Bilder og annet fra vårmønstringen på Hadeland 2009

Anbefalte innlegg

Det får nå så være. Man trenger ikke akkurat kikkert for å se at det ikke var en heldig og kledelig kombinasjon.

 

Dessuten, det finnes de som inngår et kompromiss angående felger, f.eks. De kommer over noe billig som ser helt greit ut, og slenger på de istedenfor å bruke masse penger på nye og penere felger.

 

Du mener at en 40 år gammel milf, skal ha samme smak som deg..??.. Tenker du lærer når du blir eldre..;)

 

Bilen er Mor til Kim Ronni sin, her på forumet...

 

Jeg hadde værtfall vært kry , hvis min mor hadde en slik....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra meg. Hvis mediaserveren min er oppe og går da. : klø :

<!--url{0}-->

<!--url{1}-->

<!--url{2}--><!--url{3}--><!--url{4}--><!--url{5}--><!--url{6}--><!--url{7}--><!--url{8}-->

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis eieren av denne bilen vil ha den slik den er, så la han få lov til det uten å rakke ned på alt som ikke er helt etter din egen smak. Smaken er delt...

Er smaken delt, altså? Da må vel jeg ha lov til å kommentere at jeg ikke likte bilen også da, uten at du skal bry deg borti det. Konstruktiv kritikk er ikke nødvendigvis å rakke ned på noe, veit du.

Du mener at en 40 år gammel milf, skal ha samme smak som deg..??.. Tenker du lærer når du blir eldre..;)

 

Bilen er Mor til Kim Ronni sin, her på forumet...

 

Jeg hadde værtfall vært kry , hvis min mor hadde en slik....

For det første, hva har det med saken å gjøre at det er en MILF som eier bilen? For det andre, tror du at smaken min er endret når jeg blir "hele" 26år sånn som deg, du som er så "voksen"?: dum :

 

Tåler ikke folk at jeg gir konstruktiv kritikk, så får de heller ikke kommentere det jeg skriver. Saken hadde vært en annen om jeg hadde skrevet at bilen var "dritstygg", noe jeg ikke sa på noen måte. Såvidt jeg husker var det felger, dekk og mangel på senk.

 

For all del, Kim Ronnis mor, gjør som du vil;)

 

Også moro å se hvor fort folk fyrer seg opp her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke skjønte hva jeg mente...Hvis man er 40 år er kanskje innteressen for felg ,senk, og alt det som skal til like til stede som det er for OSS i vår alder...

 

Du fyrer deg vel " litt opp selv" her..:)

 

men, at bilen trenger en annen fremtonig , med det " riktige " utstyret , er jeg enig i..

 

Tror vi legger diskusjonen død jeg..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tolket jeg det du skreiv feil.

 

Diskusjonen er død for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg bare si takk for et kjempe treff. Super start på sesongen.

Sykt mye fin bil og kjempe vær: rock :

 

Fikk i tillegg varme pølser:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg bare si takk for et kjempe treff. Super start på sesongen.

Sykt mye fin bil og kjempe vær: rock :

 

Fikk i tillegg varme pølser:)

 

Jeg sier det samme, bortsett fra at jeg fikk kald pølse! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff ja :) Kom litt senere enn de andre fra Mjøsa, men det var da bra og angret ikke på at jeg dro :)

 

Jeg fikk som Kenneth kalde pølser :P men jeg fikk endelig skiltplate bak til golfen og det var visst en spesiell Hadeland skiltplate, så takk til Mr. Løvbrøtte for den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et knall treff:) Bra med folk og biler:) Og ikke minst supert vær: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff ja :) Kom litt senere enn de andre fra Mjøsa, men det var da bra og angret ikke på at jeg dro :)

 

Jeg fikk som Kenneth kalde pølser :P men jeg fikk endelig skiltplate bak til golfen og det var visst en spesiell Hadeland skiltplate, så takk til Mr. Løvbrøtte for den :)

 

Jo bare hyggelig, alt fra Hadeland er litt spesielt vill jeg si :P

Lurer litt på hvor mange ganger jeg hørte att det var kalde pølser jeg.. Vi solgte vell tja 220stk eller noe, tror kanskje jeg hørte det 200 ganger og jeg sto ikke i salget en gang! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra treff og en super start på sommersesongen. All ros til Hadeland Lokallag.

 

PS - Jeg fikk varme pølser to ganger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetreff som "alltid". :D

 

Jeg fikk forresten meget varme pølser, men det kan ha noe med at jeg grillet de selv! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knallbra treff, kunne ikke blitt mye bedre! :D

Rekka fra Mjøsa og Kallrud ble bra lang, fett! Men hva var poenge med gi flat pedal så fort vi kom på 2 felten? Hm... Eller er det bare jeg som trenger litt motor oppgraderinger tro, så jeg å kan spinne litt smågrus på bilen bak? Kjørte singeltog lenge etter bommen...

 

Litt synd jeg bare har funnet ett bilde av bilen min! Ser ut som om jeg må gjøre noe drastisk med den snart for å imponere litt mer.. ;-)

Henger meg på denne... ikke ett bilde av bilen min så langt. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knallbra treff, kunne ikke blitt mye bedre! :D

Rekka fra Mjøsa og Kallrud ble bra lang, fett! Men hva var poenge med gi flat pedal så fort vi kom på 2 felten? Hm... Eller er det bare jeg som trenger litt motor oppgraderinger tro, så jeg å kan spinne litt smågrus på bilen bak? Kjørte singeltog lenge etter bommen...

