han selvfølgelig gjøre kostnadsfritt. Litt flaut at jeg ikke oppdaget dette før i år:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne igjen :)

Hadde en ringerunde i åsane Vianor 1400kr Dekkmann 1200kr Dekk1 1250kr. Ser at tråden er 1 år gammel men har det steget så mye??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne igjen :)

Hadde en ringerunde i åsane Vianor 1400kr Dekkmann 1200kr Dekk1 1250kr. Ser at tråden er 1 år gammel men har det steget så mye??

 

å fy faen,syke priser,kan ikke stige så mye på 1 år : eek : er dem jo gærne : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA dekk første under 1000kr, de skulle ha 900kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn med tanke på hvor mye du kan spare på å bestille dekkene online, så er vel en tusenlapp i omlegging barnemat?

Enkelte dekksjapper skal jo ha 2800kr for f.eks et Haankookdekk, mens på nett får man f.eks dekk fra Goodyear til 1500kr pr dekk med frakt! Det er nesten halv pris det, og om sjappa tar 1000kr for å legge om har du fremdeles spart 4000 spenn og fått dekk som er bedre. Nada problem for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn med tanke på hvor mye du kan spare på å bestille dekkene online, så er vel en tusenlapp i omlegging barnemat?

Enkelte dekksjapper skal jo ha 2800kr for f.eks et Haankookdekk, mens på nett får man f.eks dekk fra Goodyear til 1500kr pr dekk med frakt! Det er nesten halv pris det, og om sjappa tar 1000kr for å legge om har du fremdeles spart 4000 spenn og fått dekk som er bedre. Nada problem for min del :)

 

Du har så rett Roar :) Men det jeg stusser på er for et år siden så lå prisene i bergensområdet på ifra 440kr-750kr. Og da syns jeg "mine" inhentede priser var ganske stive iforhold. (mine ifra 900kr-1400kr, og det beste er at alle disse ligger under 5km radius ifra hverandre, 500kr mindre gjør meg ingenting.) Jo mere vi kan spare, jo gladere blir vi. :):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle nesten fort tro at det kan bli billigere å levere sakene på et vanlig bilverksted som tar betalt for en halvtime + verkstedmateriell fremfor de "ran på høylys dag"-dekksjappene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I sånne tilfeller er eg gla eg bor på "bygda" og betaler 50kr (75kg vis dekk skal taes av felgen) per dekk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er lettvint her også, tror jeg betalte 240 kroner sist for av/påmontering av dekk på felg og balansering av fire hjul.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 500 for 2-3 uker siden.. (4 dekk av og 4 dekk på, 18")

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Bergen omegn som har betalt noe særlig under 900kr i det siste da?? Fikk to dekk igår og de to neste kommer imorgen og da skal de på. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på 4 nye dekk hos dekkmann i førde, og da hadde de satt opp 850kr i omlegging. Synes det er spinnvilt når man til og med kjøper dekka der! Ble nærmere 7000kr for 4 nye dekk og omlegging til 4stk pzero nero rosso. Hva faen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.