vag observasjoner i bergen.

Anbefalte innlegg

Idag lå den en Rød Audi S6 4F avant med sort optikk bak meg ifra utkjørselen ved Varden, og inn til byn :) Rå bil :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en svart vw polo gti med porsche cup(?) felger i ved bensinstasjonen i eikelandsosen i dag :) Og i tillegg møtte jeg en caddy med rustent panser, mener jeg har sett den her inne før :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en svart vw polo gti med porsche cup(?) felger i ved bensinstasjonen i eikelandsosen i dag :) Og i tillegg møtte jeg en caddy med rustent panser, mener jeg har sett den her inne før :)

polo`n er min ;)

hvilken bil kjørte du?

caddy`n er andreas landsvik her på forumet sin!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, nett der kjørte jeg en kamerat sin Opel Corsa, sto parkert helt attmed døra på bensinstasjonen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte side om side med en Q7 ABT en dag, med en dame bak rattet:O. Slet litt med å holde øynene på bilen forran da!:D. For en bil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passerte en deilig grønn scirocco ut av vaskehallen på Statoil i Solheimsviken igår:)

Klubb-bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte ved siden av denne en stund mot danmarksplass på torsdag. Er en VW Touareg R50 ?? (hva R50 står for egentlig ??)

Var ihvertfall kanon tøff :P

428028_3113559631765_1047655614_3077019_

Denne har jeg sett 2 ganger hemsedal, hvis det ikke er flere blå med br skilter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod en temmelig utbrent Golf 5 på ungdomshuset ved Fjell i morges. Gadd ikke ta bilde da det stod polti og naf der og skulte... Ikke mulig å fortelle hva farge den hadde hatt, men hadde iallfall dobble eksosrør midt på type R32 wannabestyle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit Golf 5 med svarte felger og ungdomelig plast rundtom utenfor slengesol idag, så ikke dum ut ;-)

Observerte en hvit 5er golf i sentrum igår kveld.

Mulig den samme som du har sett, Lasse?

Litt plast, lav, 4 stusser bak, deler av panseret svart, mulig svart tak?.. Er dette en klubb bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Observerte en hvit 5er golf i sentrum igår kveld.

Mulig den samme som du har sett, Lasse?

Litt plast, lav, 4 stusser bak, deler av panseret svart, mulig svart tak?.. Er dette en klubb bil?

Høres ut som samme ja, veldig pen bil.

Så en grønn S2 i Fyllingsdalen idag, så ut som den kjørte med prøveskilter. Brummet noe djævelsk :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort A4 B7 TDI Q Ava sett på Mongstad DCR, DL reg. klubb skiltholder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

observert ein svart a7 tdi med bs skilter mange ganger på ågotnes og straume, seinast idag på obs bygg. greit du har ein flott bil men.... DU PARKERER SOM EIT J.... RASSHØL, parkeringsplasser er merket opp for ein grunn. er du redd for bilen så parker lenger vekke. ikkje midt på plassen, i veien, forran inngangen. idag ca halv 5 stod du på obs bygg straume, midt på plassen, langt fra parkeringsplassen.

sett deg og på rema 1000 ågotnes, samma opplegg der og. kunne sikkert fyllt denne tråden med bilder av dine idiotisek parkeringer http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148795&page=307

eller den flotte artikkelen til ba.no med feilparkerte biler, men eg er dessverre ikkje den typen som tar bilder av alt eg ser langs veien......

offff, detta var dangens utblåsning.

men back to topic

har sett ein sølvgrå audi tt med ganske fin brummelyd på vei heim fra jobb, treffer den ofte mellom godvik og straume på vei mot byn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som bor i apeltunveien 6 med en sølv TT?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en knall grønn Scirocco med sort folie på panseret ved Vestkanten idag, noen her inne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølvfarget RS4 B5 spottet på motorveien fra Sentrum retning Storavatnet rundt midnatt. Peeen bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

traff på ein lav svart golf IV med godt synlig IC i front som prøvde å unngå dumper i veien ved bellevue onsdags morning.

spotta og ein del golf v i det siste.

hadde ein sølvgrå bak meg ved sjølinjen fredag rundt lunsj, hadde englelykter og styling front. bytt lykter så er biel ganske bra.

traff på ein kvit ved ravnager idag.

og sett eit par med r32 look.

møtte og ein pen svart vento ved bildøy idag rundt kl 15.30

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

observert ein svart a7 tdi med bs skilter mange ganger på ågotnes og straume, seinast idag på obs bygg. greit du har ein flott bil men.... DU PARKERER SOM EIT J.... RASSHØL, parkeringsplasser er merket opp for ein grunn. er du redd for bilen så parker lenger vekke. ikkje midt på plassen, i veien, forran inngangen. idag ca halv 5 stod du på obs bygg straume, midt på plassen, langt fra parkeringsplassen.

sett deg og på rema 1000 ågotnes, samma opplegg der og. kunne sikkert fyllt denne tråden med bilder av dine idiotisek parkeringer http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148795&page=307

eller den flotte artikkelen til ba.no med feilparkerte biler, men eg er dessverre ikkje den typen som tar bilder av alt eg ser langs veien......

offff, detta var dangens utblåsning.

.

HAHAHAHA HAHAAHA traff på denne på Safari på Krambua, hvordan jeg vet det var den spørr du?! jo den var pent parkert nærmest inngangen og tok opp 2 plasser...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en blå RS4 B7 med prøveskilter kjørende på Bjørgeveien på vei hjem i dag.. Nydelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til denne? klubb bil? fin i alle fall, sett den flere ganger : p

18bt3a.jpg

samme felger og jo! tilfeldig? : p

bdv8kx.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg den tidligere nevnte grønne sciroccoen med svart panser å slikt i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jazzet litt opp ja, står og en bmw 7-serie der og en bil til, men jeg tenker ikke på i området, men akkurat på den adressen.

Var bare litt artig for det er barndomshjemmet mitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.