Autoslalom på Forus, Første løp i morgen (26.04.09)

Anbefalte innlegg

Heisann. tror ikke det er så mange som har fått med seg dette, men NAF arrangere autoslalom, hvor første løp blir holdt i morgen ute på trafikkstasjonen. Noen som skal ut å kikke? Tenkte eg sko ut en tur hvertfall. Ser ut som det starte klokken 16.00

 

Se http://home.lyse.net/nms/ for mer info. Der står de andre dagene det er løp og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dette bra stian? Fikk ikke tatt turen utenom idag:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på autoslalom her før. Men jeg syntes nå det var godt oppmøte. Var nok av de som slet med å huske banen da men. Dumt å dra på sånt, rykker sånn i gasse foten. Var en disel golf der, vet ikke om det var en klubb bil da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på autoslalom her før. Men jeg syntes nå det var godt oppmøte. Var nok av de som slet med å huske banen da men. Dumt å dra på sånt, rykker sånn i gasse foten. Var en disel golf der, vet ikke om det var en klubb bil da.

 

Anngående diesel-golfen....

Det er ikkje Tyssen så har vært der uten at han har visste det då.

Var golfen hvit å hørtes ut som ein gammel sleden T4 2.4 Diesel ? HEHEHE : smil :: smil :: haha :

 

Var eg stygge nå Tysse : vinke : ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska eg kjøra fra deg me disel dyre? nytte iche å komma me ein femmer uden turbo mot disel uden turbo, eg har jo iche breme på ann ein gång så d går bare ein vei:D Røe einser disel så va der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på autoslalom her før. Men jeg syntes nå det var godt oppmøte. Var nok av de som slet med å huske banen da men. Dumt å dra på sånt, rykker sånn i gasse foten. Var en disel golf der, vet ikke om det var en klubb bil da.

 

Hvilken bil du kjøret? Syns og oppmøte på biler var bra, men det var veldig lite publikum. Får satse på at det blir bedre til neste gang.

 

Var mange som ikke fikk med seg banen kan man si ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska eg kjøra fra deg me disel dyre? nytte iche å komma me ein femmer uden turbo mot disel uden turbo, eg har jo iche breme på ann ein gång så d går bare ein vei:D Røe einser disel så va der?

 

Var en svart 5 golf disel

 

Hvilken bil du kjøret? Syns og oppmøte på biler var bra, men det var veldig lite publikum. Får satse på at det blir bedre til neste gang.

 

Var mange som ikke fikk med seg banen kan man si ;)

 

Jeg kjørte den sliten vr6 passat stasjons vogna som sto fin parkert på parkeringa. Var bare publikum føler det blir mye av det i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska eg kjøra fra deg me disel dyre? nytte iche å komma me ein femmer uden turbo mot disel uden turbo, eg har jo iche breme på ann ein gång så d går bare ein vei:D Røe einser disel så va der?

 

Det kan me godt.

Ska låva deg eg blåse deg når du kjøre golfen, men kjøre me tornado mot tornado, då e eg redde eg slite litt mer : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.