A4 B7 AVA Senking (bilder)

Anbefalte innlegg

Som tittel beskriver, jeg har tenkt litt i helgen, og har vel 95% bestemt meg for å sette på et PSS9 sett på "sleden".

 

Men, dette er jo justerbart, og siden jeg ikke skal skru den selv, så blir alt gjort et sted, samt 4 hjulskontroll samme dag. Jeg trenger derfor hvis dere har mulighet til å hjelpe meg litt, bilder av senket B7 Avant biler (gjerne i sideprofil) slik at jeg kan gi gutta en indikasjon på hvordan jeg ønsker at oppsettet på coilovers skal justeres.

 

Håper på noen gode bilder. Skal fortsatt bruke bilen, så jeg trenger ikke bilder av de bilene som har sluppet den helt ned på gummiknottene : smil : selv om det er det feteste.

 

I dag står den på org. sportsunderstell og "henger litt med bakenden"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av min med Kw3 å grei senk

Nettet 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke det aller beste bilde fra siden da, men men.

IMG_0538c.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tnx boyz..

 

Ser ut til at Rudi har tatt den et stykke nedover, kanskje litt mye for min del (men fett). Med din tilatelse Inge, det gjør vel ikke noe om jeg eventuelt legger ved et par av bildene dine til de som skal sette på PSS9 settet, så de ser hvor jeg ønsker å ligge? Ikke så lett å se, men har du RS4 eksos også ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tnx boyz..

 

Ser ut til at Rudi har tatt den et stykke nedover, kanskje litt mye for min del (men fett). Med din tilatelse Inge, det gjør vel ikke noe om jeg eventuelt legger ved et par av bildene dine til de som skal sette på PSS9 settet, så de ser hvor jeg ønsker å ligge? Ikke så lett å se, men har du RS4 eksos også ?

 

Det er helt greit Jan Terje.

 

Eksosen er ikke original RS4 men "look a like". Det er enderør fra Simons, http://www.ray.se

Her er et bilde.

joyride sommer 2008 6.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.