#126 Skrevet April 27, 2009 det jeg ikke forstår er at jeg lå fremst. som skrevet tidligere. Holdt LAV fart etter bomringen og var aldri over 100km/t. da forstår jeg ikke helt hvordan folk klarte å ligge så langt etter. Det må tydligvis ha vært noe utrolig klunder i den bomringen siden det ble så stort skille. at noen kjørte forbi og bytta sin plassering i kolonna på 2 feltene får så være. Men det var ingen som passerte meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet April 27, 2009 (endret) det jeg ikke forstår er at jeg lå fremst. som skrevet tidligere. Holdt LAV fart etter bomringen og var aldri over 100km/t. da forstår jeg ikke helt hvordan folk klarte å ligge så langt etter. Det må tydligvis ha vært noe utrolig klunder i den bomringen siden det ble så stort skille. at noen kjørte forbi og bytta sin plassering i kolonna på 2 feltene får så være. Men det var ingen som passerte meg. Jeg tenkte i allefall mest på ved olavsgård og opp mot gardermoen jeg:) tror det var strekkningen sm ga det største splittet:) om den var ment for kolonnen fra oslo da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet April 27, 2009 Hva med å utnevne "road captains" slik de gjør i alle mc klubber når det skal være slik kolonne?? utnevnte folk som kjører først og sisst som passer på at alle er med, og holder tempoet i et ok tempo for alle bilene uansett motor + en som kjører vekslende foran og bak og stopper å sperrer rundkjøringer etc slik at kolonnen holder seg samlet.. dette er faktisk lov når man kjører kolonne:) Bare en tanke.. så kan de som vil grise oppover kjøre utenom kolonnen. den støtter jeg ingen dum ide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet April 27, 2009 Men hva med å la denne tråden fylles med bilder så kan diskusjon om kolonne og slikt gjøres her:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1612964#post1612964 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet April 27, 2009 det jeg ikke forstår er at jeg lå fremst. som skrevet tidligere. Holdt LAV fart etter bomringen og var aldri over 100km/t. da forstår jeg ikke helt hvordan folk klarte å ligge så langt etter. Det må tydligvis ha vært noe utrolig klunder i den bomringen siden det ble så stort skille. at noen kjørte forbi og bytta sin plassering i kolonna på 2 feltene får så være. Men det var ingen som passerte meg. Må bare si meg enig i dette her. Tror ikke det var noen som i det hele tatt var i nærheten av flat pedal i mjøsa kolonna. Er ikke veldig lenge man skal stå i ro før det blir en god glippe, å det tar bra med tid for å ta igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet April 27, 2009 Wow, det må jeg si.. Gratulerer med noe som ser ut til å ha vært et kongetreff, fikk deverre ikke tatt turen dette året Skal vel en del til at vi får like mye biler på Valdrestreffet neste helg, men vi krysser fingre og ber til værguder og håper å se så mange av dere som mulig Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet April 28, 2009 Må si som alle andre her: Takk for et knakende bra treff med flott vær og kjempeoppmøte! Tok en hel drøss med bilder, her er noen av dem. Resten kan sees HER. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet April 28, 2009 Min Jetta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet April 28, 2009 Oversiktsbilde, vilt mange biler! Stoppa på Lygna på tur hjem for å kjøpe mat.. og bytte chip! Chiping, det er fali det! På vei hjem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet April 29, 2009 Står om treffet i lokal avisen i dag http://www.hadeland.net/Nyheter/lokale_nyheter/article4294814.ece http://www.hadeland.net/Nyheter/lokale_nyheter/article4294961.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet April 29, 2009 moro med litt blest om dette i lokalavisene.. (enda bedre blir jo om det kommer i avisene før treff, for å løfte stemningen på stedet) Så ut som et knall treff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet April 29, 2009 lurer på om jeg skal surve litt over at det ikke finnes ett eneste bilde av bilen min jeg eller er jo på oversiktsbildet da men jeg overlever nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet April 30, 2009 moro med litt blest om dette i lokalavisene..(enda bedre blir jo om det kommer i avisene før treff, for å løfte stemningen på stedet) Så ut som et knall treff.. Har hatt noe slik før, hadde nok fått til det nå også, men er jeg som har vært litt lat rett og slett. Er redd media 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet April 30, 2009 lurer på om jeg skal surve litt over at det ikke finnes ett eneste bilde av bilen min jeg eller er jo på oversiktsbildet da men jeg overlever nok Ser ikke noe galt i og surve litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet April 30, 2009 moro med litt blest om dette i lokalavisene..(enda bedre blir jo om det kommer i avisene før treff, for å løfte stemningen på stedet) Hatt reportasje hvert år i forkant og bakkant. Men liten vits har det virket som å hatt noe annet enn notis og annonnse på forhånd som vi har hatt i år også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...