#1 Skrevet April 25, 2009 (endret) Må først takke for et knallbra oppmøte, både av sol, utstiller og besøkende. Over all forventning. Lokallaget er veldig fornøyd og det håper jeg dere som kom er også. 120 biler som fikk utstillingslapper. Kommer bilder snart, driver å laster opp i skrivendes stund. Eneste jeg synes var dumt var at ingen hadde med klubbvogna, vi regnet det nesten som en selvfølge men skulle nok ikke gjort det. Vært kjekt med et speakeranlegg. Men men. Ble bra for det. Alle bildene jeg har lagt ut ligger her: http://vagner.jeje.je/bilder/album397?page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2009 Noen bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2009 detta var et jævli vellykket treff!: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2009 Knalltreff! Bra vær og kalde pølser(?)! Mye folk og liv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2009 (endret) Flere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2009 Knalltreff! Bra vær og kalde pølser(?)!Mye folk og liv! Pølsekokeren var vel ikke helt bra... Men men. Oversikt over hvem som vant kommer senere i dag eller i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2009 Noen bilder jeg tok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2009 her er noen fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2009 http://www.vr6.nu/forum/viewtopic.php?t=14319 60 BILDER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2009 Takker for en fin dag på Møller Bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2009 (endret) Møller sine premier: Vw: Golf 1, Cato Risnes Audi: 90 cq, Egil Andre Klinkenberg. Våre: Topp 5 VW : Rolf Mohn sin lave Passat. Bjørnar Kristiansen sin røde 4'er Gti. David Nilsen sin gule einser cab Hans Petter Nygård sin røde Vento. Dag Erland Fosnes sin Oransje Golf 5 Topp 5 Audi: Egil Andre Klinkenberg sin røde 90 cq. Vivian Aaskjær sin A4 b5 Jaspisgrønn tsq Andreas Skotner sin A5 Morten Vestskog sin Grå 200 Jørn Hopteigen sin A4 B6 Oettinger Classic: Tore Øimoen sin Golf 1 Felger: Håkon Olerud sine Porsche felger på hans blå Rs2. Anlegg: Raymond Andersen sitt anlegg som står i Boraen hans. Longest distance: Finn Kristian Kleppe fra Stavanger. Takk til alle dommere og parkeringsvakter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2009 Takk for fint treff med skikkelig knallvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2009 A4 B6 Oettinger ( Har ikke navnet på eieren som fint om noen sendte det til meg på pm eller svarer i tråden her så skal jeg legge det inn. ) jørn hopteigen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 25, 2009 Et veldig bra treff og sinnsykt bra vær. Har noen bilder jeg også, skal legge de ut litt senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 25, 2009 Takker for knall treff, mye biler og været kunne overhodet ikke vært bedre på denne tia av året:) gir mersmak:) Hilsen Crazy Legs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 25, 2009 Knall bra samling. Mange artige biler og perlevær. Skal solidarisk møte opp på samtlige treff på Østlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 25, 2009 Noen kjappe fra meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 25, 2009 Takker for en strålende dag og en sykt bra kollone rundt mjøsa og til Hadeland. Ble vist en liten pokal på meg å, det var hyggelig. Takker, Gratulere til alle dere andre også som ble premiert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 25, 2009 Noen kjappe fra meg:) er jo ikke sååå fin denna bilen min da.. men hver sin smak: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 25, 2009 Kjempebra treff, utrolig mange biler og flott vær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 25, 2009 Knall treff! Her er noen bilder fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 25, 2009 Noen bilder vi knipset i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...