#1 Skrevet April 21, 2009 (endret) Noen som har en vagcom og litt peil som har lyst til å slette en feilkode som jeg kommer til å få nå som jeg skal montere ledlyktene på bilen?? siden ledlyktene har en mindre motstand gjør jeg regning med at jeg får opp en feil.. orker ikke kjøre rundt med den:D Mvh Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2009 ingen som har en vagcom å litt tid til coding? har bare fått 3 lykter mangler enda den ene:( men når jeg får den skal de rett på bilen å da må det kodes vist ikke blir det vell ikke noe lys der:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2009 da er alle lyktene montert... trenger noen med vagcom til å bare gjøre slik at bremse lyspærene ikke lyser som kjøre lys:D noen som kunne ha hjulpet meg med detta hadde jeg vært taknemmelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2009 Hva skal til via vagcom for å fikse dette da? Vet du det selv? Er villig til å lære det, men vet ikke om jeg får det til, og ja, da har jeg naturligvis vagcom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2009 hade vært kjempe om du hadde hatt bry til å hjelpe meg med dette.. jeg har ikke ide på hva som skal til men er en dude i hamar som har gjort det som skulle finne frem kodene til meg slik at jeg kunne fått dette gjort:D en liten tur til arendal for å kikke på ein nydelig a6 og kansje også fikse lykter hadde ikke vært noe å forakte for min del:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2009 A6 du liksom S6, det er viktig Si ifra når du finner kodene da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2009 mente s6 bare helt på jordet:D seff er Sen viktig:D skal hyle ut når jeg hører mere:D takker uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2009 Du finner kanskje de riktige kodene her? http://dk.openobd.org/audi/a3_8p.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...