Anbefalte innlegg

Byttet ut den gamle med en annen gammel 90 quattro sedan ombygd til s2, bilen er god teknisk stand, noen lakkskader som steinsprut panser/front osv. Nye EBC bremser/greenstuff klosser, 40mm senkesett m/gule koni, 17" rs4 sommer hjul, 15" alu vinter, rs-front, større turbo KKK 26/27 osv... Antall hk vill bli målt sommeren men ca 300+++:)

 

Skal væl pusse opp litt etter vært denne å, men gud hvor arti det var med turbo bil igjen:):):):)

audi3.JPG

audi2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Har skiftet til helrøde baklamper og hvite blinklys fram fanger etter disse bildene

audi.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer :D

så¨ut som en veldig pen bil, ikke minst veldig clean look :D blir bra dette : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra bilder. Du må ha et godt kamera. :D

 

Håper du blir fornøyd med bilen, og "itj no knussel!" : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet ut den gamle med en annen gammel 90 quattro sedan ombygd til s2, bilen er god teknisk stand, noen lakkskader som steinsprut panser/front osv. Nye EBC bremser/greenstuff klosser, 40mm senkesett m/gule koni, 17" rs4 sommer hjul, 15" alu vinter, rs-front, større turbo KKK 26/27 osv... Antall hk vill bli målt sommeren men ca 300+++:)

 

Skal væl pusse opp litt etter vært denne å, men gud hvor arti det var med turbo bil igjen:):):):)

grattis med ny bil.. likte ikke fronten helt.. ser litt rart ut....

savner turbo jeg :(

men den kommer i bilen om ikke alt forlenge :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer! Må jo være sprek med 300+ :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

0-100 på 4- 4.5- 5 sek?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen går godt den, men har ikke prøvd den noe særli enno. Så mye hester så hjelper det ikke ikke med quattro heller på snø å is . Har stått den siste uka no, blitt pussing osv, Ska væl inni med enn ny grill ettervært. Har ikke eid bilen mer enn i 2 uker enno, så har vunnet så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen går godt den, men har ikke prøvd den noe særli enno. Så mye hester så hjelper det ikke ikke med quattro heller på snø å is . Har stått den siste uka no, blitt pussing osv, Ska væl inni med enn ny grill ettervært. Har ikke eid bilen mer enn i 2 uker enno, så har vunnet så mye.

Kjør pent! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At bilen går så så fort null til 100 kommer jeg aldri til å prøve. Viktigere at det går like fort etter hundre:):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At bilen går så så fort null til 100 kommer jeg aldri til å prøve. Viktigere at det går like fort etter hundre:):):)

 

Hvordan ser den ut innvendig? er det bare standardseter som vi har sett på tidligere bilder, eller en det litt mer racingpreg over den?

 

grattis med ny bil!

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At bilen går så så fort null til 100 kommer jeg aldri til å prøve. Viktigere at det går like fort etter hundre:):):)

 

Sier du nå ja, men bare vent til japseturbo'n står ved siden av i lyskrysset...... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke eid bilen så lenge ennå (16 dager).

Bilen er helt lik inni enno ja, har lyst til å sette inni rs2 int.

Har fått montert turbotrykksmåler i stolpen på frontruta å skiftet luftfilter

 

Blir en del pussing av motor pluss skift av noen slanger/rør først no. Har bestilt noe, men ingenting er kommet. Ka som sjer vill tiden vise, har ikke så alt for mange timer til overs å bruke på bil for tiden. Jula skal bli en fin tid til biln.........:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier du nå ja, men bare vent til japseturbo'n står ved siden av i lyskrysset...... : smil :

 

 

Sånne sjer itj æ på som nåkkå utfordrig:):):):):) he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånne sjer itj æ på som nåkkå utfordrig:):):):):) he he

 

OK, men hvis jeg en dag står jeg ved siden av i krysset da .... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, men hvis jeg en dag står jeg ved siden av i krysset da .... : smil :

 

Da har man to valg: Enten erte deg opp alt man klarer og satse på at du drar av noe drivverk, eller bare gi opp først som sist :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, men hvis jeg en dag står jeg ved siden av i krysset da .... : smil :

