Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noe sted i Østfold (helst Fredrikstad, Sarp eller Moss) som de ikke bemerker solfilm på EU-kontroll? Tenker på siderutene foran..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvartfall IKKE værste på kampenes... Er vel et mekonomen værste tror jeg.. DRA ALDRI DIT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ener eller 2er feil at vinduene ikke funker å ta opp og ned? hvis det er ener så er det jo bare å koble av strømmen til disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som det er sommer ute så sveiver du ned begge rutene forran og sender den inn på EU.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ener eller 2er feil at vinduene ikke funker å ta opp og ned? hvis det er ener så er det jo bare å koble av strømmen til disse?

 

Tror ikke det er feil i det hele tatt. Trenger faktisk ikke å ha sidevinduer engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da hadde jeg bare sveivd ned vinduene og tatt sikring eller sveiv. kanskje du får en ener feil i værstefall. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, takker for mange gode forslag! Men det er slik at solfilm på siderutene framme er 2'er feil? Skrik ut om noen vet et verskted som ser litt mellom fingrene! : smil :

Jeg er lite lysten på av dra av filmen! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Soting er vel visning hos BT, er det ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vist gamle bilen på to eu kontroller og en visning hos biltilsynet.. hadde vinduene nede alle gangene. var ingen spørsmål på det... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som har varme nok til å kjøre med vinduene nede.. :P Her i tromsø er det over metern me snø og storm.. :P blir ikke noe særlig å kjøre med vinduene nede da.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kultorp bilservise på Hafslundsøya, han ser ivertfall litt igjennom fingrene. så har du Quickpartner på sandbakken, Han har jeg hørt at hvertfall ser igjennom fingrene samtidig som han er dritt bilig og seriøs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da hadde jeg bare sveivd ned vinduene og tatt sikring eller sveiv. kanskje du får en ener feil i værstefall. hehe

 

Jeg prøvde dette på den forrige Passat'en, men de tok det likevel.....

Måtte fjerne filmen og ha bilen på etterkontroll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kultorp bilservise på Hafslundsøya, han ser ivertfall litt igjennom fingrene. så har du Quickpartner på sandbakken, Han har jeg hørt at hvertfall ser igjennom fingrene samtidig som han er dritt bilig og seriøs.

 

Glimrende! Takk skal du ha! Da skal jeg prøve der! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde dette på den forrige Passat'en, men de tok det likevel.....

Måtte fjerne filmen og ha bilen på etterkontroll.

 

Off, ja.. Det håper jeg at jeg slipper! Men gjør dem jobben sin, så må den jo av : bh : Er det mye jobb å fjerne filmen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off, ja.. Det håper jeg at jeg slipper! Men gjør dem jobben sin, så må den jo av : bh : Er det mye jobb å fjerne filmen eller?

 

Jeg fikk firmaet som la den på til å ta det av.

Tok ca 350,- for å gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt å skrapte med tapetkniv i 10 min, så va filmen borte på 2 vindu.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell alt etter hvor lenge den har vært montert det. og hvilken type det er. måtte rive av solfilmen på gamle bilen. da hadde den vært på i 2,5 år ;) fikk tak i en kant, også dro jeg av filmen. fikk med nesten alt. gikk over med citrus rens og klut etterpå. gjort på 5 min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen vår ble nettopp eu godkjent hos Quick Drive på Årum(?). Kjappe, greie og rimelige:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt favorittverksted i Fredrikstad (kjent fra TV) godkjente bilen min med solfilm på siderutene forran! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.