#401 Skrevet November 5, 2011 Var det svarte ringer i fronten og ZZ registrert så er det godt mulig det var Trond her inne sin Det stemmer vel det. Fins det tråd om den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet November 5, 2011 Tror ikke det er noen tråd her inne men han har vel byttet den får tråden har kommet til side 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet November 6, 2011 Ganske sikker på at det var denne jeg passerte på askøybroen hin dagen, feita bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet November 10, 2011 stod ein ganske feet kvit a4 sedan, med store mrr hr3 felger( såg vertfall ut som det) på ågotnes uttafor bunnpris idag, trur den hadde svart tak og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet November 27, 2011 (endret) Tror ikke det er noen tråd her inne men han har vel byttet den får tråden har kommet til side 2 Rolig nå Christoffer,bilen har jeg enda og jeg la akkurat ut en tråd med info om bile og bilder på forumet og så ligger det noen bilder på lokal lags siden på facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet November 27, 2011 Fikk ikke akkurat mindre lyst til å få mer senk på min B6 nå som jeg ser hvordan Gallardo felgene kler senk hehehe. Superpen bil Trond! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet November 27, 2011 Fikk ikke akkurat mindre lyst til å få mer senk på min B6 nå som jeg ser hvordan Gallardo felgene kler senk hehehe. Superpen bil Trond! ja de sitter ganske så pent i hjulbuene med senk,er det du som har a4 en som står oppe i blomsterdalen med havarert maskin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet November 30, 2011 Har noen senkeskåler liggende....er vel på tide å hive på dem. Nei ikke min det. Min lever i beste velgående. Svart B6 Avant som er å se daglig på strekningen Kronstad - Sandsli... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet Desember 8, 2011 Så en sølvgrå S4 Avant B6 på Spar Lone i ett-tida i dag! Fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet Desember 8, 2011 stod ein ganske feet kvit a4 sedan, med store mrr hr3 felger( såg vertfall ut som det) på ågotnes uttafor bunnpris idag, trur den hadde svart tak og. Har sett den noen ganger jeg og. Klubbskiltplater på den og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet Desember 11, 2011 http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Seilte-av-veien-og-krasjet-i-grften-2623591.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet Desember 11, 2011 http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Seilte-av-veien-og-krasjet-i-grften-2623591.html Fyllakjøring med en RS4.. Ka faen er det som feiler folk?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet Desember 11, 2011 Vet ihvertfall at jeg hadde hatt fyllanerver da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet Desember 11, 2011 Helt utrolig!! Mener jeg har sett denne bilen på noen lokaltreff i sommer også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet Desember 11, 2011 Helt utrolig!! Mener jeg har sett denne bilen på noen lokaltreff i sommer også... Det er ikke Bjørn-Tore, hvis det er han du tenker på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet Desember 11, 2011 Det er ikke Bjørn-Tore, hvis det er han du tenker på.. Vet ikke hva han heter. Men mulig det er han jeg tenker på, trodde ikke det var såå mange i midten av 20 årene som kjørte RS4 i BErgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet Desember 11, 2011 Bjørn-Tore er vell offshore nå uansett så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet Desember 11, 2011 Og RS4'en er vel parkert for vinteren og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet Desember 11, 2011 Var en A3 som røk til i går også.... http://www.ba.no/nyheter/article5841711.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet Desember 30, 2011 Hvit Golf 5 med svarte felger og ungdomelig plast rundtom utenfor slengesol idag, så ikke dum ut ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet Januar 3, 2012 Grå rs4 b7 spottet i loddefjord på essoen i 23 tiden i går. Han som kjørte så at jeg stirret noe voldsomt å herre for en lyd i den motoren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet Januar 16, 2012 Så en ny rød 2 dørs polo på Askøy før idag med gti emblemer, noen i klubben som har fått seg polo gti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet Januar 21, 2012 Blei forbikjørt av en Rød polo ( GTI ? ) på fjøsanger veien i dag i 21.45 tiden, noen i klubben sin ? Hadde led pære på skiltlys.. mer rakk jeg ikke se Litt sent å si nå, men var meg Ekte gti ja Var på besøk hos bror, bor selv i Bærum. Min er forsåvidt 4 dørs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet Januar 22, 2012 Spotta mr Båtnes i Åsane i dag, fulgte etter meg gjorde han og men turte ikkje komme bort når eg stoppa:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet Januar 22, 2012 Men Jon er litt sjenert av seg Han e ikkje store karen veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...