Reisebrev til Hadeland og DAV!!!!

Anbefalte innlegg

Javeeeeeeeeel!!!

 

Då e me i gang.. Me he nå komt okke heilt t Helleland og der va me forbi Helleland.. Ein forbaska trailer må viga for det enorme dieseldyre t Finni og den litt mindre villige bensinmotoren t Selle. :D

 

Kan jo fortella litt om kem som e me i d heila tatt. I R19 så sidde då Finni, Kjell (mg) og fylliken vår Frank.. Bak oss og foreløpig hakk i hel ligger da Selle.

 

Fusste stop på turen blir då heima hos gamlingan mine for å plokka opp soveposen min og ngn herlige danske giraff øl! Namm... Ikje at det blir ng drikking på mg eller Finni i nott, men desto meir blir det i mårå. Foreløpig planlagt e at me ska ligga hos ein kompis i Oslo, men det kjeme litt ann på k ti me kjeme fram. Første delmål e å komme å med kolonnå som går ifrå Furuseth? og ta fulle me dei opp t Hadeland. Joakim Næss, me ringe dg! : rock :

 

Me glede okke sinnsykt t denna helgå og tru det komme t å bli heilt konge! Årets fusste roadtrip og kanskje årets fusste harry handel au.. Kem veit k me finnå på. Me he den åpne landevei foran okke og me ska utnytta ann t maks!

 

Då logge me av og så fer dokke som sidde oppe i de seine nattestiman venta på neste update.. Kem veit k som skjer?!?!?!

ABCD0001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok morsom helg på dere. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt rulle me avgårde her!

 

Finne ingen kjente stedsnavn på navien her men den seie me e framme om 160km! Burde holda så lenge frank snart våkne å kan gi oss litt lokalkunnskaper slik at vi finner veien dit vi skal.

Funnet ut at bilen min fortsatt er for høy da vi føyk over et kadaver av noe som ligna på en rev rett ved Mandal.

Kjell greide også å bråvekke meg med en bråbrems i det han trodde var en masakre av Snipp eller Snapp.

Heldigvis ingen blodspor på bilen enda så vi ruller videre.

ABCD0002.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å ja, tyskerhitsa går for full speaker i bilen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kuuult: smil : sees på Hadeland:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin og meg tar dagstur på søndag te DAV, så då kan me le av dåkkår bakfudle løgnasar : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin og meg tar dagstur på søndag te DAV, så då kan me le av dåkkår bakfudle løgnasar : smil :

 

Så kan me le av dokke når dokke e trøtte som fy! hehe.. (kjell)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg suns å lukta ett snever av litt fyring her mellom Kjell og Petter : smil :

Kor langt e dokke komt Kjell ? Framme elle, forresten ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vi kan jo ta neste update og fortelle litt om hva som har skjedd siden sist..

 

Vi ankom oslo rett før 9 tiden. Skulle egentlig følge kolonna som gikk fra furuseth, men fant ut at de hadde dratt bare noen få minutter før oss. Regnet med at vi kanskje klarte dem igjen, men det gjorde vi da ikke og ble dermed litt usikre på veien bort. Endte opp med at vi kom nå frem ti lslutt kan man si og stilte på treff ikke lenge over 10. : rock :

 

Mye flott å se på av biler og veldig bra oppmøte. Vi fikk jo til og med en premie for Longest Distance som vi må si oss fornøyd med! ;) Ble ikke noe utstilling på R19 idag ettersom vi var alt for trøtte til å vaske den før treffet. ''

 

Etter noen ablegøyer på noen motorsykler og Alm S2 så gikk det da til premieutdeling og etter det så forsvant folk så fort at man skulle tro at purken var rett i hælene på de. Det viste seg at det faktisk var politi i området da treffet slutta, men de så vi ikke så mye til :)

 

Vi dro ned til Rena "sentrum" og så på Hadeland Lindedance klubb eller noe sånt. Jaja, noen liker jo sånt også. Hehe.. Frank viste en heller stor interesse for dette og var klar som et egg til å joine, men da var det på tide å gå videre... Beklager Frank! Fikk besøk av en kompis i fra Stavanger som har flytta til oslo på slutten av treffet så vi ble med ham hjem.

 

Nå har vi akkurat grillet og drukket x antall øl og noen flere blir det nok før vi slokner henn alle mann, Alle er ganske slitne etter en lang dag og jeg kjenner at det skal bli godt å legge seg etterhvert så vi er klar og opplagte til 1års gammel vaffelrøre som Håkon mente fortsatt var veldig god!

