#376 Skrevet September 28, 2011 stemmer nok det Flott kjerre du har der Vurderer sterkt og gå til innbytte i noen lignende eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet September 29, 2011 har sett litt gamle vag på sotra i det siste. står eg blå golf cab på knappskog og i helga stod det ein grønn golf II med svart panser på ågotnes ved "kraftstasjonen". stod med hjulet av seinare på dagen med ein svart polo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Oktober 16, 2011 Noen i klubben som eier en hvit A3 (8P1) med ZZ-registrering, som ofte står utenfor Møller Minde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Oktober 16, 2011 kjørte bak ein ganske pen svart audi TT med mørke baklykter og breie felger. har og sett ein rød rs4 eit par ganger på vestsida av sotra med ein del planker på taket. bilen er vel ikkje byggd for planker på taket og kjøre i 40km/t;) møter og avog til på ein sølvgrå golf V gt/gti med dobbel eksos på ågotnes/straume veldig ofte. har og møtt på ein ganke lav blå rs4 på straume den siste mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Oktober 16, 2011 Den røde RS4'en er nok Johnny Andreassen sin, står litt lenger bak i tråden (lurte på det samme:p). Den blå har jeg også ofte sett i Straume/Loddefjord-området. Pen bil, men vet ikke om den finnes her inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Oktober 16, 2011 Den røde RS4'en er nok Johnny Andreassen sin, står litt lenger bak i tråden (lurte på det samme:p).Den blå har jeg også ofte sett i Straume/Loddefjord-området. Pen bil, men vet ikke om den finnes her inne. veit at det er johnny sin, men liker ikkje det eg ser på taket på sin sånn bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet Oktober 16, 2011 Hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet Oktober 16, 2011 veit at det er johnny sin, men liker ikkje det eg ser på taket på sin sånn bil;) Jækli bra arbeidsbil dette der ska eg si! Drog fint 0-160km/t på kårtveitstrekket med 120 meter med 1.5x4'' på taket , Tror han som sku prøve å kjøre forbi meg i toytoaen sin skvatt litt! hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Oktober 16, 2011 Jækli bra arbeidsbil dette der ska eg si! Drog fint 0-160km/t på kårtveitstrekket med 120 meter med 1.5x4'' på taket , Tror han som sku prøve å kjøre forbi meg i toytoaen sin skvatt litt! hehe... crazy fuck Ellers så jeg en R8 v8 på vei mot nesttun fredag ettermiddag, usikker på om det var ferdinand sin som fikk luftet seg litt eller om det var en annen - mørk grå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Oktober 16, 2011 har vert å jobbet i bønes området i det siste og har sett ein kvit urquattro med kvite felger ståanes uttafor eit hus. den ser ganske strøken ut. klubb bil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet Oktober 17, 2011 har sett litt gamle vag på sotra i det siste. står eg blå golf cab på knappskog og i helga stod det ein grønn golf II med svart panser på ågotnes ved "kraftstasjonen". stod med hjulet av seinare på dagen med ein svart polo Den grønne golfen e en kompis av meg sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet Oktober 17, 2011 Såg ein R8 passera i Skogsvågen sundag kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet Oktober 23, 2011 Rød Lupo i sentrum i kveld. To enderør ut på mitten bak (som golf r32 mkV) Hvite felger (compomotive?) Noen som har info om denne? Så bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet Oktober 23, 2011 30+ stk VW og Audi gjennom sentrum idag. Noen som såg dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet November 2, 2011 Ser denne gamle saken hver dag der jeg jobber nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet November 2, 2011 Sort RS6 C5 Spottet på parkeringsplassen utenfor blomsterdalen senter i dag! Fikk bare et kjapt blikk, men så at den hadde lyst interiør. Noen som har kjenskap til den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet November 2, 2011 Mens vi snakker om RS6: så en blå (mmmmm!!) RS6 2011 ved Møller Minde forrige uke! Torsdag, tror jeg det var... Rakk ikke å se om den hadde prøveskilt eller hvite, men den skulle inn mot Møller. Jeg kjørte mot byn. Var på vei opp på midtrabatten der en liten stund:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet November 2, 2011 Sort RS6 C5 Spottet på parkeringsplassen utenfor blomsterdalen senter i dag! Fikk bare et kjapt blikk, men så at den hadde lyst interiør. Noen som har kjenskap til den? Børge Olsen har en sort med hvite seter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet November 2, 2011 Ja, har sett den et par ganger kan hende det var den... har ikke han 1200hk eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet November 3, 2011 Ja, har sett den et par ganger kan hende det var den... har ikke han 1200hk eller noe sånt? e bare lettere trimmet den RS6, han har en S4 med sånn 1000+ hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet November 3, 2011 han har en S4 med sånn 1000+ hk Når fikk gamle audien så mye hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet November 4, 2011 Oppserverte i dag en audi AS7 4,2 ABT Svart. lå bak den fra breisten og til den svinge av ved klauvaneset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet November 4, 2011 Rød Lupo i sentrum i kveld.To enderør ut på mitten bak (som golf r32 mkV) Hvite felger (compomotive?) Noen som har info om denne? Så bra ut Såg den eg og idag, når eg kjørte gjennom byn rundt kvart på 5 tiden. Såg ganske stilig ut, men kunne vert litt lavere imo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet November 4, 2011 Sort RS6 C5 Spottet på parkeringsplassen utenfor blomsterdalen senter i dag! Fikk bare et kjapt blikk, men så at den hadde lyst interiør. Noen som har kjenskap til den? Såg denne jeg og, utenfor Mancraft i Blomsterdalen, var lyst beige interiør ettersom jeg kunne se. Såg og en fet rød A3 sportsback på Kokstad her om dagen,var rimelig laaav. Noen som vet noe om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet November 4, 2011 Var det svarte ringer i fronten og ZZ registrert så er det godt mulig det var Trond her inne sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...