#501 Skrevet Mai 18, 2012 Fikk ikke tatt bilder men så en grisetøff svart S5 på puddefjordsbroen i dag ME WANT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet Mai 18, 2012 Hvit ABT Polo i sentrum idag, tøff lyd! Klubbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet Mai 18, 2012 Ok, jeg lå bak en ny Audi A5 cab i går i bjørgeveien, beklager regn på ruten, jeg ser no etterpå at det er noe rart med baklysene, reagerte ikke på det når jeg lå bak. Den bilen gikk til Tønsberg i dag. Opp fra Tønsberg kommer en A7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet Mai 19, 2012 Det at baklysene ser sånn ut er fordi de faktisk skal være sånn, de blinker med så høy frekvens at du ikke ser det med øyet. Når han bremser så vil de lyse konstant og da vil det ikke blinke. Ser det gjerne hvis du filmer, da kan du se det på skjermen. Litt vanskelig å forklare, men håper du forstår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet Mai 19, 2012 er den så lav da?? er ikkje store dumper oppover der, merker det ikkje med huyndaien min;) den er senket men lav foran .. er vel 10.5cm foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet Mai 22, 2012 Det at baklysene ser sånn ut er fordi de faktisk skal være sånn, de blinker med så høy frekvens at du ikke ser det med øyet. Når han bremser så vil de lyse konstant og da vil det ikke blinke. Ser det gjerne hvis du filmer, da kan du se det på skjermen. Litt vanskelig å forklare, men håper du forstår Ja, det blir litt som det var før når man filmet på en hiddenskjerm. Har sett det på en del videoer, spesielt på top gear når de tester eksotiske biler med led lys så blinker de i utakt, men det kan være et program de kan aktivere som en "pit-car" eller at de bare lager det til for at det ser kult ut, jeg vet ikke, men skulle likt å visst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet Mai 22, 2012 Ja, det blir litt som det var før når man filmet på en hiddenskjerm.Har sett det på en del videoer, spesielt på top gear når de tester eksotiske biler med led lys så blinker de i utakt, men det kan være et program de kan aktivere som en "pit-car" eller at de bare lager det til for at det ser kult ut, jeg vet ikke, men skulle likt å visst Er nok bare LED-lyktene som blir slik på film: ca 1 min inn i filmen ser du baklyktene fra passat: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet Mai 27, 2012 Møtte på en Audi Urquattro som ga litt ekstra pedal i Kolltveittunnelen ;-) Ps: du hadde ikke mer støt i lysboksene dine :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet Juni 1, 2012 Noen som kjenner til denne S4'n her? http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1467628;County2_Split=%3A10009%3A10010%3A10002%3A10006%3A10020%3A10004%3A10012%3A10015%3A10018%3A10005%3A10003%3A10011%3A10014%3A10008%3A10019%3A10017%3A10016%3A10007%3A10001;xBrand_Multiple=1100020;xModel_Multiple=1235081 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet Juni 3, 2012 møtte ein golf I eller II på ågotnes idag i 4 tida. den var matt rød/rustrød med "søppel" på taket og panser bh. vart litt satt ut når eg såg den, er ikkje vanligt å sjå slikt her i området. møtte og på ein kvit golf II med westmore front på mandag kveld ved bildøy. kjekt å sjå gamle biler på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet Juni 7, 2012 Så Mr Båtnes sin flotte A4 på Møller bil Drotningsvik tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet Juni 8, 2012 Så en sølvgrå S2 med en svær intercooler bak rs2 fangeren, på nyborg ca kl 1600. Sykt fet! Noen som har noe info om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet Juni 11, 2012 møtte ein golf I eller II på ågotnes idag i 4 tida. den var matt rød/rustrød med "søppel" på taket og panser bh. vart litt satt ut når eg såg den, er ikkje vanligt å sjå slikt her i området. Trur detta kan vera gammle golfen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet Juni 11, 2012 Trur detta kan vera gammle golfen min kan sikkert vera, men synst den eg såg var meir rød og matt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet Juni 11, 2012 Trur detta kan vera gammle golfen min Denne såg eg på Krambua for en stund siden ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet Juni 12, 2012 Det er Kenneth Sæle her i klubben sin, fra Rong.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet Juni 17, 2012 Det er Kenneth Sæle her i klubben sin, fra Rong.. Stemmer, og den er tilsalgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet Juni 17, 2012 Det e en stund siden eg såg disse, men bedre seint enn aldri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet Juli 7, 2012 Så en hissig svart b7 med gule frontlykter og bh parkert på Sotra like ved sartor senter. Klubb bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet Juli 8, 2012 En som heter Chris ;-) Trokke han e medlem, enn så lenge :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet August 1, 2012 S6 c4 med senk fra bydn retning åsane. Såg i forbifarten ut til å vera perfekt senka. Nåken som veit kven sin det er og kva senking den har? Reg. nr. KT55809 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet August 5, 2012 Sølvfarga eos med riegerstyling på parkeringen ved koengen/bontlabo i kveld. Trur da va denne so låg på finn for ei stond sio. Klubb bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet August 5, 2012 Var ute å kjørte masse rundtom i kveld. Og då traff vi på en grønn, ganske så lav og fet VW Vento på Bjorøy ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet August 5, 2012 Var ute å kjørte masse rundtom i kveld. Og då traff vi på en grønn, ganske så lav og fet VW Vento på Bjorøy ;-) Da kjørte du RETT forbi huset mitt. Ligger ved åpningen av tunnelen på Bergen siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet August 5, 2012 Jeg observerte en Vw Transporter som hadde rygget utfor en trang og jævlig vei i Skålevik. Er ubrukelig APPLY ansatt skulle hente ved: bh : Måtte to NAF biler til, da wireren røk på den første 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...