Bilder og annet fra vårmønstringen på Hadeland 2009

Anbefalte innlegg

Et par herfra også. Samboeren som ratta kamera idag.

 

Kolonnen oppover var massiv, synd den ble splittet opp allerede før Gardermoen :o

 

IMG_5993.sized.jpg

 

IMG_5997.sized.jpg

 

IMG_6005.sized.jpg

 

IMG_6008.sized.jpg

 

IMG_6022.sized.jpg

 

IMG_6038.sized.jpg

 

IMG_6068.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fikk rett i at han kom til å gjøre det bra :)

 

gjorde nok det ja =) er ikke mange som har den finishen på bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig!! (Bilen, ja! :P)

 

IMG_0721.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer noe bilder fra meg

 

2009Hadeland031.jpg

 

2009Hadeland032.jpg

 

2009Hadeland033.jpg

 

2009Hadeland034.jpg

 

2009Hadeland034.jpg

 

2009Hadeland036.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk mye bra bilder folkens!

Litt synd jeg bare har funnet ett bilde av bilen min! Ser ut som om jeg må gjøre noe drastisk med den snart for å imponere litt mer.. ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadeland25042009015.jpg

Med fare for å fornærme noen; dette var et bra eksempel på hva man ikke gjør med en bil som ikke er så pen i utgangspunktet. Kjedelige, små felger, ballongdekk og ikke noe senk.

 

Men ellers så det moro ut på treff. Jeg prioriterte heller å lage meg større innkjøring og gårdsplass hjemme, så moro å se bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med fare for å fornærme noen; dette var et bra eksempel på hva man ikke gjør med en bil som ikke er så pen i utgangspunktet. Kjedelige, små felger, ballongdekk og ikke noe senk.

 

 

Jeg mistenker at eieren ikke kjøpte nettopp de felgene fordi han synes de er kjedelige... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder

 

2009Hadeland002.jpg

 

2009Hadeland006.jpg

 

2009Hadeland007.jpg

 

2009Hadeland008.jpg

 

2009Hadeland009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda flere : eek :

 

2009Hadeland011.jpg

 

2009Hadeland012.jpg

 

2009Hadeland013.jpg

 

2009Hadeland016.jpg

 

2009Hadeland021.jpg

 

2009Hadeland022.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det snart tomt

 

2009Hadeland023.jpg

 

2009Hadeland024.jpg

 

2009Hadeland025.jpg

 

2009Hadeland026.jpg

 

2009Hadeland027.jpg

 

2009Hadeland028.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe bra treff folkens :) noen bilder fra meg:

 

IMG_0002.jpg

IMG_0006.jpg

IMG_0007.jpg

IMG_0008.jpg

IMG_0018.jpg

IMG_0026.jpg

IMG_0030.jpg

IMG_0031.jpg

IMG_0032.jpg

IMG_0033.jpg

IMG_0035.jpg

IMG_0036.jpg

IMG_0038.jpg

IMG_0039.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et vanvittig bra treff !

.. og utrolig mye strøkne/velholdte biler i klubben... :tilber:

Må nok vurdere ett lakkstrøk på kjerra skal man tørre å møte opp på treff framover..

 

Nå er det bare å glede seg til 1.Mai : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle fremmøte, deriblandt sola. Dette ble en trivelig dag for oss i lokallaget.

Vi tok ny rekord med noen biler og begynner vell og få litt liten plass til den lille vårmønstringa vår. Møller syntes nok en gang det var kjempe stas og ønsket oss velkommen tilbake neste år :D

 

Så igjen takk til alle som vil komme og ta sessongstarten hos oss :D

 

Vi lærte jo noe som vanlig da, pølsekokere bør vi ha ett par av eller en stor jævel, mange som av eneller annen grunn skulle ha varme pølser..

Det ble også litt dumt med tanke på premieutdeling og litt info ellers att ikke klubb vogna kom med speaker anlegget.

 

Crusing ble det vell egentlig ikke.

 

 

Men fra spøk til revolver:

 

Jeg mener og ha sakt klart i fra til noen dommere att den ene premien i vw klassen var til meg, men neida korrupsjon er ikke poplært lengere det nå tydligvis.

Vurdere også og hopper over treffet til neste år da ingen tar bilde av bilen min, jeg har rett og slett fått forklarings promblemer til han, å har stort sett drevet med tilittsbygging i hele natt. Dette orker jeg ikke en gang til.. :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

Men fra spøk til revolver:

 

Jeg mener og ha sakt klart i fra til noen dommere att den ene premien i vw klassen var til meg, men neida korrupsjon er ikke poplært lengere det nå tydligvis.

Vurdere også og hopper over treffet til neste år da ingen tar bilde av bilen min, jeg har rett og slett fått forklarings promblemer til han, å har stort sett drevet med tilittsbygging i hele natt. Dette orker jeg ikke en gang til.. :evil:

 

Har opptil flere bilder av den jeg : rock : så kom ikke her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mistenker at eieren ikke kjøpte nettopp de felgene fordi han synes de er kjedelige... : bh :

Det får nå så være. Man trenger ikke akkurat kikkert for å se at det ikke var en heldig og kledelig kombinasjon.

 

Dessuten, det finnes de som inngår et kompromiss angående felger, f.eks. De kommer over noe billig som ser helt greit ut, og slenger på de istedenfor å bruke masse penger på nye og penere felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får nå så være. Man trenger ikke akkurat kikkert for å se at det ikke var en heldig og kledelig kombinasjon.

 

Dessuten, det finnes de som inngår et kompromiss angående felger, f.eks. De kommer over noe billig som ser helt greit ut, og slenger på de istedenfor å bruke masse penger på nye og penere felger.

 

Hvis eieren av denne bilen vil ha den slik den er, så la han få lov til det uten å rakke ned på alt som ikke er helt etter din egen smak. Smaken er delt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig i at smaken er som baken, delt i 2. Og at eieren må få lov til å være fornøyd:)

MEEEN, jeg må nok desverre si meg enig med Mads Kristian i at det ikke var helt riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.