#526 Skrevet August 5, 2012 Kan skaffe deg billig ved eg Ole:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet August 6, 2012 Kan skaffe deg billig ved eg Ole:p Å? Begynner å bli fullt nå, ferdig kløyvd også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet August 6, 2012 Da kjørte du RETT forbi huset mitt. Ligger ved åpningen av tunnelen på Bergen siden Fett :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet August 6, 2012 Så en hissig svart b7 med gule frontlykter og bh parkert på Sotra like ved sartor senter. Klubb bil? Den b7'en er forresten til salgs Flott bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet August 6, 2012 Jeg observerte en Vw Transporter som hadde rygget utfor en trang og jævlig vei i Skålevik. Er ubrukelig APPLY ansatt skulle hente ved: bh : Måtte to NAF biler til, da wireren røk på den første Du får holde deg til sånne småbiler du er vant til å hanskes med......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet August 6, 2012 S6 c4 med senk fra bydn retning åsane. Såg i forbifarten ut til å vera perfekt senka. Nåken som veit kven sin det er og kva senking den har? Reg. nr. KT55809 Ingen som kjenner til denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet August 9, 2012 Så Mr Båtnes ved Fagernes Yatch Club litt tidligere - still lookin' good 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet August 29, 2012 Svart S3 med Gallardo felger (trur eg) på CCB basen på Ågotnes idag. Såg og S6'en til Gisle Tornøe. Savner C4 kjenner eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet August 29, 2012 Svart S3 med Gallardo felger (trur eg) på CCB basen på Ågotnes idag. Såg og S6'en til Gisle Tornøe. Savner C4 kjenner eg Svart S3 med Gallardo felger=min:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet August 29, 2012 Blå S4 B5 Avant spottet i Florvåg på Askøy kl.21 Vet ikke om det var klubbil, men flott var den hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet September 22, 2012 Ikke ofte jeg tilfeldigvis finner klubbiler når jeg er på butikken, på nordre Askøy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet September 22, 2012 Kone på tur...... Håper du ikke såg for godt etter......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet September 23, 2012 Tenker du på noe i front der Fauskanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet September 29, 2012 Kone på tur...... Håper du ikke såg for godt etter......... på kona eller bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet September 29, 2012 Faen....... Hysj:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet September 29, 2012 Tenker du på noe i front der Fauskanger? Men du har nok rett Lillegutt....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet Oktober 19, 2012 Noe her inne med en svart S6 C4 Avant vare, CE registrert i fra Åsane? Nedstøvet og ikke mye brukt i det siste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet Oktober 19, 2012 ikke CE95246 vel? Står den forlatt? og hvor? Ble frastjålet en A6 med s6 interiør i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet Oktober 24, 2012 ikke CE95246 vel? Står den forlatt? og hvor? Ble frastjålet en A6 med s6 interiør i fjor. Nei, ikke det reg. nummeret. Den står trygt i garasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet Desember 3, 2012 spotta ein svart vw phaeton i fjøsanger forrige uka i ettermiddags rushen. låg nokre biler bak den men ein phaeton ræv gløymer eg aldri. har og sett ein vw passat stv med grønn metalic og sort panser ved kronstad, ikkje noko opphora bil, men ganske pen farge på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Desember 4, 2012 Gråblå S8 observert på Meland ganske ofte den siste mnd. Ikkje så altfor gammal heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Desember 5, 2012 Hei ! Det er jeg som eier den Grønne Passaten du såg Kim Martiniussen, bor på Kronstad. Nettopp kjøpt og nettopp medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Desember 6, 2012 Noen som vet hvem som eier denne http://forum.vacn.no/showthread.php?240571-SOLGT-88-Audi-90q-20v(t)-600hk(-)-selges&p=2612105&langid=2#post2612105 ? er 99 % sikker på at det er den jeg har kjørt forbi et par ganger stående utenfor et hus ved lysefjorden/nordvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Desember 18, 2012 Lå bak Sølvgrå A8 L (D3 ...facelift?) i ytrebygdsvegen fra jobb i dag. Importbil etter skiltholderen å dømme. Sjelden vare! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet Februar 5, 2013 Såg en hvit typ89 coupe stående i skauen nedenfor hovedveien mellom straume og Sotrabroen i dag. Alle ruter og lykter knust, og panseret stående oppe. Noen som kjenner til, eller savner den? Står halvveis gjemt innimellom noen trær. Såg ut til å ha vært en fin bil ut ifra det jeg kunne se av karosseriet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...