Kolonne til Våler 2009 6 - 7 juni

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Er vel på tide å begynne planleggingen igjen?

 

Foreslår at vi kjører romsdalen og ned folldalen denne gangen jeg....? eller? Og at vi drar tidlig på fredag den 5 klokka 10.00 igjen? (jada, veit jeg bruker å komme 10.30)

 

Hvem skal nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ikke dumt ut nei :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert første post.

 

PS. Må da være flere som skal nedover?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får e ferdig gto golfen så bi nå e me vertfall mangle bare få skilt å slengt nedi g60 motorn:D så da bi de treff tur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs om jeg blir med;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg skal nedover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ e med, og kjempe greier å kjør romsdalen. Gleder mæ som en onge allerede. Men Helge? Kan vi ikkje si oppmøte 0930 da, så kommer du å til 1000???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ e med, og kjempe greier å kjør romsdalen. Gleder mæ som en onge allerede. Men Helge? Kan vi ikkje si oppmøte 0930 da, så kommer du å til 1000???

 

Jo, det høres ut som en plan det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. E ikkje så kjent, men bli det ikkje en liten omvei å først kjør romsdalen ned te Dombås, så tebake opp te Hjerkin for å kjøre Folldalen nedover te Østerdalen??? Bedre å kjøre te Frya å over Venabygd eller berre fortsette te Hamar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, du har sikkert rett altså.

 

(syns bare folldalen er helt Sheriff serru :P )

 

Noen kart guruer som kan forklare?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, du har sikkert rett altså.

 

(syns bare folldalen er helt Sheriff serru :P )

 

Noen kart guruer som kan forklare?

 

Ja, det begynner jo å nærme seg dette nå :)

 

Noen som har tenkt noe nærmere på dette med kjørerute? Hvis ikke, så har jeg sett litt på det ;)

Å kjøre via Romsdalen og videre Folldalen er vel den lengste veien, men ikke mye lenger enn den veien vi har pleid å kjørt (via Oppdal og Berkåk).

Men jeg har et annet forslag, og det er å kjøre fra Kristiansund via Oppdal (får da også "plukket opp" eventuelle medlemmer på Tingvoll og Sunndalsøra), for så å kjøre mot Dombås, for deretter å ta av på Dovre og videre sørover Folldalen. Dette er 3 - 3,5 mil kortere enn de andre to nevnte rutene, samt at man får med seg Folldalen ;) Hva mener dere om dette?

 

En kjapp runde med Gule Sider ga følgende distanser:

Kristiansund - Oppdal - Berkåk - Elverum = ca. 48,3 mil

Kristiansund - Oppdal - Dovre - Folldalen - Elverum = ca. 45,2 mil

Kristiansund - Romsdalen (Åndalsnes) - Folldalen - Elverum = ca. 48,5 mil

(Sistnevnte rute er lagt opp med ferge på Sølsnes - Åfarnes)

 

Hvor og når skal vi møtes på fredag? Kl. 09.30 (med avgang kl. 10.00)? Skal vi møtes på parkeringsplassen på Futura som vi gjorde til å begynne med, eller skal vi møtes f.eks. på Shell (Rensvikkrysset) slik som vi gjorde i fjor? Jeg stemmer for sistnevnte, Shell...

Hva mener dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kjøre via Berkåk, må du først kjøre dit, så snu, kjøre 10 km tilbake, for så å svinge av på Ulsberg, mot Tynset. Mao: litt tungvint :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kjøre via Berkåk, må du først kjøre dit, så snu, kjøre 10 km tilbake, for så å svinge av på Ulsberg, mot Tynset. Mao: litt tungvint :P

 

Ja jo... ikke helt mot Berkåk da. Tror de fleste skjønte hva jeg mente, da det er denne ruten vi har kjørt mer eller mindre hver eneste gang vi har dratt sørover til Våler på treff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på shell som utgangspunkt vel? :)

 

Folldalen er bra. Noen får ta en sjefs avgjørelse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppz, Shell er bra som utgangspunkt! :)

Da sier vi oppmøte ved Shell, Rensvikkrysset, rundt 09.30. Avgang rundt 10.00.

Så kjører vi via Oppdal, Hjerkinn og Folldalen sørover.

Noen fra Tingvoll, Sunndalsøra eller noen andre plasser på veien som kommer til å slenge seg på følget sørover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Sætran kjører nok romsdalen og ned til hamar, da vi skal stoppe der for natta.

Kristiansund-romsdalen-hamar-elverum er 470 km.

Såg bare at dette ikke sto som kjørerute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører Gudbrandsdalen om det blir til at jeg drar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.