Noen med vagcom?? Trenger hjelp..

Anbefalte innlegg

Noen som har en vagcom og litt peil som har lyst til å slette en feilkode som jeg kommer til å få nå som jeg skal montere ledlyktene på bilen??

siden ledlyktene har en mindre motstand gjør jeg regning med at jeg får opp en feil..

orker ikke kjøre rundt med den:D

 

Mvh Atle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har en vagcom å litt tid til coding?

har bare fått 3 lykter mangler enda den ene:(:( men når jeg får den skal de rett på bilen å da må det kodes vist ikke blir det vell ikke noe lys der:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er alle lyktene montert...

trenger noen med vagcom til å bare gjøre slik at bremse lyspærene ikke lyser som kjøre lys:D

 

noen som kunne ha hjulpet meg med detta hadde jeg vært taknemmelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal til via vagcom for å fikse dette da? Vet du det selv? Er villig til å lære det, men vet ikke om jeg får det til, og ja, da har jeg naturligvis vagcom.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D hade vært kjempe om du hadde hatt bry til å hjelpe meg med dette..

 

jeg har ikke ide på hva som skal til men er en dude i hamar som har gjort det som skulle finne frem kodene til meg slik at jeg kunne fått dette gjort:D

en liten tur til arendal for å kikke på ein nydelig a6 og kansje også fikse lykter hadde ikke vært noe å forakte for min del:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A6 du liksom :P S6, det er viktig :)

 

Si ifra når du finner kodene da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mente s6 bare helt på jordet:D seff er Sen viktig:D skal hyle ut når jeg hører mere:D

 

takker uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.