 

 

Er engentig itj den som hell på sånn, men men. Gir du gass så gjør jeg det å:):) men brå slepper ikke clutchen i første uannsett. Det rønner for mye drivverk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På med 'brekket, ta opp slakken i drivverket, ~5000 og så pedalene hver sin vei : smil :

Sliter selvsagt, men når du har tatt opp slakken så slipper du det voldsomme slaget som oppstår om man bare flytter clutcfoten sidelengs. Har sinterclutch på min og det er ikke like enkelt å få til gode starter som med en vanlig clutch. Lett for å enten å "gå i kjelleren" eller spinne seg bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På med 'brekket, ta opp slakken i drivverket, ~5000 og så pedalene hver sin vei : smil :

Sliter selvsagt, men når du har tatt opp slakken så slipper du det voldsomme slaget som oppstår om man bare flytter clutcfoten sidelengs. Har sinterclutch på min og det er ikke like enkelt å få til gode starter som med en vanlig clutch. Lett for å enten å "gå i kjelleren" eller spinne seg bort.

 

Sto bilen din oppe ved Tøh mandag kveld? syntes jeg kjente igjen en liten IC "bak" fangeren...og så var bremsene litt for fete til å være standard...hehe :)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto bilen din oppe ved Tøh mandag kveld? syntes jeg kjente igjen en liten IC "bak" fangeren...og så var bremsene litt for fete til å være standard...hehe :)

 

Stemmer nok det. Holder på med en installasjon av nye servere hos en kunde.

Ren og pen bil i "finværet"........ : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e itj like enkelt i kjør me sinterclutch, har ikke kjør så veldi my me biln enno. blir væl mer vant etter vært.

 

Er det noe du må passe deg for med slik clutch, han jeg kjøpte den av sa at jeg ikke måtte slure me clutch i 2-3-4-5 gir. Hvor farlig er det, å hvorfor er det så farlig?

Jeg driver ikke å slurer i disse gira uansett, men kjekt å vite.

 

Det var litt rust i bagasje rom på bilen når jeg kjøpte den (fjernet nå), kom inn vann igjennom baklykter+lufteventil. Det kommer litt vann ned fra 3 kant vindu bak/nedi hjørne på bakvindu eller noen steder oppi dær.

Noen som har hatt problemer med lekasje dær før.....?

 

Eller så trur jeg bilen er ganske fri for rust, skal tektylbehandles under etter vært.

 

Noen som vet hvordan det blir å sette på orginal grill i bilen når det er satt inn s2 lykter???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e itj like enkelt i kjør me sinterclutch, har ikke kjør så veldi my me biln enno. blir væl mer vant etter vært.

 

Er det noe du må passe deg for med slik clutch, han jeg kjøpte den av sa at jeg ikke måtte slure me clutch i 2-3-4-5 gir. Hvor farlig er det, å hvorfor er det så farlig?

Jeg driver ikke å slurer i disse gira uansett, men kjekt å vite.

 

Det var litt rust i bagasje rom på bilen når jeg kjøpte den (fjernet nå), kom inn vann igjennom baklykter+lufteventil. Det kommer litt vann ned fra 3 kant vindu bak/nedi hjørne på bakvindu eller noen steder oppi dær.

Noen som har hatt problemer med lekasje dær før.....?

 

Eller så trur jeg bilen er ganske fri for rust, skal tektylbehandles under etter vært.

 

Noen som vet hvordan det blir å sette på orginal grill i bilen når det er satt inn s2 lykter???

 

 

INGEN SOM VET NOE OM DETTE??????:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

INGEN SOM VET NOE OM DETTE??????:(

 

Du skal ikke slure med noen typer clutch. :)

Cinter slites fort hvis det slurer. De

rfor er det viktig å kjøre litt med hodet hvis du skal få clutchen til å vare en stund.

 

Orginal grill passer ikke sammen med S2 lykter. Grillen blir for smal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å bli bra dette!

Blir sprek med 300+++

Lykke til!! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.