vag observasjoner i bergen.

Anbefalte innlegg

Noe her inne med en svart S6 C4 Avant vare, CE registrert i fra Åsane? Nedstøvet og ikke mye brukt i det siste?

Ja :) Kva tenker du på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja :) Kva tenker du på ?

Bare lurte. Har bare sett den stått i ro lenge i høst og tidligere i vinter på samme sted som eg parkerer. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en A5 i dag rett før nygårdstunnellen :D bare synd den hadde blitt stoppet av politiet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en a/rs4 b5 avant på vei mot lagunen. Ser den temmelig ofte der på vei i 1530 tida.

klubbmedlem?

ser ut som den har momo felger, vet ikke om det er en rs4 eller a4 med rs4 optikk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

griselekker blå rs4 sedan med sota frontlykter og perfekt senka har eg møtt på dei siste dagane rundt godvik/loddefjord, stod uttafor europris på vestkanten idag i halv 4 tida,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta denne på Os i dag! såg ingen klubbskiltplate, men såg helt riktig gjort ut! clean and simple, tragisk dårlig driveby bilde men men : p

bilde54.jpg

bilde54.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en "gammal" S3 på motorveien fra sotra til byn :) så ut til å gå godt og :P var noen store porche bremser fremme :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

svart med chrome speil og røde bremser?? kan være christer johannesen sin s3 sportec

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

svart med chrome speil og røde bremser?? kan være christer johannesen sin s3 sportec

så ikkje etter om det var chrome speil. men var røde porche bremser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ha vert den eg har sett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der e en som heter Per Morten sin ;)

Kjempe fin bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod en meget pen A5 Coupe parkert ved siden av meg på Remaen i Skogsvåg tidligere idag! 20" felger og mener det var en S5 grill og speil på den. :D Hadde klubbplater også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den A5en i skogsvåg er nok min gamle,en kompis som har den nå,savner den litt ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt litt rundt i dag

Oppsummering:

2xS4

1xS3

1xS8

En mk4 med jubileppe

En mk3 vr6. Blå strøken

En a4 1.8t lav!

Og mye annet fint på veiene i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Observert en grå A4 B6 avant som pleier å stå i holmedalen på Askøy. På parkeringsplassen utemfor Folkets Hus. Har S4 dørlister, noen BBS? Rep felger og senket. Noen her inne sin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Observert en grå A4 B6 avant som pleier å stå i holmedalen på Askøy. På parkeringsplassen utemfor Folkets Hus. Har S4 dørlister, noen BBS? Rep felger og senket. Noen her inne sin?

tror det ikke er rep felger :)

fin bil, men vet ikke hvem sin det er ! hee

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den A4en er en i klubben sin, ekte LM på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åå :) regnet med det var replika felger jeg :P har ikke studert den så nært...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han jobber vel på håkonsvern han. har sett bilen ofte når eg er der ute. før hadde han vel ein nydelig grå golf 3 vr6 syncro? stod hvertfall parkert på samme plass i holmedalen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: D

[ATTACH=CONFIG]197310[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]197311[/ATTACH]

Var det en gammal mann som kjørte den? Såfall liker han karen fart! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja han jobber paa Haakonsvern. Hadde 3er vr6 ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte bak ein veldig lav caddy tidligare i uka. den er svartmatt men oransje stripa over bilen. såg ut som den hadde bredda stålfelger og muligens litt misslykka hjulvalsing bak på førarsida. låg bak den frå fjøsangerveien og den tok av ved askøy. prøvde å ta bilde men tab'en klikka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.