 

kjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg suns å lukta ett snever av litt fyring her mellom Kjell og Petter : smil :

Kor langt e dokke komt Kjell ? Framme elle, forresten ?

 

Fyring??? Hehe,.,

 

Framme nå? me va framme kl. 10 i dag tidlig! Må fulla me gutt! Hehe,..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg og Kjell e goe venner me :D E bare eg så e misunnelige siden det ikkje passte for meg å reisa før søndagen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel omtrent den første roadtripen eg har sagt nei te og, passa dårlig noe som var veldig synd..menmen, Stavanger folkå vett å kosa seg for det om ;):D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyring??? Hehe,.,

 

Framme nå? me va framme kl. 10 i dag tidlig! Må fulla me gutt! Hehe,..

 

Ja, eg tenkte meg om itte eg hadde skreve det å logga ut, at det kansje va litt feil å spør om dokke va framme nå : vinke :...Dokk reiste jo i nått så : rock :

Dokk får ta godt imot aenpulje (petter og robin), nå di komme inn for landing i mårå...så må dokke alle ha god tur videre på ferden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da var noen av oss våknet, men jeg kan vell ikek si at vi er helt klare til å begynne dagen fullt ennå. Jeg har akkurat hatt en dusj, og det trengtes for å si det sånn! :) Frank ligger ved siden av meg og sover som fisken i havet fremdeles, Selle er nok våken og sitter på en mini pc borti kroken her. Finni ligger fortsatt i sengen og snorker. Romverten er faktisk oppe og går og har nå begyhnt å rydde??? Får håpe han er ferdig til jeg er ferdig med dette inlegget.. :)

 

Planen idag er vell som følger:

 

Få alle mann ut av senga og klare. det kan vell ta sin tid regner jeg med. Se der, ikke før jeg hadde sagt det så reiser en trøtt Rui seg opp og gnir trynet ut av posisjon for å prøve våkne litt. Da mangle vi jo faktisk bare den verste, Finni. Umulig å vekke den karen der fra bjørnesøvnen sin.

 

Så tenker jeg at vi pakker, gjør oss klare og kjører for å få oss en bedre frokost før vi fortsetter til DAV og deilige vaffler! :D Yummi! Har hørt mye godt om disse!

 

Hvis alt går etter planen blir det kanskje en svensketur på oss også i dag bare for å handle litt røyk når vi først er i traktene.

 

Mer hører du sikkert i fra oss når vi er på veien hjem, for nå skal jeg ut å ha morgen jazzen... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel omtrent den første roadtripen eg har sagt nei te og, passa dårlig noe som var veldig synd..menmen, Stavanger folkå vett å kosa seg for det om ;):D hehe

 

X 2, lamt eg ikkje konne ver me

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å hilse på dere og stor RESPEKT for at dere tok turen :tilber:

 

Håper vaflene svarte til forventningene så dere kommer neste år også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å hilse på dere og stor RESPEKT for at dere tok turen :tilber:

 

Håper vaflene svarte til forventningene så dere kommer neste år også?

 

Vafflene svarte til forventingene og vi tar absolutt turen bort neste år også! Uten tvil!

Veldig kjekt å hilse på å håper vi blir enda flere på turen bort neste år!

 

 

Nå er vi på vei hjem igjen, nettopp passert Brekka som frank så inderlig skulle ønske het Drekka sånn at han kunne fått med seg hjem ny dekor til å ha på rommet.

"tett" fulgt bak oss følger Selle, Petter, Robin og Hein!

 

Satser på det blir mat å røykepause om ikke så alt for lenge!

26042009.jpg

ABCD0004.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, kan ikke huske vi dansa på treffet : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Linedance-bølgen går : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode vafler, Andreas var flink kokk ;) 50/50% smør og vaffelrøre : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt bilder fra turen her

 

Hadeland

 

_JPG0022copy.jpg

 

_JPG0153.jpg

 

_JPG0170copy.jpg

 

Vårmønstring hos DAV

 

_JPG0395copy.jpg

 

_JPG0398copy.jpg

 

_JPG0402copy.jpg

 

_JPG0413copy.jpg

 

_JPG0548.jpg

 

 

Litt underveis

 

_JPG0223copy.jpg

 

_JPG0228copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha... Takk for ein kongetur gutta! Årets første roadtrip var absoullt ein hit!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.