#51 Skrevet April 25, 2009 Et par herfra også. Samboeren som ratta kamera idag. Kolonnen oppover var massiv, synd den ble splittet opp allerede før Gardermoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 25, 2009 Du fikk rett i at han kom til å gjøre det bra gjorde nok det ja =) er ikke mange som har den finishen på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 25, 2009 Noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 25, 2009 Deilig!! (Bilen, ja! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 25, 2009 Her kommer noe bilder fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 25, 2009 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 25, 2009 Fantastisk mye bra bilder folkens! Litt synd jeg bare har funnet ett bilde av bilen min! Ser ut som om jeg må gjøre noe drastisk med den snart for å imponere litt mer.. ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 25, 2009 Endelig hjemme etter en fuktig grillfest.. Presterte å glemme å sette på vekkerklokka pga helg (fast vane ), men rakk nå slutten, med prisutdeling og knipset litt bilder der og på shell + spar. Kameraet er crap, menmen.. http://s6.photobucket.com/albums/y247/Limit3d/Hadeland%2009/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 26, 2009 Med fare for å fornærme noen; dette var et bra eksempel på hva man ikke gjør med en bil som ikke er så pen i utgangspunktet. Kjedelige, små felger, ballongdekk og ikke noe senk. Men ellers så det moro ut på treff. Jeg prioriterte heller å lage meg større innkjøring og gårdsplass hjemme, så moro å se bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 26, 2009 Med fare for å fornærme noen; dette var et bra eksempel på hva man ikke gjør med en bil som ikke er så pen i utgangspunktet. Kjedelige, små felger, ballongdekk og ikke noe senk. Jeg mistenker at eieren ikke kjøpte nettopp de felgene fordi han synes de er kjedelige... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 26, 2009 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 26, 2009 Enda flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 26, 2009 Nå er det snart tomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 26, 2009 kjempe bra treff folkens noen bilder fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 26, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 26, 2009 Et vanvittig bra treff ! .. og utrolig mye strøkne/velholdte biler i klubben... Må nok vurdere ett lakkstrøk på kjerra skal man tørre å møte opp på treff framover.. Nå er det bare å glede seg til 1.Mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 26, 2009 Tusen takk til alle fremmøte, deriblandt sola. Dette ble en trivelig dag for oss i lokallaget. Vi tok ny rekord med noen biler og begynner vell og få litt liten plass til den lille vårmønstringa vår. Møller syntes nok en gang det var kjempe stas og ønsket oss velkommen tilbake neste år Så igjen takk til alle som vil komme og ta sessongstarten hos oss Vi lærte jo noe som vanlig da, pølsekokere bør vi ha ett par av eller en stor jævel, mange som av eneller annen grunn skulle ha varme pølser.. Det ble også litt dumt med tanke på premieutdeling og litt info ellers att ikke klubb vogna kom med speaker anlegget. Crusing ble det vell egentlig ikke. Men fra spøk til revolver: Jeg mener og ha sakt klart i fra til noen dommere att den ene premien i vw klassen var til meg, men neida korrupsjon er ikke poplært lengere det nå tydligvis. Vurdere også og hopper over treffet til neste år da ingen tar bilde av bilen min, jeg har rett og slett fått forklarings promblemer til han, å har stort sett drevet med tilittsbygging i hele natt. Dette orker jeg ikke en gang til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 26, 2009 Men fra spøk til revolver: Jeg mener og ha sakt klart i fra til noen dommere att den ene premien i vw klassen var til meg, men neida korrupsjon er ikke poplært lengere det nå tydligvis. Vurdere også og hopper over treffet til neste år da ingen tar bilde av bilen min, jeg har rett og slett fått forklarings promblemer til han, å har stort sett drevet med tilittsbygging i hele natt. Dette orker jeg ikke en gang til.. Har opptil flere bilder av den jeg så kom ikke her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 26, 2009 Jeg mistenker at eieren ikke kjøpte nettopp de felgene fordi han synes de er kjedelige... Det får nå så være. Man trenger ikke akkurat kikkert for å se at det ikke var en heldig og kledelig kombinasjon. Dessuten, det finnes de som inngår et kompromiss angående felger, f.eks. De kommer over noe billig som ser helt greit ut, og slenger på de istedenfor å bruke masse penger på nye og penere felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 26, 2009 Det får nå så være. Man trenger ikke akkurat kikkert for å se at det ikke var en heldig og kledelig kombinasjon. Dessuten, det finnes de som inngår et kompromiss angående felger, f.eks. De kommer over noe billig som ser helt greit ut, og slenger på de istedenfor å bruke masse penger på nye og penere felger. Hvis eieren av denne bilen vil ha den slik den er, så la han få lov til det uten å rakke ned på alt som ikke er helt etter din egen smak. Smaken er delt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 26, 2009 Helt enig i at smaken er som baken, delt i 2. Og at eieren må få lov til å være fornøyd:) MEEEN, jeg må nok desverre si meg enig med Mads Kristian i at det ikke var helt riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...