Hvilke lakkfirma i Tromsø/omegn er gode på kvalitet og fornuftige på pris?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha inn Passaten og få utbedret noen lakkskader på følgende: Tak, panser, v.forskjerm, begge dører v.side. Dette dekkes av et par forsikringssaker.

Ingen bulker, men hakk gjennom lakk på alle flater, og en dyp ripe på dørene.

Må nesten være et firma som er i stand til å få dette skikkelig bra uten å få skille.

 

Når jeg likevel har bilen inne ønsker jeg å få opplakkert frontfanger og noen småflassinger på et par av skjørtene, og litt flekking eller hellakk av bakfanger.

 

Får pris på utbedring av dette fra Skattøra Bil&Lakk eller hva de heter i morgen, men hvilke andre firma anbefaler dere å sjekke med for å få en grei pris på dette?

 

Jeg hadde jo håpet å få lakkert alt for i underkant av 30k, men vet ikke hva sånt koster.

 

Firmaet kan ha bilen inne i 3 uker i mai/juni om de ønsker, mens jeg er på Kreta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tromsø Billakkering, men de har mye å gjøre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Lars Inge sier er Tromsø Billakkering et meget godt alternativ (einsern skal dit når den er ferdig). Hører bare gode ting om de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker jeg stikker bortom dem i morgen og hører med dem. Bør jo være en fordel at de kan tilpasse det til når de måtte ønske iløpet av en 3 1/2-ukes periode. Bilen trenger heller ikke stå hos dem hele tiden, kan få den levert og hentet.

 

Fikk pris på 5k ekstra for lakk av frontfangeren hos Skattøra. Syntes det var mye mtp at jeg da skal slippe startavgift og slikt. Jeg vet jo de i klubben som har fått dette gjort til et par lapper uten at det har vært kompispris.

 

Skal også høre hva de skal ha for å ta fangeren utenom ved en senere anledning om jeg bare leverer en strippet løs fanger og kanskje et par deksler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk gjort en jobb på min A4 tidligere på skattøra biloglakk. Ikke fornøyd. flere plasser var det blemmer i lakken. I tilledd DYRT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tromsø billakkering, anbefales på det sterkeste, ikke det billigste allternativet, men dæm e kanon dyktig på det dæm gjør, og det e no iallefall før min del verdt de ekstra kronan, så æ lakkere ikke andre plassa en dær!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg nok stikke bortom dem og høre om de har mulighet.

 

Skadene er taksert - regner med at lakkfirma gjør jobben for den summen som taksten viser eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke Tromsøbillakkering er dyr. Fått mange rimelig jobber gjort der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil og karosseri er flinke de å:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som ligger v/Isrenna?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Atme ica ja :)

Æ for min del får styling lakkert hos en kompis på harila.. ;) betale kun for lakken.. ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldiggris... Skulle virkelig ønske jeg hadde noen slike kompiser...

 

Var på Tromsø Billakkering i dag, de ville helst ta en egen takst på bilen før de gikk i gang, så har sendt forespørsel til de aktuelle forsikringsselskapene og spurt om dette er ok. Så får de gå over bilen, samt gi meg en pris på lakk av fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endte opp med Skattøra...

Tromsø Billakkering ville ikke gjøre jobben basert på takstene som Møller hadde gjort, men ville taksere det selv. Det gikk ikke forsikringen med på.

Tar KUN forsikringssakene i denne omgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble du fornøyd med skattøra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så langt har jeg ikke noe å utsette på jobben de har gjort. Får se når det går litt tid, om det da kommer frem noen "imperfections".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.