vag observasjoner i bergen.

Anbefalte innlegg

tvers overveien ved "kraft stasjonen" nede ved sjøen?? trur det står fleire bilder der nede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du er inne på noe der, er mellom to fjellknauser på høyre side når man kjører retning Bergen.

Kunne bare se den coupe'en, og syns det hele såg litt merkelig ut hvertfall:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en hvit typ89 coupe stående i skauen nedenfor hovedveien mellom straume og Sotrabroen i dag.

Alle ruter og lykter knust, og panseret stående oppe.

Den hvite? Sikkert stått der siden forrige årtusen så tviler på det er masse brukenes igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtter på en s2? coupe rød med svart panser og mangler frontfanger sånn nærmest hver dag når jeg skal kjøre hjem til os fra nesttun, møter han som oftest i skjoldskifte når den kommer fra Os eller andre steder.. noe klubbbil ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hvite? Sikkert stått der siden forrige årtusen så tviler på det er masse brukenes igjen...

Hah! Der ser du! Ikje alt en kan få med seg på vei til eller fra jobb:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig ka man får med seg når man sitter i kø der hver dag :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikkje mye brukenes på den kvite bilen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gled sammen med ny Audi A6 Allroad fra Åsane mot Danmarksplass i ettermiddag.....virkelig flott bil med "presence"...eneste som dro ned inntrykket littegranne var den hoppende tyssehengeren bakpå....: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Takk for link! Sykt pen bil....:tilber:måtte ta en kikk selv om jeg skjemtes litt der jeg satt i min svært skitne A4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Umulig å holde bilene rene på denne årstiden med masse svevestøv som legger seg som et teppe på bilene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en sølvfarget Audi A4 B6 stasjonsvogn foran meg fra Åsane til Arna i dag rundt 15.00-tiden..

Doble endestusser, VACN-skiltplater, led i skiltlysene og S-Line merker er vel det jeg kommer på..

Hvem der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stod ein lekker rød(candy) audi a4 b7/b8 sedan med rs5 felger i 20" på esso ågotnes idag i 12.30 tida. Klubb bil??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte den ved gamle Statoil på kolltveit i 1430-tiden.

Så meget bra ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en gul Lambo i går på Knappskog i 18.40 tiden. Den var på vei utover mot Ågotnes.

Passe gromt i trafikkbildet på en tirsdag. Rakk jo selvfølgelig ikke å ta bilde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en gul Lambo i går på Knappskog i 18.40 tiden. Den var på vei utover mot Ågotnes.

Passe gromt i trafikkbildet på en tirsdag. Rakk jo selvfølgelig ikke å ta bilde.

faren til en kompis av meg som va ute å tøffet seg i går :P fikk låne seg en gul lambo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg møtte den på broen, da var den på vei mot byn igjen i 20-tiden, kom innimellom bilene så det var ett kjapt glimt, men er ganske sikker på at det var en Murcielago = RÅ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er vel en gallardo? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en fin svart S5 på ferjo mellom hatvik og Fusa :))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er vel en gallardo? :)

Det ser sånn ut ja, murcielagoen har åpning på siden av frontfangeren og andre lykter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi Q7 V12 TDI observert på Tertnes i ettermiddag. BS50xxx skilt på Ferdinand Motor skiltplate. Litt mørkere farge enn Daytona, noen år gammel men flott staselig bil likevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefen min det;)

Han har også en S3 av nyeste modell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefer har det fint ass. 1200NM i den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sånt ja...

Var hvertfall dugelig med både hester og NM!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.