Felleskjøring til Valdrestreffet fredag 1. mai 2009

Anbefalte innlegg

Nå er det bare en uke igjen til Valdrestreffet, så jeg synes det måtte være på tide å dra i gang en tråd om felleskjøring dit :D

 

Det blir avreise fra Statoil i Sandvika kl. 07:00 (og ja, det er drit tidlig : eek : men vi pleier å våkne underveis). Ta med radio og sett den på kanal 7, da den er utrolig god å ha ved forbikjøringer ;)

 

Jeg satser selv på å være i betydelig bedre form om en uke, og krysser fingre for at jeg får blitt med : ja :

 

Er det noen som henger seg på undervis (fra Hønefoss eller hvor det måtte være) er det bare å følge med på radioen, så roper vi ut når vi nærmer oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ha det morro i Valdres, og på turen opp/ned ikke minst! Jeg er nok langt inni drømmeland til langt utpå dagen 1.mai.

Planer om hæla i taket og tenna i tapeten kvelden før ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer vel en solid gjeng fra østfold.. Møtes vi ett sted da kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer vel en solid gjeng fra østfold.. Møtes vi ett sted da kanskje?

 

Jeg er ikke helt sikker på hva du vil frem til Joachim : klø : Er det et spørsmål til gjengen fra Østfold, eller spør du om dere kan møtes med oss? Hvis det er et spørsmål til gjengen ifra Østfold er det bare å starte en tråd i deres lokallagsdel, ellers er det bare å møte opp på Statoil i Sandvika og joine oss ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går ut i fra at det er (for oss som ikke er lokalkjent)

Sandvika Auto Service Yilmaz

Sandviksveien 163

1337 Sandvika

 

Regner med å bli med på dette ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går ut i fra at det er (for oss som ikke er lokalkjent)

Sandvika Auto Service Yilmaz

Sandviksveien 163

1337 Sandvika

 

Regner med å bli med på dette ja.

 

Korrekt adresse er:

 

Statoil ICA express

Hamangskogen 10

1338 Sandvika

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke værre enn att jeg regnet med att det var ganske lik rute for østfold og oslo til dette treffet og att østfold og vestfold sidene samt oslo kjørte i følge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med hvertfall! Tar avreise fra lørenskog kl 6 så jeg har god tid til å være på statoil sandvika før kl 07:00:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg regner med at jeg kommer. bilen min blir jo fat, low and smokie iløpet av et par dager

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg regner med at jeg kommer. bilen min blir jo fat, low and smokie iløpet av et par dager

 

Hehe, dette blir knallbra arve: smil : Likte de ordene jeg leste;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare gjøre oppmerksom på at vi satser på å holde kolonnen samlet hele veien. Dvs. at det ikke er noen grunn til å gi på når det er åpne strekninger. Poenget er ikke å komme først frem, men å komme samlet frem ;) Så kjør pent, og ta hensyn til at det helt sikkert er biler i kolonnen med mindre motor enn du har :) Jeg satser på at vi kan kjøre på cruise-control, og at de som ikke har det oppfordres til å følge med og holde stabilt tempo med oss andre : ja :

 

Er det noen som MÅ stoppe underveis, er det naturligvis greit at de gir på for å komme foran kolonnen, men da er det altså ikke en oppfordring til alle med stor motor å kappkjøre!

 

Likeså hvis noen skal ta kjørebilder er det greit at de legger seg ut og gir på litt. Men da må vi andre følge med, slik at bilen(e) med fotograf kan trekke inn hvis det skulle komme trafikk imot. IKKE begynn å kappkjøre med de som tar bilder!

 

Jeg er ikke "politi" for voksne folk, og de som gjør som de vil uansett, får ingen andre reaksjoner enn en klagetråd på forumet. Jeg bare synes det er hyggelig å være på tur med andre klubbmedlemmer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig enig det Mikael påpeker og syns det er bra at det blir sagt også. Satser på og håper at det blir mye sunn fornuft og god kjøring i kollonna så dette blir en trivelig biltur opp uten full gass og full brems opplegg med fare for seg selv og andre.

 

Gleder meg hvertfall til avreise i morgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg snart klar til tur: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.