 

 

Henger meg på denne... ikke ett bilde av bilen min så langt. : gråter :

 

Leit blant alle linkene som ligger her. Du finner det nok. HELT sikkert noen som tok bilde av din;) Til og med jeg fant bilde av min bil når jeg var der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint vær, fine biler, pene jenter, breie hjul, trimmede motorer, chromede potter, blankpolert lakk, vår og eksos i lufta. Kan man ønske mer? Bortsett fra varme pølser? :)

 

Tja..et bilde av bilen min kanskje....:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leit blant alle linkene som ligger her. Du finner det nok. HELT sikkert noen som tok bilde av din;) Til og med jeg fant bilde av min bil når jeg var der;)

Jeg får ta en ekstra titt, men mener å ha sett gjennom alle linkene som er blitt lagt ut her. Men takk for støtta Mikkel... :P

 

Kommer snart med noen videosnutter fra treffet. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knallbra treff, kunne ikke blitt mye bedre! :D

Rekka fra Mjøsa og Kallrud ble bra lang, fett! Men hva var poenge med gi flat pedal så fort vi kom på 2 felten? Hm... Eller er det bare jeg som trenger litt motor oppgraderinger tro, så jeg å kan spinne litt smågrus på bilen bak? Kjørte singeltog lenge etter bommen...

 

 

Henger meg på denne... ikke ett bilde av bilen min så langt. : gråter :

 

Helt enig! Men vi var jo seks stykker som lå bak deg igjen!

 

Greit å bånne på litt på sånne steder, men hele poenget med en kolonne blir jo borte hvis alle bare skal kjøre fra hverandre!

 

Synes også at treffet var bra, men hadde vært supert om VW og Audi hadde stått på hver sin side, da hadde det blitt litt mer oversiktlig! Synes ellers at plassen var litt i trangeste laget med litt knotete parkering her og der.

 

Er det forresten slik at de fineste bilene får stå fremst?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Kommer snart med noen videosnutter fra treffet. ;)

 

spent på å se video'n du har laget. Synd du ikke fikk filmet rekka over Mjøsbrua: gråter : tror det hadde vært et pent syn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som ikke finner bilde av bilen deres kan vell bare ta en tur ud å se på den. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som ikke finner bilde av bilen deres kan vell bare ta en tur ud å se på den. ;)

 

: haha : Morroklumpen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk også varm pølse: smil : Så ingenting å klage på fra min side;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Morroklumpen! :)

 

Men klart det er jo alltid kjekt å se bilder av sin egen bil etter du har vært på treff. :) For det er jo mye flinke fortografer der ute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Synes også at treffet var bra, men hadde vært supert om VW og Audi hadde stått på hver sin side, da hadde det blitt litt mer oversiktlig! Synes ellers at plassen var litt i trangeste laget med litt knotete parkering her og der.

 

Er det forresten slik at de fineste bilene får stå fremst?

 

Hadde nok vært mer oversiktlig ja, men vanskelig å få til i praksis. Og umulig å vite hvor mange som kommer og med sånn plassen er blir det ikke lett å få til parkeringen helt perfekt. :)

 

Vi i lokallaget å sånn parkerer og blir litt prioritert i forhold til andre selvfølgelig. Flesteparten av oss var der før "porten ble åpnet". Men ellers var det stort sett når folk kjørte inn, med et lite unntak av når det begynte å bli fullt bak så ble noen av bilene henvist framme der....

Men så da fine biler som sto bak der og biler som ikke var så fine som sto framme. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint vær, fine biler, pene jenter, breie hjul, trimmede motorer, chromede potter, blankpolert lakk, vår og eksos i lufta. Kan man ønske mer? Bortsett fra varme pølser? :)

 

Tja..et bilde av bilen min kanskje....:P

 

min og... kaaaan vel ha noe med at bilene ble parkert så tett og trangt at man måtte slanke seg for å komme inn og ut:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knallbra treff, kunne ikke blitt mye bedre! :D

Rekka fra Mjøsa og Kallrud ble bra lang, fett! Men hva var poenge med gi flat pedal så fort vi kom på 2 felten? Hm... Eller er det bare jeg som trenger litt motor oppgraderinger tro, så jeg å kan spinne litt smågrus på bilen bak? Kjørte singeltog lenge etter bommen...

 

 

 

Helt enig! Men vi var jo seks stykker som lå bak deg igjen!

 

Greit å bånne på litt på sånne steder, men hele poenget med en kolonne blir jo borte hvis alle bare skal kjøre fra hverandre!

 

Synes også at treffet var bra, men hadde vært supert om VW og Audi hadde stått på hver sin side, da hadde det blitt litt mer oversiktlig! Synes ellers at plassen var litt i trangeste laget med litt knotete parkering her og der.

 

Er det forresten slik at de fineste bilene får stå fremst?

 

 

Ingen som ga flat pedal på 2 felten. Jeg lå fremst og aldri noen som passerte meg. Vi holdt også lenge etter bomringen lav fart for at folk skulle innhente. Men vi kan ikke sperre hele veien der når det snevrer til ett felt igjen. Er tross alt andre biler som kjører også. Vi kom stort sett rimelig samlet til hadeland og bedre kunne vi ikke gjort det uten å sperre folk inne som også ferdes der.

 

De fineste bilene sto vel ikke fremst ? Alle de som fikk pokal var jevnt fordelt rundt hele bygget faktisk. Så det skal ikke ha noe å si. samtlige ble uansett bedømt på lik måte. Ja det er litt finere å stå i sola. Men når det kommer såpass mange så er det vanskelig å få det til. Da får man komme eeeenda tidligere neste gang. Selv om vi var der rimelig tidlig. Ellers får vi spørre møller om de ikke kan utvide parkeringsplassen sin så vi har mere plasser når vi skal ha treff der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.