Bilder og annet fra vårmønstringen på Hadeland 2009

Anbefalte innlegg

det jeg ikke forstår er at jeg lå fremst. som skrevet tidligere. Holdt LAV fart etter bomringen og var aldri over 100km/t. da forstår jeg ikke helt hvordan folk klarte å ligge så langt etter. Det må tydligvis ha vært noe utrolig klunder i den bomringen siden det ble så stort skille. at noen kjørte forbi og bytta sin plassering i kolonna på 2 feltene får så være. Men det var ingen som passerte meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det jeg ikke forstår er at jeg lå fremst. som skrevet tidligere. Holdt LAV fart etter bomringen og var aldri over 100km/t. da forstår jeg ikke helt hvordan folk klarte å ligge så langt etter. Det må tydligvis ha vært noe utrolig klunder i den bomringen siden det ble så stort skille. at noen kjørte forbi og bytta sin plassering i kolonna på 2 feltene får så være. Men det var ingen som passerte meg.

 

Jeg tenkte i allefall mest på ved olavsgård og opp mot gardermoen jeg:) tror det var strekkningen sm ga det største splittet:) om den var ment for kolonnen fra oslo da hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å utnevne "road captains" slik de gjør i alle mc klubber når det skal være slik kolonne?? utnevnte folk som kjører først og sisst som passer på at alle er med, og holder tempoet i et ok tempo for alle bilene uansett motor + en som kjører vekslende foran og bak og stopper å sperrer rundkjøringer etc slik at kolonnen holder seg samlet.. dette er faktisk lov når man kjører kolonne:) Bare en tanke.. så kan de som vil grise oppover kjøre utenom kolonnen.

 

 

den støtter jeg :) ingen dum ide

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det jeg ikke forstår er at jeg lå fremst. som skrevet tidligere. Holdt LAV fart etter bomringen og var aldri over 100km/t. da forstår jeg ikke helt hvordan folk klarte å ligge så langt etter. Det må tydligvis ha vært noe utrolig klunder i den bomringen siden det ble så stort skille. at noen kjørte forbi og bytta sin plassering i kolonna på 2 feltene får så være. Men det var ingen som passerte meg.

 

Må bare si meg enig i dette her.

Tror ikke det var noen som i det hele tatt var i nærheten av flat pedal i mjøsa kolonna.

 

Er ikke veldig lenge man skal stå i ro før det blir en god glippe, å det tar bra med tid for å ta igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, det må jeg si.. Gratulerer med noe som ser ut til å ha vært et kongetreff, fikk deverre ikke tatt turen dette året

Skal vel en del til at vi får like mye biler på Valdrestreffet neste helg, men vi krysser fingre og ber til værguder og håper å se så mange av dere som mulig ;)

 

Ole Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si som alle andre her: Takk for et knakende bra treff med flott vær og kjempeoppmøte!

 

Tok en hel drøss med bilder, her er noen av dem. Resten kan sees HER.

 

IMG_1403.jpg

IMG_1440.jpg

IMG_1450.jpg

IMG_1458.jpg

IMG_1469.jpg

IMG_1480.jpg

IMG_1490.jpg

IMG_1457.jpg

IMG_1494.jpg

IMG_1515.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_1645.jpg

Oversiktsbilde, vilt mange biler!

IMG_1664.jpg

Stoppa på Lygna på tur hjem for å kjøpe mat.. og bytte chip!

IMG_1672.jpg

IMG_1660.jpg

Chiping, det er fali det!

IMG_1678.jpg

På vei hjem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

moro med litt blest om dette i lokalavisene..

(enda bedre blir jo om det kommer i avisene før treff, for å løfte stemningen på stedet)

 

Så ut som et knall treff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om jeg skal surve litt over at det ikke finnes ett eneste bilde av bilen min jeg :P eller er jo på oversiktsbildet da :P

men jeg overlever nok :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

moro med litt blest om dette i lokalavisene..

(enda bedre blir jo om det kommer i avisene før treff, for å løfte stemningen på stedet)

 

Så ut som et knall treff..

 

Har hatt noe slik før, hadde nok fått til det nå også, men er jeg som har vært litt lat rett og slett. Er redd media : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om jeg skal surve litt over at det ikke finnes ett eneste bilde av bilen min jeg :P eller er jo på oversiktsbildet da :P

men jeg overlever nok :D

 

Ser ikke noe galt i og surve litt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

moro med litt blest om dette i lokalavisene..

(enda bedre blir jo om det kommer i avisene før treff, for å løfte stemningen på stedet)

 

 

Hatt reportasje hvert år i forkant og bakkant. Men liten vits har det virket som å hatt noe annet enn notis og annonnse på forhånd som vi har hatt i år også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.