vag observasjoner i bergen.

Anbefalte innlegg

ser det begynner å dukke opp ein del fete vag rundt omkring i og uttafor bergen.

såg i dag bla ein audi A8 med svære kahn felger.

akkurat slik som denne

project-kahn-audi-a8-05.jpg

 

nokon som kjennet til den?

 

kjørte og forbi s-line auto i sælenveien på mandag og da stod det ein blå rs6 stv der. nyyyyyyyyyyyyydelig bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nye RS6 eller 4B?

 

Sett et par pene for tiden jeg også, mye A5 :)

Så en ibishvit A6 C6 med sort optikk her nede ved Fløybanen i går, sedan. Litt langt unna, men så ganske tøff ut!

 

PS: bra initativ til tråd! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta deg en tur på sandven å sikle på den a8'en som oss andre :P de har mye snacks stående for tiden..

 

den flonka RS6'en har eg møtt på 2 ganger rundt nesttun området.. holder jo på å kjøre av veien hver gang eg ser den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser s-line har ein rs4 tilsalgs som er ganske lik den eg såg men meine det stod rs6 i grillen.

 

såg idag tillegg ein svart a8/s8 på sotra/ågotnes godt senka, litt "styla"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den nye RS6'en som er kommet til Bergen. Meget frekk! Er Sandven skiltplater på den. Løst rykte er at det er eieren av den blå RS4'en hos S-Line som har byttet bil. Han hadde forrige modell RS6 før RS4'en, og han har ML 63 AMG som bil nr 2.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg ein blå rs4 b7 i klostergarasjen igår. lekker liten sak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte en A4 cab forbi meg i går, 3,2Quattro med taket nede... ;)

Ikke feil i solskinnet den heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg ein rød golf 1 med 1000 metere i fronten i helga ved sartor. er ikkje ofte eg ser einsere her.

lørdag såg eg ein sølvfarget a4 med vinge mot sentrum fra åsane i full fres. kan det være "rs4 light"?

idag traff eg på ein svart passat med streetfight styling eller så var det ein a4..... litt vanskeligt å sjå.

og i kveld låg det ein svart audi a4 b6?? bak meg frå spjeld til liaflata. ein ting til deg. juster lysa dine. dei blenda noko så inni h........

 

og viss det er nokon som kjenner ein som kjøre ganske ny svart audi stv med skiboks på taket og sota vinduer og kom fra knarrevik ved sotrabrua ikveld. kan nokon gi han/ho denne beskjeden! bussfeltet er ikkje eit akse felt. det er buss felt, men skal du bruk det som akslerasjonsfelt så IKKJE legg deg i mitt felt for så svinge inn igjen i bussfeltet. du kjørte ikkje lastebil.

bare flaks for deg og meg at midtrabatten vart fjerna for nokre mnd sida. viss ikkje hadde min høgreside vert trykkt inn i din venstre side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, har sett en mørk blå b5 RS/S 4 og den kvite RS4'en til Lasse Kambestad et par ganger på Askøy. Pluss at det ofte står mykje gromt nede hos BO. Ellers er det som du sier Kim, dårlig med klassisk vag på disse traktene. Sjelden eg ser einsergolf ute på veien, synes det e litt synd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg ein rød golf 1 med 1000 metere i fronten i helga ved sartor. er ikkje ofte eg ser einsere her.

lørdag såg eg ein sølvfarget a4 med vinge mot sentrum fra åsane i full fres. kan det være "rs4 light"?

idag traff eg på ein svart passat med streetfight styling eller så var det ein a4..... litt vanskeligt å sjå.

og i kveld låg det ein svart audi a4 b6?? bak meg frå spjeld til liaflata. ein ting til deg. juster lysa dine. dei blenda noko så inni h........

 

og viss det er nokon som kjenner ein som kjøre ganske ny svart audi stv med skiboks på taket og sota vinduer og kom fra knarrevik ved sotrabrua ikveld. kan nokon gi han/ho denne beskjeden! bussfeltet er ikkje eit akse felt. det er buss felt, men skal du bruk det som akslerasjonsfelt så IKKJE legg deg i mitt felt for så svinge inn igjen i bussfeltet. du kjørte ikkje lastebil.

bare flaks for deg og meg at midtrabatten vart fjerna for nokre mnd sida. viss ikkje hadde min høgreside vert trykkt inn i din venstre side.

 

det var nok meg som hadde vært i høyanger ein tur på lørdag ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg ein PA regga s4 b5 på askøy i går.. heilt orignal og strøken. einaste som trekte ned var devil eye frontlyktene og LEXUS baklyktene.... ellers må eg sei den kvite rs4 b5 som eg har sett på askøy bare e heilt nydelig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den kvite rs4 b5 som eg har sett på askøy bare e heilt nydelig:)

 

Denne møtte eg i Åsane i går, meget pen bil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

låg mellom ein blå golf v r32 og ein touareg idag på liaflata:):) og så traff eg på ein svart audi ur quattro ved askøy rundkjøringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En RS6 sedan sto i går parkert på strandkaien.

Den hadde PD21298 skilt.

Nydelig bil med sølvgrå farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den også, stod der fortsatt i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den og på onsdag. Parkert i C. Sundtsgt ute på kaien.. US-utgave med MTM-eksos og MTM-replica wheels (tror jeg). Avus-sølv/blå farge.. Så ok og strøken ut, hadde noen Lexusdiodelookalike-baklysgreier.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen, den hvite RS4en er bare NYYYYYDELIG!! Så den på ravnanger i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak en blå Golf V R32 med LED baklykter i går på Bjørgeveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak en blå Golf V R32 med LED baklykter i går på Bjørgeveien.

 

sikkert den samme som eg låg bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak en svart urquattro med DC-skilt, fra bryggen og til avkjørselen: Tertnes/Åsane på motorveien.

Meeget potent sak: rolleyes Noen som vet mere om denne? Så fin ut.

 

Truls.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg så en Golf R32 på en bilforhandler på minde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En RS6 sedan sto i går parkert på strandkaien.

Den hadde PD21298 skilt.

Nydelig bil med sølvgrå farge.

 

Såg den også, stod der fortsatt i dag :)

 

Såg den og på onsdag. Parkert i C. Sundtsgt ute på kaien.. US-utgave med MTM-eksos og MTM-replica wheels (tror jeg). Avus-sølv/blå farge.. Så ok og strøken ut, hadde noen Lexusdiodelookalike-baklysgreier.: klø :

 

 

48_1727194501.jpg

 

48_623901777.jpg

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14442148

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.